הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

SES חותמת על עסקה עם Telefonica לרכישת רוחב פס משמעותי

במטרה לחבר משתמשי טלפונים ניידים בצפון ברזיל לשירותי הספקית VIVO

10/2/2014 12:00
לוקסמבורג— (BUSINESS WIRE) – חברת  SESמפעילת צי הלוויינים הבין לאומי(NYSEParis:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת רוחב פס משמעותי עם חברת Telefonica Global Solutions במטרה לשפר ולהרחיב את נגישותם של שירותי המידע והקול של הספקית הפופולארית VIVO שבבעלותה של Telefonica בצפון וצפון-מזרח ברזיל. VIVO היא ספקית שירותי המידע והקול הסלולאריים הגדולה ביותר בברזיל.

במסגרת העסקה, שנחתמה לטווח זמן ארוך וששווייה נאמד במיליוני דולר רבים, תנצל Telefonica רוחב פס של 290MHz מתחום ה-C-band של הלוויין NSS-7 הנמצא בבעלותה של SES. השימוש בקיבולת החדשה יאפשר ל-Telefonica לעמוד בדרישה ההולכת וגוברת לשירותי התקשורת הסלולארית של VIVO בערים ללא תשתית שירות מספקת ובעיירות באזורים כפריים ולא נגישים. הודות לקיבולת הלוויין המהימנה של SES, תוכל VIVO לספק את שירותי הקול והמידע אותם היא מציעה, ובכלל זה שירותי דור שלישי בפס רחב ובמהירות גבוהה, למוקדים אורבאניים כגון מקפה ובואה וישטה ולשרת את המטרופולינים הגדולים במחוז האמזונס שאוכלוסייתו מונה יותר משני מיליון תושבים.

נוסף על כך, תאפשר הקישוריות החיונית לתחום ה-C-band לספק את שירותיה של VIVO לראשונה לקהילות מבודדות באמזונס באמצעות תמסורת סלולארית מהדור השני ולפתוח הזדמנויות חדשות לפיתוח כלכלי. זוהי העסקה העדכנית ביותר הנחתמת במסגרת הקשר ההדוק בין SES לבין Telefonica, שנועד לאפשר לזו האחרונה לספק מגוון שירותי תקשורת ברחבי אמריקה הלטינית בה קיימת דרישה רבה לקישוריות ולשירותי תוכן סלולאריים.

"הסכם חשוב זה עם SES מהווה ציון דרך בקישוריות הסלולארית ברחבי צפון וצפון-מזרח ברזיל מכיוון שהוא פותח צוהר לאיכות קול גבוהה יותר ולשירותי מידע על שלל ההזדמנויות שהם מביאים לאיזור", אמר איגנסיו גרסיה-קומין מהיחידה העסקית ללוויינים ולשירותים חדשים ב-Telefonica Global Solutions. עוד הוסיף גרסיה-קומין: "יכולת מהימנה ומומחיות ברת סמכא הן מרכיבים חיוניים בשיתוף הפעולה המתפתח עם SES ובמסגרת חתירתנו לניבוי היקפיהן של הדרישות ההולכות וגוברות לגישה לאינטרנט ולשירותי קול סלולאריים ולעמידה בדרישות אלה". 

במקביל לכך, הסבירה דולורס מרטוס, סגנית נשיא ב-SES למכירות באמריקה הלטינית: "הקשר בין Telefonica Global Solutions לבין SES מאפשר לאנשים ולעסקים ברחבי אמריקה הלטינית להתנסות בשירותי קישוריות ותוכן חדשניים, גמישים ומהימנים ביותר". כמו כן, ציינה מרטוס כי "לקוחותיה של VIVO יכולים ליהנות משירותים באיכות מעולה גם בקהילות ובאזורים לא נגישים בברזיל, שלא זכו לתשתית שירות מספקת עד עתה".


עקבו אחרינו:





ניתן למצוא תמונות וסרטונים בכתובת הבאה:


אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של 55 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לגופי שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום וטלפוניה קווית, עסקים וארגוניים ממשלתיים בכל העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks העוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.


על הלוויין NSS-7

הלוויין NSS-7 הנמצא באזימוט 20 מעלות מערב מכסה את אמריקה הלטינית ומספק שירותים אידיאליים בתחומי הטלקום, הוידיאו והפס הרחב. כמו כן, זהו הלוויין המוביל בכל הנוגע לחלוקת התעבורה הטרנסאטלנטית ולשירותי הטלקום ברחבי אפריקה.


המקור: SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

SES Communications
Markus Payer
Tel : +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com