הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Point Wells

איש החזון שמאחורי יוזמת שינוי ייעוד Point Wells משבח את פסיקת בית המשפט העליון במדינת וושינגטון ומתארה כזרז לתהליך הפיתוח

היזם שרגא בירן התמקד ב"מטמורפוזה והתחדשות" בתכנון הפיתוח ברמה העולמית

17/4/2014 12:00
סיאטל--(BUSINESS WIRE)-- שרגא בירן, איש החזון שמאחורי פרויקט ההתחדשות העירונית ב-Point Wells (www.pointwells.com), התייחס אל פסיקת בית המשפט העליון של מדינת וושינגטון מה-10 באפריל ואמר כי היא מהווה זרז חדש לטרנספורמציה של האזור התעשייתי הוותיק ב-Puget Sound שליד סיאטל.


ברוב של שישה תומכים לעומת שלושה מתנגדים, אישרר בית המשפט העליון החלטה קודמת של בית המשפט לערעורים ודחה את הטלות הספק ביכולתו של היזם להתקדם בפיתוח המרכז העירוני במחוז סנוהומיש (Snohomish).


"אנו עוסקים בתהליך של מטמורפוזה והתחדשות, עם דגש על יצירת קהילה למופת בעלת מודעות סביבתית בה יתגאה האזור כולו. הפסיקה היא צעד חשוב בהגשמת החזון והפיכתו למציאות", אמר בירן, אחד מבעלי המניות העיקריים בקבוצת אלון. אחזקותיה של קבוצת אלון, היושבת בישראל, כוללות את רבוע כחול נדל"ן (BSRE), חברת פיתוח נדל"ן בינלאומית גדולה, וגוף הפיתוח המקומי שלה, שותפות מוגבלת  BSRE Point Wells.


שותפות  BSRE Point Wells מציעה שילוב דינמי של שטחי מסחר ומשרדים עם עד ל-3,081 דירות ובתים משותפים מכל הסוגים והגדלים באתר בן המאתיים ארבעים ושבעה דונם שעל חוף הים. אם יאשר מחוז סנוהומיש את התוכניות, יתפרשו עבודות הפיתוח והבנייה על פני יותר מעשור והן צפויות לאפשר גישה ציבורית חדשה לרצועת החוף באורך אלף ומאתיים המטרים, למזח הקיים ולמתקני שירותי הציבור החדשים שייבנו.


כיום ישנם באתר מרכז אחסון דלקים לתדלוק ספינות ומפעל אספלט של חברת הנפט פרמאונט וגישת הציבור לאתר אסורה בשל מגבלות ביטחוניות.


"מטרתנו היא ליצור דגם ראווה ברמה עולמית של בתי גידול טבעיים משוחזרים, שירותי ציבור ואפשרויות תחבורה שישפרו את האתר באופן דרמטי, הרבה מעבר לשימושו הנוכחי ולמגבלות", אמר בירן.


הוא הדגיש את חשיבות מאמצי צוות הפיתוח המקומי המתמשכים, בפיקוחו של מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן זאב שטיין, לגרום לקובעי המדיניות המקומיים ולתושבי האזור להיות מעורבים. BSRE מקדישה משאבי פיתוח נרחבים לפרויקט, בכללם שיתופי פעולה עם מחוז סנוהומיש בניסוח מסמכי ביקורת סביבתית המותאמים לפרויקט לתהליך קבלת ההחלטות של המחוז וזיהוי השפעות והפחתת עומסי תנועה בשיתוף עם העיר הסמוכה שורליין.


משרד האדריכלים בעל המוניטין הבין-לאומי, פרקינס ו-ויל (Perkins+Will), בעל מומחיות וניסיון נרחב בתכנון פרויקטים סביבתיים ברי קיימא, כבר פיתח רעיונות ראשוניים לעיצוב ותכנון האתר.


"כל הצוות שלנו מכיר בכך שהמיקום של Puget Sound, על חופיה המרהיבים ונוף ההרים האולימפיים, הוא בעל מאפיינים ייחודיים ונדירים", אמר בירן. "המטרה שלנו היא לשלב רעיונות פיתוח חדשניים בחזון של Point Wells חדשה".


בירן אמר כי הפרויקט, המוערך בעלות של מיליארד דולר, יניב מאות מקומות עבודה במחוזות סנוהומיש וקינג קאונטריז לאורך תהליך רב השנים של הניקוי, הפיתוח והבנייה.


בעשרים השנים האחרונות שיחק בירן תפקיד מרכזי בייזום ופיתוח של מעל לשלושה מיליון מטרים רבועים של מרכזי מגורים ועסקים מעורבים, תכופות על ידי שדרוג נכסים מוזנחים עד ליצירת שכונות דינמיות בעלות שימוש מעורב, ברחבי ישראל ובאירופה.


לשירותכם גלריית תמונות ב:


המקור: BSRE Point Wells, LP
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

The Bartlett Group
Barry Bartlett, 206-335-4694
barry@bartlettgrouppr.com