הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

חברת פרוקטר אנד גמבל מציבה יעד קיימות חדש: הפסקת כריתת יערות בשרשרת אספקת שמן הדקלים

החברה מתחייבת לעבוד עם חקלאים מקומיים על שיפור שיטות העבודה

9/4/2014 12:00

סינסינטי, ארה"ב–(BUSINESS WIRE)– חברת פרוקטר אנד גמבל (סימול:PG) הודיעה היום על התקדמות במטרות הקיימות העולמיות שלה והכריזה על מחויבותה להפסקת כריתת יערות בשרשרת אספקת שמן הדקלים שלה על ידי שיפור שיטות העבודה עם כל ספקיה, ובכלל זה חקלאים מקומיים קטנים, על מנת להבטיח הגנה על היערות.


"מחויבותה של פרוקטר אנד גמבל להפסקת כריתת היערות בשרשרת אספקת שמן הדלקים שלה היא חד משמעית. מטרתנו היא לפתח פתרונות יעילים וארוכי טווח לסוגיה הסבוכה של קיימות שמן הדקלים. אנו מחויבים להנעת שינוי חיובי לאורך שרשרת האספקה כולה, לא רק עבורנו, אלא גם עבור התעשייה והחקלאים הקטנים התלויים בתוצרת זו", אמר לן סוארס, סגן נשיא קיימות עולמית בפרוקטר אנד גמבל.


כיום 100% משמן הדקלים שפרוקטר אנד גמבל רוכשת עומד בדרישות השולחן העגול לגידול דקל שמן באופן בר-קיימא (RSPO). פרוקטר אנד גמבל חברה ב-RSPO ותומכת באמות המידה שנקבעו עבור שמן דקלים בר-קיימא. המטרות החדשות מרחיקות אל מעבר לדרישות ה-RSPO ומטרתן פיתוח שיטות עבודה מקיימות, מהימנות, יעילות וארוכות טווח אצל כל ספקי שמן הדקלים.


מטרותיה החדשות של פרוקטר אנד גמבל הן לוודא את הפסקת כריתת היערות לאורך שרשרת אספקת שמן הדקלים כולה. המחויבויות המפורשות כוללות:


1.      ביסוס עקיבות שמן הדקלים ושמן ליבת הדקל אל טחנות הספקים עד ל-31 בדצמבר 2015.


2.      ווידוא הפסקת כריתת היערות החל מן המטעים ולאורך שרשרת אספקת שמן הדקלים  כולה, עד לשנת 2020.


·        עבור שמן הדקלים, חיוב הספקים בהגשת תכניות, לא יאוחר מה-31 בדצמבר 2015, המתארות את הבטחת הפסקת כריתת היערות בשרשרת האספקה לטחנות שלהם עד לשנת 2020.


·        עבור שמן ליבת הדקל, תחילת השקעה ועבודה עם חקלאים קטנים במטרה לשפר את שיטות העבודה שלהם ולוודא הפסקת כריתת יערות בשרשרת האספקה עד לשנת 2020.


3.      לעבוד עם ספקים, שותפים בתעשייה, ארגונים לא ממשלתיים, מומחים אקדמיים ובעלי עניין אחרים על מנת לקדם אמות מידה ושיטות עבודה עקביות בתעשייה לייצור שמן דקלים בר-קיימא.


4.      להמשיך ולתמוך בזכויות אדם אוניברסאליות כפי שתוארו בהנחיות קיימות לספקים, ולתמוך בזכויות התושבים המקומיים.


5.      לדווח מדי שנה על ההתקדמות לקראת מטרות אלה.


"מטרות אלה הן צעד נוסף מעבר למחויבויות הנוכחיות שלנו. פרוקטר אנד גמבל תמשיך לעבוד עם כל אחד מספקיה, ואנו נשקיע ונעבוד ישירות עם חקלאים קטנים ומקומיים, מהם מגיע חלק גדול מהאספקה שלנו, כדי לשפר את שיטות הייצור שלהם", הוסיף ואמר לן סוארס. "זהו ההיבט המורכב ביותר בשרשרת אספקת שמן הדקלים וחברת פרוקטר אנד גמבל מאמינה שהיא יכולה להביא לשינוי משמעותי ובר-קיימא".


אודות חברת Procter & Gamble


חברת P&G משפרת את חייהם של כ-4.4 מיליארד בני אדם ברחבי העולם עם מערך של מותגים אמינים ואיכותיים. על המותגים המובילים של החברה נמנים Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® ו-Vicks. הקהילה של P&G פועלת בכ-80 מדינות ברחבי העולם. ידיעות עדכניות ופרטים נוספים על חברת P&G ומותגיה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com.



המקור: Procter & Gamble


לצפייה בהודעה בשפת המקור:



 

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Procter & Gamble
Paul Fox, 513-983-3465
fox.pd@pg.com