הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
PerkinElmer

חברת PerkinElmer מציעה באירופה ובמזרח התיכון בדיקת סינון ראשונה בזמינות מסחרית לגילוי של חסר חיסוני משולב קשה (SCID) ביילודים

בדיקת הסקר לגילוי של חסר חיסוני משולב קשה יכולה לשפר את התוצאות הרפואיות באמצעות גילוי והתערבות מוקדמים

1/9/2013 12:30
וולטהאם, מסצ'וסטס--(BUSINESS WIRE)-- חברת PerkinElmer Inc, מובילה עולמית בשיפור הבריאות והבטיחות של אנשים וסביבה, הציגה היום בדיקת סקר ראשונה בזמינות מסחרית לגילוי של חסר חיסוני משולב קשה (SCID - Severe Combined Immunodeficiency). פלטפורמת הבדיקה, EnLite™ Neonatal TREC System, מרחיבה את המערך של בדיקות הסקר בזמינות מסחרית ביילודים ותוצע למכירה במדינות נבחרות באירופה ובמזרח התיכון עם תו תקן CE.

 

חסר חיסוני משולב קשה פוגע מדי שנה באחד מכל 50,000 עד 100,000 יילודים ברחבי העולם. המחלה היא הפרעה גנטית שעלולה לקצר את תוחלת החיים, אך אם היא מתגלה ביילודים בשלב מוקדם ניתן לטפל בה. הטיפולים כוללים השתלה של מח עצם או דם טבורי (BMT/CBT) מבן משפחה או תורם. בדיקת הסקר החדשה של PerkinElmer לגילוי של SCID מעניקה יתרון חשוב על פני בדיקות מעבדה קיימות בכך שהיא מאפשרת לצמצם את מספר הצעדים בשטף העבודה, מה שמגביר את יעילות הסקר.

 

יישום של בדיקות סקר לגילוי מוקדם של SCID במסגרת תוכנית של בדיקות סקר ביילודים מעניק יתרון עלות בהשוואה לעלויות הגבוהות יותר של ניהול המחלה כאשר היא מתגלה בשלבים מאוחרים יותר. זאת הודות למספר הנמוך יותר של סיבוכים המחייבים טיפול ממושך ונמרץ המתאפשר בגילוי מוקדם של SCID.

 

"מזה למעלה מ-25 שנים, חברת PerkinElmer היא מובילה עולמית בבדיקות סקר ביילודים. בדיקת הסקר החדשה שלנו לגילוי SCID היא תוצאה ישירה של המומחיות הנרחבת שלנו, הידע והמחויבות לאפשר למעבדות המבצעות בדיקות סקר ביילודים גישה למוצרי הבדיקה המתקדמים ביותר, לשיפור בריאותם של התינוקות" אמר ג'ים קורבט, נשיא לאבחון, מדעי החיים וטכנולוגיה בחברת PerkinElmer. "אנו שמחים להציע את בדיקת הסקר החדשה למדינות רבות באירופה והמזרח התיכון, על מנת שיוכלו לשלב אותה במסגרת התוכניות הקיימות לבדיקות סקר לגילוי מוקדם של הפרעה גנטית זו, ולבצע התערבות רפואית מהירה שיכולה לשפר את התוצאות הרפואיות".

 

"נוכחנו שהתערבות רפואית בשלבים מוקדמים היא המפתח לניהול יעיל של מטופלים הסובלים מ SCID" אמר ד"ר בובי גספר, פרופסור לרפואת ילדים ואימונולוגיה בבית החולים לילדים Great Ormond Street בלונדון ומכון UCL לבריאות הילד. "הזמינות של בדיקת הסקר החדשה של PerkinElmer לגילוי SCID תאפשר לרופאים לאבחן מטופלים בצורה מהירה ומדויקת יותר, ולשפר את איכות החיים ואת תוצאות ההשתלה ביילודים הסובלים מהמצב הקשה, שעלול להיות גם קטלני".

 

בדיקת הסקר באמצעות פלטפורמת EnLite™ Neonatal TREC System נועדה לספק תוצאות מדויקות ולצמצם את מספר הצעדים הנחוצים כדי לאבחן SCID. התהליך הפשוט יותר נועד להיות יעיל וחסכוני, תוך השתלבות בתהליכים הקיימים במעבדות שמבצעות בדיקות סקר ביילודים. הבדיקה נועדה לצמצם עבודה ידנית וסיכון לזיהומים באמצעות צמצום המספר של צעדי ההעברה. פלטפורמת הבדיקה כוללת יכולת למעקב בסיוע תוכנה ותהליך העבודה תוכנן לשפר את הבטיחות והיעילות של בדיקות הסקר.

 

פרטים נוספים על הפלטפורמות של PerkinElmer לבדיקות סקר ביילודים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת: www.perkinelmer.com/newbornscreening.

 

אודות חברת PerkinElmer

 

PerkinElmer היא מובילה עולמית המתמחה בשיפור איכות הסביבה, בריאות ובטיחות הציבור. החברה דיווחה ב 2012 על הכנסות בסך 2.1 מיליארד דולר, היא מעסיקה 7,500 עובדים המספקים שירות ללקוחות ביותר מ 150 מדינות, והיא חלק ממדד S&P 500. למידע נוסף ניתן לפנות למספר 1-877-PKI-NYSE, או בכתובת www.perkinelmer.com. השתתפו בדיון ועקבו אחרינו בטוויטר www.twitter.com/perkinelmernews

 

אודות קרן הנאמנות NHS של בית החולים לילדים Great Ormond Street

 

מכון UCL לבריאות הילד, בשיתוף עם בית החולים Great Ormond Street, הוא המרכז הגדול באירופה המוקדש למחקר קליני ובסיסי, וללימודים מתקדמים בבריאות הילד. אנשי האקדמיה במכון UCL לבריאות הילד עובדים בשיתוף עם רופאים מבית החולים Great Ormond Street כדי ליצור גישה משולבת ורב תחומית להבנה, אבחון ומניעה של מחלות ילדים, וטיפול בהן. מטופלים רבים קובעים תורים משותפים בשני המוסדות. כך יכולים בבית החולים ובמכון לעבוד במשותף ולתרגם את המחקרים הנערכים במעבדות לניסויים קליניים וטיפולים בבית החולים, על מנת להעניק לילדים המטופלים בבית החולים Great Ormond Street, ולכלל הקהילה של רופאי הילדים, יתרונות ממשיים. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.ucl.ac.uk/ich/homepage.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Edelman
Jen Reid, 404-460-8587
jen.reid@edelman.com

המקור: PerkinElmer