הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

חברת L-1 Identity Solutions והבנק העולמי משתפים פעולה כדי לחולל מהפכה באופן שבו מדינות מתפתחות מספקות שירותים לאזרחיהן

L-1 היא הספקית היחידה של פתרונות ביומטריים שלוקחת כיום חלק בפרויקט; המומחיות של החברה בניהול הזיהוי תסייע לקדם את הפיתוח החברתי והכלכלי במסגרת פרויקט eTransform Initiative של הבנק העולמי

25/4/2010 10:00
סטמפורד, קונטיקט--(BUSINESS WIRE)--חברת L-1 Identity Solutions (NYSE: ID), ספקית מובילה של פתרונות ושירותים לניהול זיהוי, הכריזה היום על שיתוף פעולה עם הבנק העולמי מתוך שאיפה לשפר את האופן שבו מספקות ממשלות במדינות מתפתחות שירותים לאזרחיהן, כחלק מפרויקט eTransform Initiative (ETI) של הבנק העולמי (World Bank). מזכר ההבנות בין L-1 והבנק העולמי נחתם במהלך השקת הפרויקט שנערכה היום במסגרת אירוע Spring Meeting של הבנק העולמי, בו השתתפו שרי אוצר ושרי תקשורת רבים ממדינות מתפתחות.
במסגרת פרויקט ETI של הבנק העולמי מוקמת, על בסיס טכנולוגיות מיחשוב ותקשורת (ICT), רשת לשיתוף מידע שתאפשר לממשלות במדינות מתפתחות להיעזר בשיטות הטובות ביותר ובחברות המובילות, דוגמת L-1, כדי לשפר את האספקה של שירותים חברתיים וכלכליים. הרשת לשיתוף המידע תתמקד בתחומים דוגמת זיהוי אלקטרוני (eID), רכש אלקטרוני (e-Procurement), מיחשוב רפואי (e-Health) ולמידה ממוחשבת (e-Education). תחומים אלה ממלאים תפקיד מכריע בקידום ההשתתפות של האזרחים בתהליכים דמוקרטיים, דוגמת הצבעה, ובסיוע לאזרחים נטולי תעודות להשתתף בפרויקטים בתחומי הבריאות והרווחה. בבנק העולמי קידמו כבר פרויקטים דומים רבים וכיום מממן הבנק 14 פרויקטים של ממשל זמין וזיהוי אלקטרוני ברחבי העולם.
"המהירות והדיוק שבהן מנוהלים השירותים במדינות מתפתחות תלויה בגורמים רבים, ומבין גורמים אלה, אחד החשובים הוא היכולת לאמת את הזהות של מקבלי השירותים" אמר מוחסן חליל, מנהל המחלקה העולמית לטכנולוגיות מיחשוב ותקשורת בבנק העולמי. "חברת L-1 תורמת לרשת המידע של הפרויקט מומחיות יקרת ערך בניהול הזיהוי. בעזרת L-1 ובעזרתן של חברות נוספות, אנו מתכוונים להקים מערכות שיאפשרו לנהל שירותים ממשלתיים חיוניים בצורה יעילה יותר ויסייעו לצמצם את ההונאות שמבוססות על זהות כוזבת, אשר גורמות לעלייה דרמטית בהוצאות הכרוכות בפרויקטים חברתיים וכלכליים ושוללות סיוע ממי שזקוקים לו יותר מכל".
חברת L-1 היא הספקית היחידה של טכנולוגיה ביומטרית שלוקחת כיום חלק בפרויקט. L-1 התחייבה לתרום לרשת המידע ממומחיותה בניהול זיהוי - ובמיוחד בשירותים לרישום מזהים, טכנולוגיות ביומטריות וכן תכנון והפקה של מסמכי זיהוי מאובטחים - ולהציע את השיטות הטובות ביותר ליישום התוכניות. כן תערוך L-1 תדרוכים טכניים לאנשי הבנק העולמי ובכירי ממשל בסוגיות העיקריות הקשורות לניהול הזיהוי.
רוברט וי. לה-פנטה, היו"ר, הנשיא והמנכ"ל של חברת L-1 Identity Solutions, מסר כי "כבר בשלבים מוקדמים הבנו שהפרויקט תואם ליעדים ולמטרות של החברה שלנו, ושהשתתפותנו בו יכולה להועיל מאוד. אנו מאמינים שהפתרונות והשירותים לניהול הזיהוי יכולים לתרום תרומה משמעותית לחברה האנושית בכלל ולאזרחים נטולי התעודות במדינות מתפתחות בפרט, לחלץ אותם מהמצב של האנונימיות, לסייע להם להשתלב בחברה, להבטיח את זכויותיהם ולוודא שיקבלו את ההטבות המגיעות להם כאזרחים".
אודות חברת L-1 Identity Solutions
חברת L-1 Identity Solutions (NYSE: ID) מסייעת להגן על הזהות האישית ולאבטח נכסים. החברה מציעה פתרונות גישה ביומטריים / ארגוניים, אבטחה של מזהים, וכן שירותי ייעוץ לממשלות ורישום מזהים. המהימנות והביטחון שמספקת L-1 מסייעים לממשלות ברחבי העולם, סוכנויות פדראליות ומשרדי ממשלה, רשויות אכיפה וחברות מסחריות להגן על הציבור מפני ארגוני הטרור, עבריינים ושאר גורמים שמבקשים לגנוב זהויות. חברת L-1 Identity Solutions מעסיקה למעלה מ-2,200 עובדים ברחבי העולם ומשרדיה הראשיים שוכנים בסטמפורד, קונטיקט שבארה"ב. מידע נוסף בכתובת www.L1ID.com.
אודות הבנק העולמי
הבנק העולמי (World Bank) הוא גוף בינלאומי לפיתוח ואחד המקורות הגדולים בעולם שמספקים סיוע כספי וטכני למדינות מתפתחות. בבנק העולמי חברות 185 ממשלות והוא מתמקד בעיקר בסיוע לאנשים העניים ביותר בעולם ולמדינות העניות ביותר. הבנק העולמי נעזר במשאבים הפיננסיים, בעובדים ובניסיון העשיר שצבר כדי לסייע למדינות מתפתחות בצמצום העוני, הגברת הקצב של הצמיחה הכלכלית ושיפור איכות החיים.
הערות לגבי תחזיות
ההודעה לעיתונות כוללת תחזיות שמטבע הדברים כרוכות בסיכונים ובחוסר ודאות. התחזיות מובאות בכפוף לסייגים של Private Securities Litigation Reform Act of 1995  ומשקפות את ההערכות העדכניות של החברה כפי שמאמינים מנהליה על סמך ההנחות הקיימות והמידע הזמין. תחזיות ביחס לתוכניות או תוצאות עתידיות הן, באופן בלתי נמנע, הערכות בלבד, והתוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי. בין הגורמים לכך אפשר למנות, בין השאר, את הזמינות של מימון ממשלתי למוצרים ולפתרונות של L-1; האופי הבלתי צפוי של עבודה עם לקוחות מהמגזר הציבורי - ממשל פדראלי, ממשלות של מדינות ורשויות מקומיות; ותנאים כלליים - כלכליים ופוליטיים. עוד סיכונים, וגורמים נוספים לחוסר הוודאות, מפורטים במסמכים שהגישה חברת L-1 Identity Solutions לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), ובכלל זה Form 10-K לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2009. חברת L-1 Identity Solutions מצהירה במפורש כי אינה מתכוונת או חייבת לעדכן תחזית כלשהי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת L-1 Identity Solutions
דוני פורדייס, 203-504-1109
dfordyce@L1ID.com