הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Emerging Markets Communications

חברתEmerging Markets Communications (EMC) מכריזה על פריצת דרך בתחום של וועידות וידאו HD בתקשורת לוויינים ומציגה - לראשונה בענף - שירות לפי דרישה בתשלום לפי היקף השימוש

במסגרת שירות HD Connect בתקשורת לוויינים מציעה EMC את האיכות הגבוהה ביותר של וידאו HD בכל מקום ובכל עת - במחיר נמוך בהרבה ממחירו של קו נתונים יעודי בתקשורת לוויינים

16/10/2011 08:10
מיאמי --(BUSINESS WIRE)-- חברת Emerging Markets Communications (EMC), ספקית מובילה של שירותי תקשורת היברידיים ברחבי העולם, תוך שילוב בין תקשורת לוויינים לתקשורת קרקעית, הכריזה היום על זמינות כללית של שירותHD Connect החדש והאיכותי, במחיר נוח, בטכנולוגיית לוויין (HD Connect On Demand satellite technology), אשר מציג פריצת דרך משמעותית בענף של נוכחות מרחוק, ועידות וידאו ושיתוף חזותי.
השירות הראשון לוועידות וידאו באבחנה גבוהה (HD) ובתקשורת לוויינים - שירות HD Connect - מוצע במחיר סביר, לפי דרישה ובתשלום לפי היקף השימוש, ליישום בשלב ראשון באפריקה, במזרח התיכון ובמרכז אסיה, ובהמשך גם בסין, במרכז אמריקה ובדרומה. שירות HD Connect מאפשר לגורמי ממשל, חברות רב-לאומיות וארגונים לא ממשלתיים (ארגוני NGO) שפועלים באזורים שאליהם קשה להגיע ברחבי העולם להשתמש בוועידות וידאו HD, נוכחות מרחוק ושיתוף חזותי בכל מקום ובכל עת (בים, ביבשה ובאוויר), במחיר נמוך בהרבה ממחירו של קו נתונים יעודי בתקשורת לוויינים. שירות HD Connect מעניק גם איכות חסרת תקדים, שיעור ריצוד נמוך, שיעור נמוך של אובדן מנות ועכבה צפויה וקבועה לחוויה מעולה, מעל לכל תחרות, של ועידות וידאו.
שירות HD Connect נסמך, לראשונה בענף, על פלטפורמה של ספקית טלקום בודדת לערוץ (SCPC - single carrier per channel) - מודל שתוכנן במיוחד עבור ועידות וידאו, ללא חלוקה עם גורמים אחרים, במתכונת של ניתוק/פעולה (on/off). חברת EMC הגישה מספר בקשות לרישום פטנט על השיטה והטכנולוגיה, והיא החברה היחידה שמציעה כיום שירות בפלטפורמה כזו.
שירות HD Connect מתאים לכל מערכת של ועידות וידאו והוא עושה שימוש ברשת הלוויינים MPLS האיכותית של EMC, אשר מספקת שירותים של תקשורת נתונים לגורמי ממשל ולארגונים לא ממשלתיים באפריקה, במזרח התיכון ובמרכז אסיה מזה למעלה משמונה שנים.
במסגרת השירות החדש HD Connect מציעה EMC:
- תקשורת וידאו איכותית, מאובטחת, למשימות קריטיות, מנקודת קצה לנקודת קצה, שניתן ליישם בכל מקום בעולם
- מחיר נוח: שירות מהפכני, בתשלום לפי היקף השימוש, שבמסגרתו משלמים המשתמשים רק עבור רוחב הפס בו עשו שימוש, במתכונת של חבילות שעות חודשיות (בדומה לחבילות שמציעות חברות הסלולר)
- איכות גבוהה: שיעור ריצוד נמוך, שיעור נמוך של אובדן מנות ועכבה צפויה וקבועה לחוויה מעולה של ועידות וידאו
- שימוש קל: השירות מסופק בדפדפן, ברוחבי פס של 1 מסל"ש או 5 מסל"ש - המשתמשים ניגשים לפורטל, מפעילים את השירות ועורכים ועידות וידאו במערכת שברשותם לכל פרק זמן רצוי
- שירות מהיר: הקו מופעל תוך פחות מ-30 שניות
- ספקית בודדת: הלקוחות יכולים ליצור קשר עם חברה אחת שמגיעה ליותר מ-140 מדינות, ללא תלות בתשתיות מקומיות. הרשת כולה נמצאת בבעלותה של EMC שמציעה פיתרון בודד לגופים שמצויים באזור הכיסוי של הלוויינים
"עד עתה, במרבית האזורים המרוחקים של העולם התאפיינו ועידות וידאו HD בעלות גבוהה, אמינות נמוכה ואיכות ירודה" אמר תומס לוקטיץ' (Thomas Luketich), סגן נשיא לוועידות וידאו ושירותי יישומים בחברת EMC. "פיתרון HD Connect הקל לשימוש מאפשר לארגונים ברחבי העולם לערוך ועידות וידאו לשיחה ושיתוף עם עמיתים, שותפים, ספקים ולקוחות באזורים שאליהם עד כה קשה היה להגיע במחיר נוח ולפי דרישה - כאילו הם נוכחים עמם בחדר".
"בעבר היה השימוש בתקשורת לוויינים לוועידות וידאו כרוך בעלויות גבוהות ובפשרות בכל הקשור לביצועים וזמינות" אמר איירה מ. וויינשטיין (Ira M. Weinstein), אנליסט בכיר ושותף בחברת Wainhouse Research. "עם זמינות אד-הוק, איכות שירות עקבית ומודל תמחור לפי היקף השימוש, משנה שירות HD Connect של EMC את כללי המשחק בתחום של ועידות הווידאו בתקשורת לוויינים".
במקביל הכריזה חברת EMC על הסכם לקישוריות הדדית עם חברת Masergy, ספקית עולמית של שירותים ברשת וירטואלית מאובטחת. רשת IP/MPLS של Masergy, רשת IP/MPLS העולמית הבשלה ביותר בענף, הוקמה במיוחד לצורך תמיכה ביישומי זמן אמת דוגמת נוכחות מרחוק וועידות וידאו HD.
"שירות HD Connect החדש של EMC מציע ללקוחות שפועלים באפריקה, במזרח התיכון ובמרכז אסיה פיתרון חלופי ואטרקטיבי ליישומי וידאו באזורים בעלי קצב צמיחה מהיר" אמר כריס קאר, מנהל לשווקי וידאו בחברת Masergy. "אנו שמחים לשתף פעולה עם EMC נוכח החשיבות הגבוהה שמייחסים לקוחותינו ושותפינו לפעילות באזורים אלה".
משאבי עזר:
- קראו עוד על תקשורת הלוויינים של EMC (EMC’s satellite communications)
- צפו בסרטון וידאו על שירות HD Connect (video on HD Connect)
- למדו עוד בהדגמה של שירות HD Connect בוועידת השיתוף של Wainhouse Research (a demonstration of HD Connect at the Wainhouse Research Collaboration Summit)
אודות חברת SES
חברת Emerging Markets Communications (EMC) היא ספקית מובילה של שירותי תקשורת היברידיים ברחבי העולם, תוך שילוב בין תקשורת לוויינים לתקשורת קרקעית. תוך שימוש ברשת איכותית בניהול מלא מציעה EMC פתרונות לוויין פרטיים מנקודת קצה לנקודת קצה ביותר מ-140 מדינות. EMC מתמחה במתן מענה למגוון צורכי התקשורת של לקוחותיה, אשר כוללים חברות נפט וגז, טלקום, מוסדות פיננסיים, חברות מרשימת Global 2000 וגופים בינלאומיים שונים, ובכלל זה ארגון האומות המאוחדות. EMC היא חברה אמריקנית ומשרדיה הראשיים שוכנים בפלורידה. EMC מפעילה רשת של מרכזי תמיכה במקומות אסטרטגיים (ארגנטינה, גרמניה, קזחסטן, רוסיה, בריטניה, תאילנד, איחוד הנסיכויות הערביות, ארצות הברית, קניה, אנגולה, ניגריה וסנגל). EMC מפעילה שלושה מתקנים של נוכחות מרחוק בארצות הברית ובאיחוד האירופאי, אשר מצוידים באנטנות 11 to 32m C, Plan C, Ku, Ka, L ו-X-band, וכן מרכז מאובטח ביותר להתאוששות מאסונות, עם תשתיות שמבטיחות המשכיות עסקית, בשטח של יותר מ-11,000 מ"ר. המערכות שלנו לניהול איכות הוסמכו בתקן ISO 9001-2009. פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובת http://www.emc-corp.net.
המקור: חברת Emerging Markets Communications
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת EMC
תומס לוקטיץ'
סגן נשיא לוועידות וידאו ושירותי יישומים
+1-305-989-6822 (נייד)
tluketich@emc-corp.net
או
Keith Communications בשם EMC
קתלין קית
+1-707-529-4507 (משרד/נייד)
kkeith@redshift.com