הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Time Warner

החברות Time Warner ו-China Media Capital מקימות שותפות אסטרטגית להשקעות

10/6/2013 08:00
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- החברות Time Warner -NYSE:TWX ו-China Media Capital CMC, קרן ההשקעות המובילה בסין אשר מתמקדת במדיה ובידור, הודיעו היום על הקמת שותפות אסטרטגית להשקעות. ההכרזה נעשתה בעיר צ'נגדו שבמערב סין, אליה הגיעו מנהלי העסקים הבכירים לרגל ועידת 2013 Fortune Global Forum.

לשותפות חברו קבוצת התוכן המובילה בעולם אשר מתמקדת בווידאו, שהיא בית לגופים כמו Warner Bros. , HBO ו-Turner Broadcasting, ופלטפורמת ההשקעות הבולטת ביותר בסין, אשר מוקדשת למגזר המדיה והבידור. המטרה של השותפות היא לפעול במגזר המדיה המתרחב במהירות בסין, נוכח התפוצה הגוברת של המכשירים הדיגיטליים והביקוש הגואה בסין לתוכן איכותי במגוון פלטפורמות.

"השותפות עם CMC ורויגאנג לי פותחת עבורנו חלון ייחודי לאחד משוקי המדיה והבידור הגדולים, עם קצב צמיחה מהמהירים בעולם" אמר ג'ף ביוקס, היו"ר והמנכ"ל של Time Warner. "הגברת הנוכחות שלנו בעולם ניצבת בראש סדר העדיפויות האסטרטגי של Time Warner, וסין היא אחת הטריטוריות האטרקטיביות ביותר שבהן אנו פועלים, אך המשימה מורכבת. השותפות תעניק לכל הפעילויות שלנו שותף בקיא ומוכשר, ותסייע לנו להביא את המותגים והסיפורים שלנו לאנשים בכל מקום, במגוון רחב של מכשירים".

"ענף המדיה והבידור בסין עובר שינוי יסודי, במגוון חזיתות, ובכלל זה טכנולוגיה, קריאייטיב ומסחור" אמר רויגאנג לי, יו"ר CMC. "זכינו להתייצב בחזית ההזדמנויות חסרות התקדים הללו, שלצידן האתגרים. אנו שמחים לכונן את שיתוף הפעולה עם Time Warner, מעצמה עולמית של טלוויזיה, קולנוע ותכנים דיגיטליים, על מנת לחקור במשותף דרכים חדשניות ליצירה של תכני פרימיום לדור חדש של צרכנים, בעידן האינטרנט והמכשירים הניידים, ולתרום לפיתוח של הענף הדינמי בסין".

שוק המדיה והבידור בסין הוא אחד השווקים הגדולים בעולם, ובעלי קצב הצמיחה המהיר ביותר. ההכנסות ממכירת כרטיסים בקופות עתידות להגיע בשנת 2013 ל-4.4 מיליארד דולרים, וקצב הצמיחה השנתי המשולב בין השנים 2009 ו-2013 מוערך ב-45 אחוזים. ההכנסות מאנימציה צפויות להגיע בשנת 2013 ל-7.1 מיליארד דולרים, עם קצב צמיחה שנתי משולב של 27 אחוזים באותה תקופה, וההכנסות מווידאו באינטרנט יגיעו, על פי התחזית, ל-2 מיליארד דולרים, עם קצב צמיחה שנתי משולב של 64 אחוזים בין השנים 2009 ו-2013.

היו"ר המייסד של CMC, רויגאנג לי, הקים את קרן ההשקעות הראשונה בסין אשר מתמקדת במדיה ובידור בשנת 2010. ההשקעות והעסקאות בתיק ההשקעות של CMC כוללות, בין השאר, מיזם משותף בסין עם DreamWorks Animation ורכישה של Star China מ-News Corporation על ידי CMC. לי כיהן בעבר כמנכ"ל Shanghai Media Group, ונחשב כאחראי להפיכת רשת השידור המחוזית משנגחאי - SMG - לאחד מתאגידי המדיה הגדולים בסין.

אודות חברת Time Warner

Time Warner, מובילה עולמית במדיה ובידור עם פעילויות של רשתות טלוויזיה, קולנוע, תוכניות טלוויזיה והוצאה לאור, עושה שימוש בהיקפי הפעילות הגדולים ובמותגים המובילים שלה כדי ליצור, לארוז, ולספק תכנים איכותיים ברחבי העולם, במערכי הפצה מרובים.

אודות חברת CMC

China Media Capital-CMC היא הקרן הראשונה בסין אשר מתמקדת במגזר המדיה ומוקדשת להשקעות במדיה ובידור בסין וברחבי העולם. עם אישור מהרשות הלאומית לפיתוח ורפורמה (NDRC) של סין לקרן בהיקף ראשוני של 5 מיליארד רנמינבי, כוללים שותפי ההשקעה הבולטים של CMC את הבנק לפיתוח של סין (CDB), אחד המוסדות הפיננסיים הגדולים בסין. תיק ההשקעות של CMC כולל אחזקות ב-OCJ, ערוץ הקניות המוביל בטלוויזיה בסין, נתח במיזם המשותף Oriental DreamWorks ביחד עם DreamWorks Animation, נתח במיזם המשותף TVB China ביחד עם TVB, ושליטה ב-Star China, הנכסים של News Corporation לשעבר בסין, ובכלל זה ערוצי טלוויזיה - Star (Xing Kong), Star (Xing Kong) International ו- Channel V (China) - וכן ספריית הסרטים Fortune Star, שהיא ספריית הסרטים הגדולה באסיה.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130606005744/en/

המקור: חברת Time Warner

גלריית מולטימדיה חכמה

לוגו (Logo)

גרפיקה (Graphic)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Time Warner
קית קוקוצ'ה
טלפון: 1-212-484-7482
keith.cocozza@timewarner.com
חברת China Media Capital
ג'יאמינג וו
טלפון: +86-21-5466 8282
wujiaming@chinamediacapital.com