הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Pathway Genomics

מעבדת Pathway Genomics משיקה את הבדיקה הגנטית BRCA1/2 לצד התכנית One for One

5/6/2014 10:50
סן דייגו (BUSINESS WIRE)--Pathway Genomics Corporation, מעבדה קלינית מסן דייגו, קליפורניה, המציעה שירותי בדיקות גנטיות ברחבי העולם ומוסמכת ל-CLIA ו-CAP, הודיעה ​​היום כי היא משיקה את BRCATrueTM, הדור הבא של בדיקת רצף, השמטה ושכפול גנטי המסוגלת לזהות מוטציות בגנים BRCA1 ו-BRCA2, הגנים המיוחסים לסרטן השד, סרטן השחלות וסוגי סרטן נוספים. לבדיקת BRCATrue רגישות של מעל ל-99.99% ולה הכיסוי הרחב ביותר של BRCA1/2 בענף.

 כדי לשפר את הנגישות של בדיקה גנטית חשובה זו, פיתחה Pathway Genomics את תכנית

BRCA One for OneTM במסגרתה עבור כל הזמנת בדיקת BRCATrue  נתרמת בדיקה אחת לאישה במצוקה באמצעות ארגוני תמיכה לחולים, עד לשווי תרומה של 10 מיליון דולר בבדיקות.

 "מטרתה של מעבדת Pathway היא להבטיח שאנשים במצוקה יזכו לעבור בדיקות גנטיות ללא קשר למצבם הכלכלי או לביטוח הרפואי שלהם", אמר ג'ים פלנט, מייסד ומנכ"ל Pathway Genomics. "מטרה חיונית במשימה זו היא הנגשת הבדיקה הגנטית הטובה ביותר של BRCA למגוון אנשים רחב

מן המחקרים האחרונים  עולה כי ב-80% מהמשפחות בהן מקרים רבים של סרטן שד ושחלות נמצאו מוטציות של BRCA1/2 . מוטציות בגנים BRCA יכולות להתרחש הן אצל גברים והן אצל נשים ובקרב כל הקבוצות האתניות, ועל אף שלכל אחד יכולה להיות מוטציה באחד הגנים BRCA, לכמה קבוצות אוכלוסיה יש סיכוי גבוה יותר להיפגע כגון אלה עם היסטוריה משפחתית של סרטן ואנשים ממוצא יהודי- אשכנזי.

 "אחת מכל שמונה נשים תחלה בסרטן השד במהלך חייה", אמר ארדי אריאנפור, קצין אסטרטגיה ראשי ב-Pathway Genomics. "בהיסטוריה של הקהילה הרפואית, אף מעבדה קלינית מעולם לא הציעה תכנית חסרת תקדים כמו התכנית BRCA One for One. על ידי הפיכת הבדיקה שלנו לנגישה יותר, אנו שואפים לתרום תרומה משמעותית למניעת סרטן השד ולעזור לעורר מודעות על ידי שיתוף פעולה עם ארגוני סיוע לחולים ברחבי העולם".

 בדיקת BRCATrue  מציעה לרופאים דוח פשוט לניתוח, ישים קלינית, מיון וריאנטים מתקדם וזמן קבלת תשובה קצר בן שבועיים. BRCATrue  הוא הצעד הראשון מני רבים השנה, שיפגינו את יכולת ההובלה של מעבדת Pathway Genomics  בתחום הגנטיקה הקלינית וכן את מחויבותה ליצירת התפריט המקיף ביותר לבדיקות קליניות למחלת הסרטן. כדי ללמוד עוד על BRCATrue בקרו באתר החברה: www.pathway.com/brcatrue. לפרטים נוספים על תכנית BRCA One for One  אנא בקרו באתר התכנית www.brcaoneforone.com.

 אודות חברת  Pathway Genomics  

כמעבדה קלינית מוסמכת CLIA ו-CAP שבסיסה בסן דייגו, קליפורניה, מספקת Pathway Genomics  לרופאים ולמטופלים שלהם מידע גנטי ישים ומדויק על מנת לשפר או לשמור על בריאות ואיכות חייהם. מאז הקמתה בשנת 2008, הפכה מעבדתPathway Genomics  ידועה במסירותה לחדשנות ובמחויבותה לאחריות רפואית – איכויות הממצבות אותה כמובילה בתעשיית הבדיקות הגנטיות המסחרית. שירותי הבדיקות שלPathway Genomics  מכסים מגוון מחלות רחב, כולל איתור סיכון לסרטן, מחלות לב, מחלות תורשתיות, תגובה לתזונה ופעילות גופנית, כמו גם תגובה לתרופות מסוימות, כולל אלה המשמשות בטיפול בכאב ובבריאות הנפש. למידע נוסף אודות Pathway Genomics, בקרו באתר החברה www.pathway.com.

 לגלריית תמונות ומולטימדיה


המקור: Pathway Genomics Corporation

 לצפייה בהודעה בשפת המקור http://www.businesswire.com/news/home/20140603005449/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Pathway Genomics Corporation
Zak Pugh, (858) 217-4358
pr@pathway.com
www.pathway.com