הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
BioTime

חברת BioTime מוסרת פרטים נוספים על הרכישה של שטרות החוב במסגרת העסקה המתוכננת לרכישה של חברת ES Cell International

אלמידה, קליפורניה--(BUSINESS WIRE)-- חברת BioTime (NYSE Amex: BTIM) הודיעה בשעה מוקדמת יותר היום על כוונתה לרכוש את החברה הפרטית מסינגפור ES Cell International Pte (ESI).

2/5/2010 08:00
בהודעה שפורסמה לעיתונות, בשעה מוקדמת יותר היום, ציינה BioTime כי בכוונתה "לרכוש את כל החובות של ESI והריבית שצברו, אשר מסתכמים בכ-35 מיליון דולרים. לחברת ESI אין שום חובות משמעותיים מלבד החובות שיעברו לרשותה של BioTime בעקבות הרכישה".
במענה לשאלות של משקיעים מבהירה חברת BioTime את סוגיית החובות של ESI: במסגרת העסקה תרכוש BioTime מאחד המשקיעים ב-ESI שטרות חוב מובטחים בסכום של כ-35,000,000 דולרים (קרן וריבית צבורה; להלן "השטרות"). עם השלמת הרכישה של ESI יעברו השטרות לבעלותה של BioTime, וייצגו חוב בין חברות שעל ESI לפרוע ל-BioTime. למעשה, תרכוש BioTime את ESI כשהיא נקייה מחובות לצדדים שלישיים. BioTime עצמה לא תיחשף, לפיכך, לחובות כלשהם כתוצאה מהרכישה.
אודות חברת BioTime
BioTime, שמשרדיה הראשיים שוכנים באלמידה, קליפורניה, היא חברת ביו-טכנולוגיה שמתמקדת ברפואה משחזרת (Regenerative Medicine) ובמוצרים להרחבת נפח הפלזמה בדם (Blood plasma volume expanders). חברת BioTime מפתחת ומשווקת מוצרים לחוקרים בתחום של תאי גזע ורפואה משחזרת באמצעות החברה הבת (בבעלות מלאה) Embryome Sciences. חברה בת נוספת של BioTime - OncoCyte Corporation - מתמקדת ביישומים רפואיים של טכנולוגיית תאי הגזע לטיפול בסרטן. בכוונת BioTime לפתח בסין מוצרים רפואיים לטיפול במחלות עיניים, עור, מערכת השרירים והשלד ומחלות דם, ובכלל זה טיפולים חדשניים בגידולים סרטניים שכיום לא ניתן לרפא, בעזרת תאי גזע שעברו שינויים גנטיים, באמצעות החברה הבת BioTime Asia. בנוסף למוצרים שמבוססים על תאי גזע, מפתחת BioTime מוצרים להרחבת נפח הפלזמה בדם, פתרונות להחלפת דם בניתוחים שמבוצעים בטמפרטורה נמוכה (היפותרמיה) וטכנולוגיה לשימוש בניתוחים, טיפול במקרי טראומה בחירום ויישומים נוספים. מוצר הדגל של BioTime - Hextend להרחבת נפח הפלזמה בדם - מיוצר ומופץ בארה"ב על ידי חברת Hospira ובדרום קוריאה על ידי חברת CJ CheilJedang במסגרת הסכמי רישוי בלעדיים. מידע נוסף אודות BioTime אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.biotimeinc.com.
הצהרות ביחס לעתיד
הצהרות שמתייחסות לתוצאות עתידיות, כספיות ו/או תפעוליות, גידול עתידי בהיקף המחקר, הטכנולוגיה והפיתוח הקליני, הזדמנויות פוטנציאליות לחברה ולחברות הבת, וכן הצהרות אחרות של הנהלת החברה ביחס לציפיות לעתיד, הערכות, יעדים, תוכניות או סיכויים, מוגדרות כ-"הצהרות ביחס לעתיד". מלבד זאת, לכל הצהרה שאינה מתייחסת לעובדה היסטורית (ובכלל זה, בין השאר, הצהרות שמכילות ביטויים דוגמת "יהיה", "מאמין", "מתכוון", "מצפה", "צופה" או "מעריך") יש להתייחס כאל הצהרה ביחס לעתיד. הצהרות ביחס לעתיד כרוכות, מטבע הדברים, בסיכונים ובחוסר ודאות, ובכלל זה, בין השאר, סיכונים שכרוכים בפיתוח ו/או השקה של מוצרים פוטנציאליים, חוסר ודאות ביחס לתוצאות של ניסויים קליניים או אישורים של הרשויות, צורך במימון עתידי ויכולת להשיגו וכן שמירה על זכויות בקניין רוחני. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מאלה שנצפו בהצהרות ביחס לעתיד וכאשר שוקלים אותן יש לקחת בחשבון את הגורמים הרבים לחוסר ודאות אשר משפיעים על פעילות החברה, ובמיוחד את אלה שצוינו בהערות ובאזהרות המופיעות בדוחות שהגישה החברה לרשות לניירות ערך (Securities and Exchange Commission). לחברה אין כל כוונה, והיא אינה מקבלת על עצמה כל חבות, לעדכן את ההצהרות ביחס לעתיד.
כדי לקבל באופן קבוע הודעות של חברת BioTime אנא לחצו על הקישור הבא והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו: http://www.b2i.us/irpass.asp?BzID=1152&to=ea&s=0
המקור: חברת BioTime
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת BioTime
ג'ודית סגל, 510-521-3390, שלוחה 301
jsegall@biotimemail.com