הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Telephonics

בתוכנית Fire Scout בחרו ברדאר AN/ZPY-4(V)1 של Telephonics

9/1/2013 12:00
פרמינגדייל, ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- Telephonics Corporation (Telephonics), חברה בת בבעלות מלאה של Griffon Corporation (NYSE:GFF), הודיעה היום כי רדאר המעקב הימי מרובה המצבים שלה, AN/ZPY-4(V)1, נבחר על ידי Northrop Grumman Aerospace Systems לשימוש בפרויקט MQ-8B Vertical Take-Off and Landing Tactical Unmanned Aerial Vehicle (VTUAV) של הצי של ארצות הברית (US Navy), במסגרת תוכנית Rapid Deployment Capability של רדאר US Navy Fire Scout.

עבור פלטפורמת MQ-8B, הוגדר הרדאר להעניק ל- VTUAVיכולת ייחודית לביצוע משימות ISR (ריגול, מעקב וזיהוי) באזורים נרחבים, ביבשה ובים. הרדאר יוטמע כך שיאפשר למפעילים בצי של ארצות הברית בקרה מרחוק, ביבשה או בים. בשילוב עם החיישן האלקטרו-אופטי המובנה, יגדיל הרדאר במידה משמעותית את אזור הכיסוי של המעקב של VTUAV, ואת יעילות המפעילים.

"ההטמעה של הרדאר מרובה המצבים AN/ZPY-4(V) בתוכנית MQ-8B Fire Scout תספק חיישן לכל תנאי מזג האוויר ותעניק לפלטפורמה יכולת של מודעות למצב באזור נרחב" אמר קווין מק'סוויני, מנהל התפעול הראשי של Telephonics. "הרדאר AN/ZPY-4(V)1 יספק יתרונות משמעותיים של ISR לצי של ארצות הברית, בשילוב עם פעולה בלתי מאוישת בים וביבשה".

אודות Telephonics

יכולות ההנדסה והייצור המתקדמות של Telephonics מעניקות פתרונות מערכתיים שמשלבים בין מידע, תקשורת וחישה לשוקי הצבא והמסחר ברחבי העולם. חברת Telephonics מתמחה במערכות תקשורת למטוסים, מערכות תקשורת אלחוטיות, מערכות רדאר, מוצרים לזיהוי ידיד או אויב, מערכות אבטחה משולבות, מערכות לניהול תנועה אווירית, מערכות אלקטרוניקה לתעופה וחלל, וניתוח איומים במערכות רדאר.

אודות Griffon Corporation

Griffon Corporation ("החברה" או Griffon), שמשרדיה הראשיים שוכנים בניו יורק, היא חברה מגוונת לניהול ואחזקות שפועלת באמצעות חברות בנות בבעלות מלאה. החברה מפקחת על הפעילות של החברות הבנות, מחלקת ביניהן משאבים ומנהלת את מבנה ההון שלהן. החברה מספקת הכוונה וסיוע לחברות הבנות לגבי רכישות והזדמנויות צמיחה וכן באופן כללי. עוד מחפשים בחברת Griffon, מעריכים ובמידת הצורך גם רוכשים עסקים שמציעים תמורה פוטנציאלית אטרקטיבית לגיוון נוסף.

הצהרות ביחס לעתיד

הצהרת הסרת חבות על פי חוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995: הצהרות מסוימות שאינן עוסקות בעובדות היסטוריות בהודעה זו הן הצהרות ביחס לעתיד. הצהרות אלה מבוססות על ההערכות של הנהלת החברה, וכן על הנחות שלה ועל מידע הזמין כעת להנהלת החברה. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות במידה משמעותית מאלה המשתקפות מההצהרות ביחס לעתיד. מידע לגבי הסיכונים וחוסר הוודאות שעשויים להשפיע על תוצאות החברה ועל ההצהרות ביחס לעתיד מפורט בדוחות שמגישה Griffon Corporation לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). החברה אינה מקבלת על עצמה לפרסם לציבור תיקונים כלשהם להצהרות אלה ביחס לעתיד בעקבות אירועים עתידיים, נסיבות עתידיות או התרחשות של אירועים בלתי צפויים.

© 2013 Telephonics Corporation. 815 Broad Hollow Road, Farmingdale, NY 11735. כל סימני המסחר, שמות המסחר, סימני השירות והסמלים הנזכרים כאן שייכים לחברות המתאימות.

המקור: Telephonics Corporation

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי משקיעים:
ICR, Inc.
אנתוני גרשטיין, 646-277-1242
anthony.gerstein@icrinc.com
או
קשר בחברה:
Telephonics Corporation
קרי פטרוקה ארונסון, 631-755-7583
petrocca@telephonics.com