הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

שבעה ספורטאים אולימפיים מרחבי העולם מציינים את מסע הפרסום Get Started של Gillette בגילוח חגיגי

ספורטאים אולימפיים משבע מדינות יגיעו ל-'בית המשפחות' (Family Home) של P&G לאירוע המיוחד של הגילוח

6/8/2012 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- היום יציינו ספורטאים אולימפיים ובהם ראיין לוכטה, אליין ברנרד וליאם טנקוק את מסע הפרסום Get Started של Gillette בגילוח חגיגי שייערך בטרקלין של Gillette (Gillette Lounge) שב-'בית המשפחות' (Family Home) של P&G. הגילוח החגיגי נועד לא רק לציין את מסע הפרסום העולמי של החברה, אלא גם להעלות על נס את הספורטאים האולימפיים ולהוקיר את ההישגים יוצאי הדופן שלהם במהלך אולימפיאדת לונדון 2012.
"ספורטאים אלה ממחישים את התפיסה של Gillette שעל פיה בספורט, כמו בחיים, התחלה נפלאה יכולה לסייע מאוד להצלחה בכל משימה" אמר פטריס לובה, נשיא חטיבת Global Shave Care של חברת P&G. "מותג Gillette לוקח מדי יום חלק בהתחלה נפלאה של יותר מ-800 מיליון גברים ברחבי העולם, ועם הספורטאים האלה, יסייע מסע הפרסום Get Started לספק לדור הבא של הגברים התחלה נפלאה לחיים".
הספורטאים המשתתפים באירוע הגילוח העולמי של Gillette הם:
פיליפה פרנקה סילבה, ברזיל, שחייה
אליין ברנרד, צרפת, שחייה
פול בידרמן, גרמניה, שחייה
ליאם טנקוק, בריטניה, שחייה
ניקיטה לובינסטב, רוסיה, שחייה
אנדריי גובורוב, אוקראינה, שחייה
ראיין לוכטה, ארצות הברית, שחייה
במסגרת מסע הפרסום העולמי Get Started של Gillette יגיש ריאן לוכטה גם המחאה בסכום של 25,000 דולרים לקרן USOC’s P&G|Team USA Youth Sports Fund אשר נועדה להעניק גישה רחבה יותר לפיתוח הספורט בקרב צעירים. לוכטה הוא אחד מבין 25 הספורטאים שמשמשים כשגרירים של מותג Gillette באולימפיאדה שנערכת השנה ומעניקים לדורות הבאים של הגברים והספורטאים האולימפייים השראה ועידוד להגיע להישגים גדולים באמצעות התחלה נפלאה לספורט ולחיים. מסע הפרסום של Gillette היה התוכנית הראשונה שהושקה במסגרת שיתוף הפעולה העולמי בין חברת P&G לבין הוועד האולימפי העולמי והתמיכה בתנועה האולימפית, אשר יימשכו בחמש האולימפיאדות הבאות, עד שנת 2020.
הטרקלין של Gillette שב-'בית המשפחות' של P&G תוכנן במיוחד כמקום מנוחה שמציע לגברים את אמצעי הנוחות שמהם הם רגילים ליהנות בבית. עם טרקלין טיפוח מעל לכל תחרות, שולחנות פול, משחקי וידאו ואזור צפייה, מאפשר אולם Male Grooming Space לספורטאים ולבני משפחותיהם להירגע מהיום שעבר ולהתכונן לקראת ההתחלה הנפלאה של היום הבא.
אודות חברת Procter & Gamble
חברת P&G משפרת את חייהם של כ-4.6 מיליארד בני אדם ברחבי העולם בעזרת מותגיה. החברה מציעה את אחד המערכים האיתנים ביותר של מותגים אמינים, איכותיים ומובילים, ובכלל זה Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® ו-Vicks. הקהילה של P&G פועלת בכ-75 מדינות ברחבי העולם. ידיעות עדכניות ופרטים נוספים על חברת P&G ומותגיה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com.
רשימה מלאה של משאבים ומידע על מסע הפרסום Get Started של Gillette, ובכלל זה תמונות וסרטונים, אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.pgthankyoumommediacenter.com.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50366946&lang=en

המקור: חברת Procter & Gamble

גלריית מולטימדיה חכמה
תצלום (Photo)
לונדון, בריטניה, 5 באוגוסט: (משמאל לימין, בשורה האחורית) השחיינים פיליפה פרנקה סילבה מברזיל, אליין ברנרד מצרפת, פול בידרמן מגרמניה, ליאם טנקוק מבריטניה וכן (משמאל לימין, בשורה הקדמית) ניקיטה לובינטסב מרוסיה, ריאן לוכטה מארצות הברית ואנדריי גובורוב השתתפו באירוע הגילוח החגיגי Get Started של Gillette ב-'בית המשפחות' של P&G ב-5 באוגוסט 2012 בלונדון שבבריטניה. (צילם סמיר חוסיין/Getty Images עבור P&G)
תצלום (Photo)
לונדון, בריטניה, 5 באוגוסט: ריאן לוכטה מארצות הברית השתתף באירוע הגילוח החגיגי Get Started של Gillette ב-'בית המשפחות' של P&G ב-5 באוגוסט 2012 בלונדון שבבריטניה. (צילם סמיר חוסיין/Getty Images עבור P&G)
תצלום (Photo)
לונדון, בריטניה, 5 באוגוסט: (משמאל לימין, בשורה האחורית) השחיינים פיליפה פרנקה סילבה מברזיל, אליין ברנרד מצרפת, פול בידרמן מגרמניה, ליאם טנקוק מבריטניה וכן (משמאל לימין, בשורה הקדמית) ניקיטה לובינטסב מרוסיה, ריאן לוכטה מארצות הברית ואנדריי גובורוב השתתפו באירוע הגילוח החגיגי Get Started של Gillette ב-'בית המשפחות' של P&G ב-5 באוגוסט 2012 בלונדון שבבריטניה. (צילם סמיר חוסיין/Getty Images עבור P&G)
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מותג Gillette:
מייק נורטון, +1-617-463-5777
norton.mr@pg.com
פירמת Ketchum:
כריסטופר סמית, +1-212-796-9814
chris.smith@ketchum.com
לשכת העיתונות המרכזית של P&G
טל. +44 020 3657 7734
PG2012.im@pg.com