הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GSMA

ארגון ה-GSMA דוחק במדינות ערב לשמור על גמישות בתמיכה בצמיחת הפס הרחב למובייל

קבוצת מדינות ערב לניהול סולם התדרים הקצתה למובייל טווח תדרים מוגבל לקראת כנס תקשורת הרדיו העולמי (WRC-15)

3/9/2015 12:20
לונדון—(BUSINESS WIRE)-- ג'ון גיוטסי, משנה למנהל תחום התקינה ב-GSMA, הגיב על תוצאות המפגש האחרון של קבוצת מדינות ערב לניהול סולם התדרים ((ASMG שנערך ברבאט, מרוקו, ושהתכנס לקראת כנס תקשורת הרדיו העולמי (WRC-15) שייערך בנובמבר הקרוב:

"ארגון ה-GSMA מברך על התוצאה הכללית של מפגש ה-ASMG לפיה יאותר סולם תדרים חדש למובייל במספר פסים. עם זאת, אנו חוששים כי לא יהיה די בסולם התדרים הזמין כדי לאפשר לרשויות הפיקוח הלאומיות את הגמישות לה הן זקוקות כדי לענות באופן מלא על הביקוש למעבר נתונים במובייל לטווח הארוך.

"תחום המובייל כבר עשה התקדמות משמעותית בסגירת הפער הדיגיטלי והבאת שירותי תקשורת כמו גם גישה לאינטרנט לאוכלוסיות ברחבי מדינות ערב שבעבר לא זכו לשירות, בפרט לאור היעדר תשתית נייחת במרבית המדינות. עם זאת, חרף ההתקדמות שנעשתה עד כה, ישנם מספר שווקים בהם לפחות מ-20% מהאוכלוסייה יש גישה לאינטרנט . חיוני שבכנס WRC-15 יובטח טווח תדרים נוסף כדי לתמוך בצמיחת פס רחב למובייל בעתיד ברחבי מדינות ערב, ולאפשר לתעשיית המובייל לנסות לענות על שאיפות הממשלות לפתח ערים חכמות, מכוניות ללא נהג וניהול אנרגיה מחוברת באזור.

"ה-GSMA מברך על החלטת ASMG לתמוך בהקצאת חלק מה-L-Band (1452-1518MHz)  לפס רחב למובייל. פס זה זכה לתמיכה כמעט גלובלית עוד קודם כנס ה- WRC-15, מה שיוביל להטבות משמעותיות בעלויות לצרכנים ברחבי העולם הודות לעלות ביחס לסדר גודל.

"בנוסף, אנו משבחים את תמיכה ASMG בהפיכת טווח התדרים 3.4-3.6GHz ב C-band בקיבולת גבוהה זמין למובייל, דבר שיעניק לאזרחי מדינות ערב גישה לפס רחב למובייל במהירות גבוהה באזורים עירוניים צפופים. אנו נמשיך בדיונים כדי להגדיל את הזמינות של טווח תדרים מתואם בתדרי 3.4-4.2GHz כדי להמשיך ולייעל את אספקת שירותי המובייל.

"עם זאת, היינו מאוכזבים מהצבעת ה-'אין שינוי' בנושא פס תת-700MHz UHF (470-694MHz) שהוא בעל מאפיינים המתאימים להרחבת קישוריות פס רחב למובייל במחיר סביר לקהילות מרוחקות ומוחלשות. תמיכה משמעותית של כמה מדינות ערביות בהקצאה משותפת עיקרית למובייל ושידור בפס UHF קיבלה דגש בממצאי מחקר GSMA שהוצג בפני ASMG ושהראה כי חדירת טלוויזיה קרקעית באזור ירדה מתחת ל-20% וממשיכה לרדת**. אנו קוראים לרשויות לתמוך בשינוי בתקנות הרדיו ב-WRC-15 כדי לאפשר גמישות וניהול יעיל של משאבי טווח תדרי UHF החשובים תוך מתן מענה לביקוש בשוק המקומי.

"במבט קדימה לנובמבר,  אנו מקווים כי תהליך WRC-15 ייצור מסגרת שתאפשר לממשלות מדינות ערב המבקשות להתקדם ולהבטיח את עתידו של האינטרנט במובייל לעשות כן. אנו קוראים לכל הממשלות ברחבי האזור להתכונן לעתיד עוד היום ולהבטיח שתהיה להן גמישות מספקת כדי לענות על הביקוש העתידי למעבר נתונים במובייל, וכן להשיג את היתרונות החברתיים והכלכליים המשמעותיים שפס רחב למובייל יוכל לספק."

* מקור: GSMA, The Mobile Economy Arab States 2014

** מקור: Plum Consulting report for GSMA, “Terrestrial Broadcasting and Spectrum Use in the Arab States”

אודות GSMA

ארגון ה-GSMA מייצג את האינטרסים של ספקיות סלולר ברחבי העולם, מאחד כמעט 800 ספקיות סלולר בעולם, ויותר מ-250 חברות של מערכת הסלולר הרחבה, בכללם יצרניות מכשירים, חברות תוכנה, ספקי ציוד וחברות אינטרנט, כמו גם ארגונים במגזרי תעשייה המשיקים. ה-GSMA גם מפיק אירועים מובילים בתעשייה כגון קונגרס הסלולר העולמי,  הקונגרס הסלולר העולמי בשנחאי וסדרת הקונגרסים Mobile 360.

למידע נוסף אנא בקר באתר GSMA  www.gsma.com

עקוב אחרי GSMA בטוויטר: @GSMA

המקור: GSMA

לצפייה בהודעה באיטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150903000000/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
For the GSMA
Asad Abbasi
+971 52 861 4230
AAbbasi@webershandwick.com
or
GSMA Press Office
pressoffice@gsma.com