הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Intelsat

חברת MultiChoice עתידה להרחיב את שירותי ה-DTH באפריקה

MultiChoice עתידה להרחיב את שירותי ה-DTH (שידורי טלוויזיה ישירות לבית הלקוח) המובילים שלה באפריקה שמדרום לסהרה באמצעות לוויין חדש של Intelsat

12/6/2014 02:20
לוקסמבורג ויוהנסבורג --(BUSINESS WIRE)--Intelsat S.A. (NYSE:I), ספקית שירותי הלוויין המובילה בעולם, הודיעה היום על חתימת הסכם שירות ל-15 שנים עם MultiChoice, ספקית שירותי הטלוויזיה בתשלום המובילה באפריקה. את השירות תספק Intelsat באמצעות לוויין חדש שיתווסף לרשת הלוויינים שלה.

שיגור הלוויין החדש, Intelsat 36, מתוכנן לחודשיה האחרונים של 2016. מיקומו יהיה ב-68.5 מעלות מזרח, כלומר, במסלולו של Intelsat 20, הלוויין הראשי של Intelsat בכל הנוגע לאספקת שירותי DTH לאפריקה. יש לציין כי MultiChoice היא "לקוחת העוגן" של שירותי הלוויין ב-68.5 מעלות מזרח מאז 1995.

לדברי טים ג'ייקובס, סמנכ"ל הכספים של קבוצת MultiChoice: "הצלחתה של MultiChoice מושתתת על יכולתנו להציע למנויינו תכנים וחוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר. הגדלת נוכחותנו בסביבת 68.5 מעלות מזרח של Intelsat תסייע לנו להמשיך ולספק שירותים חדשים וחדשניים ללקוחותינו". עוד הוסיף ג'ייקובס: "תמיכתה המתמדת של Intelsat תאפשר לנו צמיחה עסקית תוך אספקת תוכניות באיכות שידור גבוהה ושירותי בידור מרתקים לצופינו".

במקביל, ציין קורט ריגלמן, סמנכ"ל בכיר למכירות בינלאומיות ב-Intelsat: "ההסכם עליו חתמנו עם MultiChoice משקף בבירור את המטרה שהצבנו לעצמנו, קרי שיתוף פעולה צמוד עם לקוחות מובילים בתחומי המדיה והיזמות בכל אזור בעולם. שיתוף פעולה זה נועד להבנת צרכי הרשת של הלקוחות. על בסיס הבנה זו, אנו יוצרים תשתית שתומכת ביעדי הצמיחה שלהם". בהמשך לכך, ציין ריגלמן: "Intelsat מחויבת לתשתיות התקשורת והשידורים באפריקה ומשקיעה בהן עוד מ-1965. פעילות זו הניבה כיסוי לווייני משמעותי ומיצבה את Intelsat כספקית שירותי הלוויין המובילה באזור".            

Intelsat 36 מתוכנן לספק שירותים בתחומי התדרים Ku-band ו-C-band. שירותי ה-DTH של MultiChoice ינצלו את המטע"ד (מטען ייעודי) של תחום התדרים Ku-band. המטע"ד של תחום התדרים C-band יספק שירותים ללקוחות אחרים המשתמשים בשירותי הוידיאו שמספק הלוויין הראשי של Intelsat ב-68.5 מעלות מזרח. הלוויין הראשי מספק תכנים גם לקהילות כבלים בדרום אסיה.

במקביל לכל הכתוב לעיל, הגישה Intelsat דוח על גבי טופס 6-k (דיווח מיידי של חברות זרות הנסחרות בארה"ב) לרשות האמריקנית לניירות ערך. דוח זה כולל עדכון של החברה לשנים 2016-2014 בכל הקשור בהוצאות ההון שלה ובהנחיות ללקוחותיה בדבר תשלומים מוקדמים. עדכון זה משקף את ההשפעה נטו של תכנית הלוויין החדש.

 

מקורות:


 

הצהרת חוף מבטחים

חלק מההצהרות הכלולות בהודעה חדשותית זו הינן "הצהרות צופות פני עתיד" שאין להן קשר ישיר או בלעדי לעובדות היסטוריות. ההצהרות צופות פני העתיד הכלולות בהודעה זו משקפות את כוונותיה של Intelsat ואת תכנוניה, ציפיותיה, הנחותיה ואמונותיה בדבר אירועים בעתיד. הצהרות אלה נתונות לסיכונים, אי ודאויות וגורמים נוספים שרבים מהם אינם בשליטתה של Intelsat. הגורמים החשובים, שעלולים להביא לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מהציפיות המובעות או נרמזות בהצהרות צופות פני עתיד אלה, כוללים סיכונים ידועים ולא ידועים. בין הגורמים, שעלולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מתוצאות שהושגו בעבר ומהתוצאות המצופות והמנובאות בהתאם להצהרות צופות פני עתיד אלה, נמנים: סיכונים הקשורים בתפעול הלוויינים במסלולם; כישלונות בשיגור לוויינים, עיכובים בשיגור לוויינים ובייצורם וכן תקלות מסלול וירידה בביצועים; ההשפעה של מספר החברות המציעות שירותי לווין מסחריים ושל מספר ההזדמנויות להשקת שירותי לווין מסחריים בכל נקודת זמן על יכולתנו לתכנן את השיגורים העתידיים ואת המחיר שנשלם על שיגורים אלה; יכולתנו להשיג פוליסות ביטוח ללוויינים חדשים באמצעות חברות ביטוח ברות קיימא מבחינת פיננסית ובתנאים סבירים מבחינה מסחרית או בכלל, כמו גם יכולתן של חברות הביטוח עימן אנו עובדים לעמוד בהתחייבויותיהן; הפסדים עתידיים אפשריים מלוויינים שאין עליהם כיסוי ביטוחי הולם; רגולציה של ממשלת ארה"ב וממשלים אחרים; שינויים בצבר ההזדמנות המתקבלות או בצבר ההזמנות לאספקת שירותים הצפויות להתקבל בעתיד; לחצים בכל הנוגע לתמחור וצפיפות רבה בשווקים בהם אנו מתחרים; הסביבה התחרותית בה אנו פועלים; לקוחות שלא יעמדו בהתחייבויותיהם כלפינו; פעילותנו הבינלאומית ואי ודאויות הקשורות בניהול עסקים בזירה הבינלאומית; הליכים משפטיים; סיכונים הקשורים בהשקעה בחברה הכפופה לחוקיה של הדוכסות הגדולה של לוקסמבורג וכן קשיים בנגישות לשוקי ההון. מבין הסיכונים הידועים נכללים אלה המתוארים בדוח הכספי השנתי של Intelsat לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2013, שאותו הגישה החברה על גבי טופס 20-k; סיכונים ידועים המופיעים במסמכים נוספים שהגישה החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך; התנאים הפוליטיים, הכלכליים והמשפטיים בשווקים בהם אנו פועלים ובשווקים בהם אנו שואפים לספק שירותי תקשורת, וכן סיכונים ואי ודאויות נוספים שהינם אינהרנטיים לעסקי הטלקומוניקציה בכלל ולעסקי התקשורת הלוויינית בפרט. הואיל והתוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהותית מכוונותיה של Intelsat, מתכנוניה, מציפיותיה, מהנחותיה ומאמונותיה בדבר העתיד, אנו מפצירים בכם לבחון בקפידה את כל ההצהרות צופות פני העתיד הכלולות בהודעה חדשותית זו. Intelsat אינה מתחייבת לעדכן או לשנות כל הצהרה צופנת פני עתיד לאור מידע חדש, אירועים עתידיים או כל סיבה אחרת.

אודות Intelsat

Intelsat S.A. (NYSE: I) היא ספקית שירותי הלוויין המובילה בעולם. החברה מספקת פתרונות קישוריות באיכות גבוהה לאמצעי התקשורת, לתשתיות פס רחב נייחות ואלחוטיות וליישומים צבאיים, ממשלתיים וארגוניים. תשתיות הלוויינים, תחנות הממסר והסיבים של Intelsat הן המובילות מסוגן בתעשייה ומציבות סטנדרט לשידורי וידיאו ולשירותים בפס רחב. הודות לטווח פעילויות רחב, החל בהפצת תכנים עולמית והרחבת השידורים באיכות HD וכלה בהגדלת הנגישות לרשתות סלולריות ולשירותי פס רחב אלחוטיים, יוצרת Intelsat ערך ללקוחותיה, שנהנים מפתרונות המבוססים על לוויינים בחלל. "לחזות, להתחבר ולשנות עם Intelsat" המציינת 50 שנות הובלה בחלל ב-2014. למידע נוסף, בקרו באתר www.intelsat.com.

אודות MultiChoice

MultiChoice Africa (Pty) Limited (“MultiChoice”) היא חלוצת הספקיות של שירותי הטלוויזיה בתשלום באפריקה. את שירותי הלוויין הדיגיטאליים שלה השיקה החברה כבר ב-1995 וכיום היא מספקת פלטפורמות לשידורי טלוויזיה דיגיטאליים ורב ערוציים בתשלום. השידורים כוללים ערוצים מאפריקה, מאמריקה, מסין, מהודו, מאסיה ומאירופה. כמו כן, מזה יותר מעשרים שנה מציעה החברה למנוייה טכנולוגיה דיגיטאלית חדשנית ופורצת דרך ומבחר חבילות טלוויזיה הכוללות ערוצי פרימיום.

המקור: Intelsat

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Intelsat
Dianne VanBeber
Vice President, Investor Relations and Communications
+1 703-559-7406
dianne.vanbeber@intelsat.com