הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

ספר חדש מסביר את המסלול המהיר לקבלת אזרחות בארה"ב ע"י תוכנית של ויזת השקעה

"גרין קארד דרך השטיח האדום" מאת אנדרו ברטלט וסטיבן פרנל מתאר את היתרונות והחסרונות של תוכנית הוויזה EB-5 המאפשרת גרין קארד ותושבות קבע לאזרחים זרים

17/2/2010 12:30
בוקה ראטון, פלורידה –(BUSINESS WIRE)—"גרין קארד דרך השטיח האדום: מדריך מקיף להגירה לארה"ב באמצעות השקעה במרכז אזורי 5-EB" מאת אנדרו ברטלט וסטיבן פרנל מספק מידע חיוני על תוכניות ויזה המשתמשות ביצירת עבודה אשר מאפשרת לאזרחים זרים לגור, לעבוד או לצאת לפנסיה בארצות הברית. לדברי ברטלט ופרנל, אחד הנתיבים הכי מהירים ובטוחים לזכות בתושבות קבע בארה"ב הוא באמצעות ויזה EB-5, ויזת הגירה שנועדה לאפשר לאזרחים זרים להשקיע $500,000 בתוכנית מרכז אזורי EB-5 שקבעה הממשלה ולהשיג תושבות חוקית וקבועה לכל החיים. המחברים טוענים שוויזה EB-5 מציעה לאנשים שעומדים בדרישות הכשירות הזדמנות להיכנס לאמריקה ולבנות בה חיים חדשים. "זה הספר היחידי שנועד למשתמשים בוויזה EB-5, הוא לציבור הרחב ונכתב מתוך מחשבה על כך", אומר פרנל. "כמהגרים מדור ראשון לארצות הברית אנו חשים אמפתיה רבה לקוראים ויש לנו נקודת מבט ייחודית על הבעיות שניצבות בפני מהגרים חדשים". הספר כולל תיאורים ומשמעויות של תוכניות EB-5 השונות. הספר, שנועד להדריך את המהגרים בכל תהליך העתקת המגורים (רילוקיישן), מציע הוראות שלב-שלב, עצות וטכניקות שיעזרו לאזרחים זרים להבטיח תושבות. ניתן לקנות את הספר "גרין קארד דרך השטיח האדום: מדריך מקיף להגירה לארה"ב באמצעות השקעה במרכז אזורי 5-EB" באמזון.קום ובערוצי שיווק אחרים. על המחברים אנדרו ברטלט מייעץ לחברות בינלאומיות מובילות המעוניינות להעביר עובדי מפתח לארה"ב, לאנשי תקשורת מקצועיים שכותבים בנושאי הגירה ולאנשים פרטיים ברחבי העולם המעוניינים להעתיק מגורים לארה"ב באמצעות ויזת מרכז אזורי EB-5. סטיבן פרנל עבד יותר מעשור בהעתקת מגורים ועשור נוסף בתפקידים בכירים בתחום השירותים הפיננסיים וההשקעות. תחום ההתמחות המיוחד שלו הוא ייעוץ ללקוחות המעוניינים להעתיק מגורים באמצעות השקעה בארה"ב. ברטלט ופרנל הם המייסדים של Which EB5, שירות מוביל לייעוץ בענייני הגירה. ניתן לקבל עותקים לביקורת וראיונות ליצירת קשר Which EB5 Chase Brodsky, 561-771-1330 chase@whicheb5.com www.WhichEB5.com מקור: Which EB5 תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Which EB5
Chase Brodsky, 561-771-1330
chase@whicheb5.com
www.WhichEB5.com