הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

החברותSES ו-Sony ישדרו תכני 4K בשידור חי בוועידת IBC 2012

9/9/2012 12:00
ועידת IBC2012

לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- החברות SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) ו-Sony הודיעו היום כי ישדרו תכני 4K בשידור חי בוועידת IBC 2012 שנערכת באמסטרדם. תכני הווידאו המוגנים ישודרו בקישור לווייני (uplink) מהמשרדים הראשיים של SES בלוכסמבורג באמצעות מערכת הלוויין ASTRA.

תכני 4K ישודרו בתצורת Quad Full HD, יקודדו בתקן H.264 בקצב נתונים של 50 Mbit/s ויוצגו בצגי 84" 4K Sony Bravia באבחנה של 3840 X 2160 פיקסלים. השידור החי ממחיש כי אבחנה של 4K משפרת באופן משמעותי את איכות התמונה בצגים גדולים המיועדים לצרכנים פרטיים, בטכנולוגיה שזמינה כבר היום במחיר סביר.

"סוני מחויבת להציע חוויית צפייה מרהיבה מאי פעם לצרכנים ברחבי העולם, וטכנולוגיית 4K מסייעת לקיים את ההבטחה הזו. השידור החי בשיתוף עם SES בטלוויזיית 4K החדשה שלנו ממחיש כי שידורי הלוויין בטכנולוגיית 4K עשויים להגיע לבתים מהר מכפי שהעריכו בענף" אמר אוליביה בוויס, מנהל מדיית AV, פתרונות מקצועיים לאירופה, בסוני אירופה.

"אחת המשימות החשובות של SES, מאז ימיה הראשונים, הייתה אספקה של מבחר גדול של פתרונות טלוויזיה ליניאריים, באיכות הגבוהה ביותר, לקהלים ברחבי העולם. במסגרת הבטחה זו היו חברת SES והמהנדסים שלה החלוצים בתקני טלוויזיה חדשים דוגמת DVB ו-HDTV. ברמת מחויבות דומה לזו שהופגנה ביישום של HDTV, תתרום SES לפיתוח של המערכת האקולוגית הנחוצה - הן מבחינה תפעולית והן מבחינה טכנית - על מנת להבטיח יישום מוצלח של טכנולוגיית 4K" אמר פרדיננד קייזר, מנהל מסחרי ראשי של SES.

המבקרים בוועידת IBC 2012 יוכלו לצפות בתכני 4K TV בדוכנים של SES -Hall 1 ו-Sony-Hall 12 - Elicium.

 

המקור: חברת SES

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com
או
כריסטין סטיבן
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 329
kirstin.steffen@ses.com