הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
AFL

חברת AFL בוחרת ב-Interconnect Solutions כנציגתה לשווקים באירופה ובמזרח התיכון המתאפיינים בתנאי סביבה קשים

1/4/2015 11:00
ספרטנבורג, קרוליינה הדרומית --AFL, יצרנית סיבים אופטיים עולמית מובילה וספקית שירותים בתחום זה, מודיעה כי בחרה ב-Interconnect Solutions לתפקיד סוכנת המכירות שלה באירופה ובמזרח התיכון. ריצ'רד האטצ'ינסון, הממונה על המכירות בחברה ופול תומאס, מנהל מכירות, ייצגו באופן בלעדי את מוצריה של AFL בשווקי התעשיות הצבאיות, רשתות השידור, התעשיות הפטרוכימיות, הנפט, הגז ובשווקים נוספים בתעשייה.

קרייג סטראטון, מנהל הפיתוח העסקי ב-AFL, ציין: "Interconnect Solutions מציעה עשורים של ניסיון בתעשיית הסיבים האופטיים. הוספת יכולות ההנדסה של AFL וביצועי מוצריה להיצע של Interconnect Solutions תאפשר ללקוחות באירופה ובמזרח התיכון גישה ישירה לטווח רחב של פתרונות בתחום הכבלים האופטיים. כל הפתרונות האלה מתאפיינים במצוינות הנדסית שאין שניה לה."

Interconnect Solutions עתידה לנהל את קווי המוצרים של AFL, הכוללים כבלים אופטיים למטרות טקטיות, הנחוצים בתעשיות הצבא וברשתות השידור, כבלים אופטיים מוקשחים הנדרשים לתנאי סביבה קשים כמו אלה שבתעשיות הפטרוכימיה, הנפט והגז ופתרונות LSZH (נטולי הלוגן וברמת פליטת עשן נמוכה) באירופה ובמזרח התיכון.

כמו כן, עובדת Interconnect Solutions בצמידות עם לקוחותיה ליצירת פתרונות המתאימים לצרכיהם ולאספקת תמיכה מלאה הכוללת אספקה, ביצוע, אינטגרציה, הכשרה, ייעוץ ושירות לקוחות. ניסיונם המשותף של חברי הצוות של Interconnect Solutions מסתכם ביותר מ-30 שנים בהן ייצגו יצרניות מובילות של כבלים אופטיים ועבדו עמן. 

ליצירת קשר עם Interconnect Solutions, התקשרו ל-+44 (0) 1159 227449, או ישירות למספרי הטלפון הניידים +44 (0) 7766 718408 (ריצ'ארד האטצ'ינסון) ו-+44 (0) 7920 052987  (פול תומאס). לחילופין, ניתן לשלוח דוא"ל ל-Richard.Hutchinson@AFLglobal.com    או ל-Paul.Thomas@AFLglobal.com.

למידע נוסף אודות AFL, מוצריה ושירותיה, בקרו באתר החברה: www.AFLglobal.com.

אודות AFL

 AFLמספקת מוצרים ושירותים מובילים למגוון שווקים, וביניהם תשתיות החשמל, רשתות הפס הרחב, הטלקומוניקציה והמפעלים, כמו גם לשווקים מתעוררים בתחומי הנפט והגז, הכרייה, הגרעין, מערכות הבקרה למטוסים, האנרגיות המתחדשות והתחבורה. סל המוצרים המגוון של החברה כולל כבלים אופטיים, אביזרים לתמסורת ולתחנות משנה, ציוד לתשתיות תקשורת חיצוניות, מחברים, כבלרים להיתוך סיבים אופטיים וכן ציוד בדיקה והדרכות. נוסף על כך,ממוצב סל השירותים של AFL בעמדות מובילות בשוק ומיוצג בחברות תקשורת ראשונות במעלה. החברה מעניקה שירותי תמיכה למרכזיות פנים ארגוניות נוסף על פתרונות EF&I (הנדסה, אספקה והתקנה) ושירותים לתשתיות כבילה חיצוניות, למפעלים ולאזורים מכוסים אלחוטית.

AFL הוקמה בשנת 1984 ופועלת בארצות הברית, במקסיקו, בקנדה, באירופה, באסיה ובאוסטרליה. המשרדים הראשיים של החברה, שהיא חברת בת בבעלות מלאה של Fujikura Ltd. היפנית, ממוקמים בספרטנבורג שבקרוליינה הדרומית. למידע נוסף, בקרו באתר החברה: www.AFLglobal.com.

המקור: AFL

ניתן לצפות בהודעה זו לעיתונות בשפת המקור גם באינטרנט, בקישור:

http://www.businesswire.com/news/home/20150331006142/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
AFL
Craig Stratton, 864-486-7067
מנהל פיתוח עסקי
Craig.Stratton@AFLglobal.com
או
Corie Culp, 864-433-5409
מנהלת יחסי ציבור
Corie.Culp@AFLglobal.com