הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Western Union

קרן וסטרן יוניון מגיעה לציון דרך של תרומות בסך 100 מיליון ברחבי העולם

מאז 2001, חילקה קרן וסטרן יוניון מעל ל-3,000 מענקי תמיכה בארגונים חוץ-ממשלתיים ברחבי העולם

7/5/2015 12:20
אינגלווד, קולורדו--(BUSINESS WIRE)--  קרן וסטרן יוניון הודיעה היום שהגיעה לציון דרך חשוב כשתרמה יותר ממאה מיליון דולר ליותר מ-2,700 ארגונים חוץ-ממשלתיים (מלכ"רים) כדי לסייע לאלפי משפחות ויחידים ביותר מ-135 מדינות וטריטוריות.

קרן וסטרן יוניון עובדת עם קשת רחבה של ארגונים, ממלכ"רים עולמיים גדולים ועד לעמותות ואגודות מקומיות ברחבי העולם, לרבות יוניצף, "הצילו את הילדים", "מרסי קורפ", "פרתהם" ואחרים.

קרן וסטרן יוניון הגבירה את הנגישות העולמית לבתי ספר, שיפרה את איכות החינוך, ועזרה למשפחות ולקהילות ברחבי העולם שנפגעו מאסונות, לבנות את בתיהם מחדש. הקרן תמכה במלכ"רים שהוקדשו ליצירת עתיד טוב יותר ליחידים, למשפחות ולקהילות ברחבי העולם (video).

"וסטרן יוניון מעוניינת לשפר את חיי הצרכנים באמצעות חיפוש דרכים טובות יותר להעביר כסף למשפחותיהם, חבריהם ושותפיהם לעסקים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות," אמר היקמט ארסק, נשיא ומנכ"ל וסטרן יוניון. "אני גאה במיוחד לחגוג ציון דרך זה של קרן וסטרן יוניון עם סוכני וסטרן יוניון, עובדינו ושותפינו בארגונים חוץ-ממשלתיים אשר באמת ותמים עזרו לקרן ליצור עולם טוב יותר."

פטריק גסטון, נשיא קרן וסטרן יוניון, הוסיף: "אנחנו גאים מאוד לחגוג ציון דרך זה עם ארגונים ששיתפו איתנו פעולה לאורך השנים כדי להבטיח שתרומות הקרן ישפרו את חייהם של אינספור אנשים ברחבי העולם. הישג יוצא מהכלל זה אומר הרבה לא רק על כוחה של השותפות עם מלכ"רים, עמותות מקומיות קטנות ואגודות ברחבי העולם, אלא גם על תמיכתם הבלתי נלאית של יותר מ-500 סוכני וסטרן יוניון ואלפי עובדי וסטרן יוניון שהקדישו מזמנם ומכספם כדי לתמוך במטרתנו."

ב-2013 וב-2014, יותר מ-72 אחוזים מכלל עובדי וסטרן יוניון, או 7,580 עובדיה ב-53 מדינות, תרמו לקרן וסטרן יוניון. בנוסף לכך, חברה הקרן למאות סוכני וסטרן יוניון וספקים כדי ליצור שיתוף פעולה אמיתי שעזר להגיע לציון דרך זה.

חינוך

החינוך ממלא תפקיד חשוב בשיפור חייהם של אנשים – וכך נוצרות קהילות וכלכלות חזקות ועמידות יותר ברחבי העולם. אלה הסיבות שבגללן ייסדו וסטרן יוניון וקרן וסטרן יוניון את "חינוך לטובה", פרויקט מחויבות לחינוך בן שלוש שנים. "חינוך לטובה" הוצג במהלך השקת יוזמת האו"ם "חינוך תחילה" בספטמבר 2012, והוא מנצל את המוצרים והשירותים המשותפים של וסטרן יוניון, את השיווק, התמיכה, הפילנתרופיה האסטרטגית של התאגיד ושל קרן וסטרן יוניון, את מעורבות העובדים ואת התקשורת, כדי לתמוך בבתי ספר תיכוניים ומקצועיים ברחבי העולם. נכון לעכשיו, תרם פרויקט "חינוך לטובה" של וסטרן יוניון יותר מ-11.6 מיליון דולר להגדלת החינוך לכ-500,000 תלמידים ומורים ברחבי העולם, כולל:

• יוזמת "פאס": היוזמה הושקה במאי 2013. חברת וסטרן יוניון, קרן וסטרן יוניון ויוניצף חברו כדי לרתום את כוחו של הספורט באמצעות שיתוף פעולה בין וסטרן יוניון לליגה האירופית של אופ"א כדי לעורר מודעות גלובלית לצורך להשקיע יותר בחינוך. כשותפה גלובלית של אופ"א, התחייבה חברת וסטרן יוניון להפוך כל מסירת כדור מוצלחת בחסותה על התחרות, לכסף שיאפשר לילדים לקבל מיליון ימי לימודים. על מנת להשיג מטרה זו, התחייבה וסטרן יוניון למענק בן שלוש שנים בסך 1.8 מיליון דולר, באמצעות קרן וסטרן יוניון לתמיכה בתוכניות חינוך של יוניצף בעשר מדינות. יוזמת "פאס" כבר בשנתה השלישית, והמימון תמך בתוכניות חינוך של יוניצף בג'מייקה, ניגריה, טורקיה, ברזיל, סנגל, מרוקו וסין. בהמשך שנה זו צפויה תמיכה בתוכניות בקולומביה, מקסיקו ורומניה.

• שותפות גלובלית "מורה לכול" (Teach For All): היוזמה הוקמה ב-2013. קרן וסטרן יוניון התחייבה להעניק יותר מ-750,000 דולר ל"מורה לכול" במשימתה להרחיב את אפשרויות ההשכלה ברחבי העולם. בנוסף לכך התחייבה הקרן ל-200,000 דולר נוספים לתמיכה ברשת "מורה לכול" במקסיקו, הודו, בריטניה, אוסטריה, ארגנטינה ואוסטרליה. 36 הארגונים השותפים ברשת הגלובלית של "מורה לכול" קולטים כעת יותר מ-16,000 מורים ומסייעים ליותר ממיליון תלמידים.

סיוע באזורי אסון ומצבי חירום

כאשר מתרחש אסון טבע ונוצרים מצבי חירום, משתפת קרן וסטרן יוניון פעולה עם ארגוני סיוע רבים כדי לעזור ליחידים ולמשפחות לשקם את חייהם. נכון לעכשיו, הקרן תמכה ביותר מ-140 מבצעי סיוע באזורי אסון ב-65 מדינות ברחבי העולם, כולל:

• סיוע בנפאל לאחר רעידת אדמה: קרן וסטרן יוניון מקציבה 200,000 דולר לתמיכה במאמצי הסיוע באמצעות מענקים מותאמים בשיתוף פעולה עם עובדיה וסוכניה של וסטרן יוניון, ולקוחות עסקיים.

• אתגר התפרצות וירוס האבולה: בדצמבר 2014, הציבה קרן וסטרן יוניון אתגר בפני קהילת העסקים וכלל הציבור לתמוך במאמצי הסיוע במערב אפריקה כשהתחייבה לתרום יותר מ-500,000 דולר על סכום דומה ל"הצילו את הילדים" וחיל הרפואה הבינלאומי.

• הוריקן סנדי: ב-2012 שבה קרן וסטרן יוניון וחברה לסוכני וסטרן יוניון ועובדיה בארה"ב, ותרמה יותר מ-660,000 דולר למאמצי הסיוע של צלב האדום האמריקאי והפדרציה הבינלאומית של הצלב האדום בצפון-מזרח ארצות הברית וחלקים מהאיים הקאריביים.

אודות קרן וסטרן יוניון

קרן וסטרן יוניון מקדישה עצמה ליצירת עולם טוב יותר, שבו היכולת להגשים חלומות באמצעות הזדמנות כלכלית היא לא רק זכות יתר של מעטים אלא זכות של כולם. באמצעות תוכנית הדגל שלה, "חינוך לטובה", ובתמיכתה של חברת וסטרן יוניון על עובדיה, סוכניה ושותפיה העסקיים, פועלת קרן וסטרן יוניון להגשמת חזון זה באמצעות תמיכה בחינוך ובמבצעי סיוע באזורי אסון כנתיב לעתיד טוב יותר. היוזמות החברתיות המשותפות שלנו משפרות את חייהם של יחידים, משפחות ושל קהילות ברחבי העולם. מאז הקמתה, חילקה קרן וסטרן יוניון מענקים ותרומות בסך יותר מ-101.1 מיליון דולר. כספים אלה נתרמים ליותר מ-2,739 ארגונים חוץ-ממשלתיים ביותר מ-135 מדינות וטריטוריות. קרן וסטרן יוניון היא מלכ"ר נפרד ומוכר בארצות הברית. למידע נוסף, בקרו באתר www.westernunionfoundation.org, או עקבו אחרינו בטוויטר, @TheWUFoundation.

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150506005265/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Western Union
Brad Jones, +1 (720) 332-1262
bradley.jones@westernunion.com
המקור: Western Union