הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Murata

קבוצת המעודדות הרובוטיות של Murata מצליחות לרקוד ריקוד מסונכרן

הפגנת טכנולוגיות מתקדמות ליציבות וסינכרוניזציה מושלמים

28/9/2014 10:40
טוקיו—Murata Manufacturing Co., Ltd. , מובילה עולמית ברכיבים ובפתרונות אלקטרוניים מתקדמים, חשפה היום את הפיתוח החדש שלה - קבוצת המעודדות של Murata - צוות רובוטים קטנים העושים שימוש בטכנולוגיות החישה והתקשורת החדישים ביותר, כמו גם בטכנולוגיית סנכרון קבוצה מתקדמת, כדי להשיג יציבות מושלמת וריקוד המסונכרן באופן מושלם.

בשונה מקודמיהן, הרובוט רוכב האופניים, ה- Murata Boy, ורוכב החד-אופן Murata Girl, קבוצת המעודדות של Murata אינן מתקדמות בעזרת גלגלים אלא על גבי כדור עליו הן נותרות מאוזנות בעוד הכדור מתגלגל כה וכה. הן יכולות לנוע במהירות בכל כיוון ולהישאר זקופות הודות לשלושה חיישני ג'ירו, המשלבים טכנולוגיית בקרת מטוטלת הפוכה, כדי לזהות זוויות הטיה. חיישני ג'ירו דומים נמצאים בשימוש במצלמות דיגיטליות, מערכות ניווט לרכב, ולאחרונה גם במערכות בקרת יציבות אלקטרונית (ESC) המונעות ממכוניות להחליק.

קבוצת המעודדות של Murata יודעת לרקוד ריקודים מסונכרנים ברמת דיוק גבוהה הודות לטכנולוגיית מדידת מיקום בזמן אמת. כל רובוט מצויד בארבעה חיישני אינפרא-אדום ובחמישה מיקרופונים על-קוליים המזהים עצמים קרובים גם בחשכה. בהתבסס על מהירויות גלי הקול והאור המשתנות, מערכת זו מסוגלת לקבוע את המיקום היחסי של הרובוטים בתוך מרחב של 16 מ"ר.

Murata פיתחה, תוך שיתוף פעולה עם חוקרים ממעבדת Matsuno באוניברסיטת קיוטו, גם טכנולוגיית בקרת קבוצה מתקדמת המאפשרת לעשרה רובוטים לפעול בסינכרוניזציה מבלי להתנגש האחד בשני. נתוני מיקומו של כל רובוט נשלחים באמצעות רשת תקשורת אלחוטית ונשלטים באמצעות תוכנה שפותחה במיוחד. טכנולוגיה זו עשויה לשמש יום אחד לפיתוח מערכות תחבורה ורכבים בטוחים יותר.

"קבוצת המעודדות של Murata מציגה את יכולתה של האלקטרוניקה להעשיר את חיינו", אמר יואיצ'י קוג'ימה, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל יחידת הפיתוח הטכנולוגי והעסקי של Murata. "אנחנו מאמינים שתקשורת אלחוטית של נתוני חיישן יכולה להפוך לתשתית ליבה לשילובם המתקדם של אנשים ושל אובייקטים בחברות חכמות".

"פיתחנו את קבוצת המעודדות של Murata כדי להפגין את הטכנולוגיות האלקטרוניות שלנו", אמר קואיצ'י יושיקווה, מנהל בכיר בתקשורת תאגידית שמילא תפקיד מפתח בפיתוח קבוצת המעודדות של Murata, כמו גם בפיתוח Murata Boy ו- Murata Girl. "תקוותנו היא שקבוצת המעודדות של Murata תיתן השראה לתגליות חדשות של חוקרים צעירים ותעלה חיוך על פניהם של אנשים ברחבי העולם".

קבוצת המעודדות של Murata היא הדור הרביעי של רובוטים מבית Murata, לה קדמו ה- Murata Boy בשנת 1991, ה-Murata Boy השני ב-2005, וה- Murata Girl ב-2008. קבוצת המעודדות של Murata תוצג בכנס ה- CEATECלשנת 2014 שיערך בתאריכים 7-11 באוקטובר בטוקיו.

לצפייה בקבוצת המעודדות של Murata בפעולה היכנסו לקישור: http://www.murata.co.jp/en/cheerleaders/

אודות Murata

חברת Murata היא מובילה עולמית בעיצוב, ייצור ומכירת רכיבים ופתרונות אלקטרוניים פאסיביים מבוססי קרמיקה, רכיבי תקשורת ורכיבי ספקי כוח.  Murata מחוייבת לפיתוח חומרים אלקטרוניים מתקדמים ורכיבים חדשניים, רב-תפקודיים ובדחיסות גבוהה. לחברה עובדים ומתקני ייצור ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר החברה http://www.murata.com.

גלריית תמונות ומולטימדיה זמינה ב:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50944605&lang=en



גלריית תמונות ומולטימדיה

תמונה

המעודדות של Murata (תמונה: Business Wire)

תמונה

Murata Girl (מצד שמאל) ו- Murata Boy (תמונה: Business Wire)

לוגו Murata

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140924005030/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Murata Manufacturing
Public Relations
Yoshihiko Takeda
takeday@murata.co.jp
Junko Matsumura
jkmatsumura@murata.co.jp
or
Weber Shandwick
Ruth Nakajima, +81-90-9006-2769
Kaz Ito, +81-80-2280-0045
murata.pr@webershandwick.com
המקור: Murata Manufacturing Co., Ltd.