הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Shutterfly

חברתShutterfly רכשה את חברת התוכנה הישראלית Photoccino שמתמחה בתמונות

החברה המובילה בענף תסתייע בטכנולוגיות החדשניות לניתוח תמונות כדי לפשט את ארגון התמונות והכנת המוצרים

30/5/2012 04:00
רדווד סיטי, קליפורניה--(BUSINESS WIRE)-- חברת Shutterfly (NASDAQ:SFLY), אשר מציעה שירות מוביל באינטרנט לביטוי חברתי והוצאה לאור אישית, הודיעה היום כי רכשה את חברת Photoccino מחיפה שבישראל - מפתחת של טכנולוגיות פורצות דרך לדירוג תמונות, ניתוח וארגון שלהן. העובדים של Photoccino יצטרפו ל- Shutterflyויוסיפו לעבוד מחיפה.

הטכנולוגיות המתקדמות של Photoccino לניתוח תמונות ובחירה ישולבו במוצרי המותגים Shutterfly, Tiny Prints, Wedding Paper Divas ו-Treat. בעזרת היכולות של Photoccino יוכלו הלקוחות לארגן תמונות בצורה יעילה יותר ולבחור בתמונות הטובות ביותר מהארכיון שהולך ומתרחב, על מנת להכין בקלות ובמהירות אלבומי תמונות, יומנים, כרטיסי ביקור ומתנות עם תמונות. בטכנולוגיה של Photoccino מיושמים אלגוריתמים קנייניים על מנת לנתח ולהעריך את איכות התמונות ותוכנן, לדרג אותן וליצור באופן אוטומטי מוצרים עם תמונות שכוללים את התמונות הטובות ביותר של הלקוח.

"אנו מתמקדים בפיתוח של פתרונות חדשניים שהופכים את התהליכים של הכנת המוצרים ושיתופם לקלים יותר עבור הלקוחות" אמר ג'פרי האוסנבולד, הנשיא והמנכ"ל של Shutterfly. "הטכנולוגיות של Photoccino, שהן הטובות מסוגן, פותרות בעיה נפוצה שניצבת בפני הצרכנים: ניתוח וארגון של המספר הגדל והולך של התמונות הדיגיטליות שמאוחסנות. השילוב בין הטכנולוגיה האינטואיטיבית של Photoccino לבין המוצרים החדשניים שלנו ישפר מאוד את חוויית היצירה של לקוחותינו".

"כשהקמנו את חברת Photoccino בשנת 2011, היעד שלנו היה לפתח טכנולוגיות שיסייעו למשתמשים לנתח תמונות, לבחור ולהכין מוצרים. חברת Shutterfly הציגה לנו הזדמנות להשיג יעד זה בקנה מידה נרחב הרבה יותר" אמר משה ברקוביץ', ממייסדי Photoccino ומנכ"ל החברה. "לשתי החברות שאיפה משותפת לסייע לאנשים ליהנות, לשתף ולשמור תמונות, ואנו שמחים על ההזדמנות להשיג זאת יחדיו".

אודות חברת Shutterfly

Shutterfly, שהוקמה בשנת 1999, היא חברת אינטרנט לביטוי חברתי והוצאה לאור אישית אשר מפעילה את האתרים Shutterfly.com, Tiny Prints.com, Weddingpaperdivas.com ו- Treat.com. חברת Shutterfly מספקת מוצרים איכותיים ושירותים ברמה עולמית שבעזרתם יכולים הצרכנים לשמור את התמונות הדיגיטליות בקלות ובנוחות, ובצורה מהנה, יצירתית וחכמה. מוצר הדגל של Shutterfly הוא סדרת photo book עטורת הפרסים, אשר מסייעת לצרכנים לציין זיכרונות ולספר את הסיפורים שלהם בספרים מהודרים בעלי כריכה מקצועית. חברת Shutterfly נבחרה לא מכבר על ידי Great Place to Work Institute כאחת מ-25 החברות בסדר גודל בינוני שהכי כדאי לעבוד בהן (25 Best Midsized Companies to Work For). פרטים נוספים אודות Shutterfly (NASDAQ:SFLY) אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.shutterfly.com.

המקור: חברת Shutterfly
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Shutterfly
גרטשן סלואן, 650-610-5276
gsloan@shutterfly.com