הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

התראה למחזיקי מניות JOS. A. BANK CLOTHIERS: חברת כצמן ייעוץ משפטי מודיעה על חקירת הצעת רכש

4/12/2013 10:00
ירושלים –Business Wireאברהם כצמן ממשרד כצמן ייעוץ משפטי הודיע על כך שהוא חוקר טענות משפטיות במסגרת החוק האמריקאי כנגד דירקטוריון Jos. A. Bank Clothiers (להלן "בנק ג'וס א." או "החברה") (NASDAQ GS: JOSB) בנוגע להפרת חובות נאמנות ועבירות נוספות הקשורות להצעת רכישה שקיבל בנק ג'וס א. מחברת The Men’s Wearhouse, בעסקה שערכה המשוער עמד על כ 1.2 מיליארד דולר.

 

לפי תנאי ההצעה, בעלי מניות בנק ג'וס א. היו צפויים לקבל 55 דולר במזומן עבור כל אחת ממניות החברה אותה הם מחזיקים.

 

החקירה נוגעת להליך בחינת ההצעה בדירקטוריון החברה, ונועדה לבדוק האם החברה פועלת במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור בעלי המניות, והאם הפיצוי המוצע לבעלי המניות יהיה הוגן ומספק.

 

אם בבעלות מי מהקוראים מניות רגילות של בנק ג'וס א. אשר נרכשו לפני ה 26 לנובמבר 2013, או אם ברשותו מידע רלבנטי או ברצונו לקבל מידע נוסף אודות העניין שבבדיקה, אם ברצונו לדון בעניין, לשאול שאלות בנוגע להודעה זו או בנוגע לזכויותיו והשלכות נושא זה עליהן, נא ליצור קשר עם אברהם כצמן, בכתובת רחוב האחים 1, דירה 4, ירושלים; בטלפון מספר 050-823-6918; בדואר אלקטרוני akatsman@katsmanlawisrael.com.

 

מר אברהם כצמן הוא עו"ד מנוסה המטפל עבור בעלי מניות בארה"ב בעניינים משפטיים בתחום דיני ניירות ערך, ביניהם תביעות ייצוגיות, נגזרות וישירות, וייצוג משפטי בתחומי זכויות בעלי מניות וממשל תאגידי.

 

פרסום עורך דין. תוצאות קודמות לא מבטיחות תוצאות דומות.

 



המקור: כצמן ייעוץ משפטי
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
כצמן ייעוץ משפטי
אברהם כצמן 50-823-69180
פקס 77-563-2953 0
akatsman@katsmanlawisrael.com