הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Welch Allyn תציג בוועידת HIMSS Middle East 12 פתרונות עתירי ביצועים לשיפור הבטיחות של המטופלים והניהול של סימני החיים

היצרנית של הציוד הרפואי מגיבה לביקוש הגובר לטכנולוגיות ברות הרחבה שמסייעות לצפות ולפתור את הבעיות הייחודיות לאזור

20/5/2012 06:00
ועידת HIMSS Middle East 12

סקניאטלס פולס, ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- Welch Allyn, ספקית עולמית מובילה של ציוד לאבחון רפואי, אשר משרדיה הראשיים שוכנים בסקניאטלס פולס שבניו יורק, תציג השבוע את המוצרים המקושרים מהדור החדש, אשר תוכננו לתת מענה לשיטות הרפואיות החדשות, בדוכן 111 בוועידת Healthcare Information and Management Systems Society (HIMSS) Middle East Conference and Health IT Leadership Summit שתיערך באבו דאבי שבאיחוד הנסיכויות הערביות. החברה תציע למבקרים הדגמות בלתי אמצעיות של המוצרים שמסייעים לאסוף נתונים מדויקים לגבי המטופלים ולשדר אותם לתיקים רפואיים אלקטרוניים (EMR), ובכלל זה פתרונות שמבוססים על הפלטפורמה החדשה Welch Allyn Connex® Integrated Wall System (IWS).

על פי ווג'די אל'דגמה, מנהל Welch Allyn Middle East, הפתרונות שמציגה השבוע Welch Allyn בוועידת HIMSS Middle East 12 הם תוצאה ישירה של הביקוש הגובר לפתרונות מקושרים וברי הרחבה, אשר מסייעים לצפות את הצרכים הייחודיים של ספקיות הבריאות באזור ולהגיב להם. המוצרים כוללים תפקודים קלים לשימוש ויכולות שמעניקות לרופאים גישה למידע הנחוץ כדי להעניק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר.

"הפתרונות שאנו מציגים השבוע בוועידת HIMSS Middle East 12 מאפשרים לספקיות של שירותי הבריאות לאסוף ולתעד, בצורה מהירה ויעילה, סימני חיים של מטופלים - יכולת חשובה בסביבות של בתי חולים שבהן מתנהלים העניינים בקצב מהיר" אמר אל'דגמה. "אנו מחויבים לספק ביצועים גבוהים בסביבות של מוסדות בריאות, והמכשירים שמבוססים על הפלטפורמה שלנו מסייעים לצמצם את הסיכונים הנובעים ממרשמים שגויים ולהאיץ את האיסוף של נתוני המטופלים - וכן לספק לכל הרופאים גישה מיידית כמעט לתיעוד סימני החיים של המטופלים".

פלטפורמתConnex® Integrated Wall System  של Welch Allyn

בפלטפורמתConnex Integrated Wall System  (IWS) של Welch Allyn יושם ניסיון שנצבר במשך קרוב ל-100 שנים של חדשנות ביחידה אחת שכוללת את המכשירים המסורתיים של Welch Allyn לבדיקה פיזית - אופתלמוסקופ (מכשיר לבדיקת עיניים) ואוטוסקופ (מכשיר לבדיקת אוזניים) מובנים - וכן את הטכנולוגיה של המאה ה-21 לתיעוד של סימני חיים, אשר מיושמת במוניטור Connex® Vital Signs Monitor (VSM). המוניטור Connex VSM מצויד בצג מגע צבעוני ומודד באופן אוטומטי את קצב פעימות הלב, לחץ הדם, החום, רמת החמצן הרווי בדם (pulse oximetry), המשקל ורמת ההמוגלובין הכוללת. המדידות הידניות כוללות נשימות, גובה ורמת כאב, וכן מאפיינים דוגמת תנוחת הגוף, O2, פרטים על טיפולים ועוד.

השילוב של טכנולוגיית Connex VSM במערכת Connex IWS מאפשר להגדיר את היחידה המותקנת על הקיר למצבים של בדיקה מהירה, ניטור בתדירות קבועה או מיון, והיא מתאימה במיוחד למוסדות שמשתמשים בתיקים רפואיים אלקטרוניים (EMR). מערכת Connex IWS מסייעת לצמצם במידה משמעותית את משך הזמן המושקע ברישום ידני, ואת מספר המקרים של טעויות אנוש, הודות ליכולת להעביר את הנתונים באופן אוטומטי לתיקים הרפואיים האלקטרוניים. כן מאפשרת המערכת לצפות בסימני החיים של המטופלים בכל עת ובכל מקום ברשת. המערכת המותקנת על הקיר תומכת הן בטכנולוגיות של Welch Allyn והן באלו של השותפות לייצור, בעוד שהארכיטקטורה הפתוחה מסייעת למוסדות לשמור על ההשקעות, לשדרג ולהוסיף טכנולוגיות חדשות ברגע שיהיו זמינות.

ללא פתרונות דיגיטליים כאלה, מראים המחקרים שבמוסד טיפוסי בעל 200 מיטות בארצות הברית, מדי שנה, ייתכנו עד 10,000 שגיאות במרשמים; יבוזבזו 8,000 שעות על תיעוד ידני של סימני חיים; ותרד התפוקה ב-250,000 דולרים בשל היעדר גישה לסימני חיים. הזמינות של המערכות האוטומטיות, שלוכדות את נתוני המטופלים ומשדרות אותם, מסייעת לצמצם בעיות אלה.

"לכושר ההרחבה השפעה מכרעת על האופן שבו אנו מפתחים את המוצרים שלנו" הוסיף אל'דגמה. "הדיוק, שטף העבודה ובטיחות המטופלים ניצבים בראש סדר העדיפויות של בתי החולים במזרח התיכון וברחבי העולם. אנו מתכננים פתרונות שמבוססים על פלטפורמה שמגבירה את היעילות ומציעה אפשרויות רבות יותר לקביעת הגדרות על מנת לתרום לעיצוב העתיד של הבריאות, מעבר לגישות המסורתיות. אנו מסייעים לקשר, לנהל ולשתף את נתוני המטופלים - ותוך כדי כך גם לשפר את הטיפול במטופלים".

אודות Welch Allyn

חברת Welch Allyn, שהוקמה בשנת 1915 ואשר משרדיה הראשיים שוכנים בסקניאטלס פולס, ניו יורק שבארצות הברית, היא ספקית עולמית מובילה של ציוד לאבחון רפואי ומגוון מלא של פתרונות דיגיטליים ומקושרים. עם 2,750 עובדים ב-26 מדינות, מתמחה Welch Allyn (שהיא חברה בבעלות משפחתית) בסיוע לרופאים, אחיות ואנשי מקצוע נוספים שפועלים בקו החזית ברחבי העולם, לספק למטופלים את הטיפול הרפואי הטוב ביותר באמצעות פיתוח של מוצרים חדשניים, טכנולוגיות פורצות דרך ופתרונות מתקדמים אשר מסייעים להם לבדוק יותר מטופלים, לגלות יותר מצבים ולשפר את איכות החיים של יותר אנשים. פרטים נוספים על חברת Welch Allyn ועל מלוא המגוון של המוצרים המקושרים והפתרונות אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.welchallyn.com.

המקור: חברת Welch Allyn
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Welch Allyn
ג'יימי ארנולד, APR, +1-315-685-4599
מנהל יחסי ציבור
arnoldj@welchallyn.com