הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
American Express

אמריקן אקספרס תספק למחזיקי הכרטיסים שלה את שירות אפל פיי בשווקי מפתח בעולם

מחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס צפויים להיות הראשונים בקנדה ובאוסטרליה להשתמש בשירות אפל פיי בשנה זו; זמינות השירות בספרד, סינגפור והונג קונג מתוכננת לשנת 2016

29/10/2015 01:30
ניו יורק—(BUSINESS WIRE)—אמריקן אקספרס ((NYSE:AXP) הודיעה היום ששירות אפל פיי (Apple Pay™) יהיה זמין בשווקים גלובליים עיקריים ויאפשר למחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס לשלם תשלום מהיר בעזרת האייפון, אפל ווטש או האייפד. אפל פיי צפוי להיות זמין למחזיקי הכרטיס בקנדה ובאוסטרליה עוד השנה ובספרד, בסינגפור ובהונג קונג ב-2016. בעזרת אפל פיי יוכלו מחזיקי הכרטיס בארצות אלה להוסיף את השירות ללא בעיות לכרטיסי הצרכן, כרטיסי העסק הקטן או לכרטיס התאגידי של אמריקן אקספרס שלהם ולשלם בעזרת אייפון או אפל ווטש בחנויות בהן קיים שירות תשלום נטול מגע ובהן מקבלים אמריקן אקספרס. מחזיקי הכרטיס יוכלו גם לשלם דרך האייפון או האייפד שלהם באמצעות האפליקציות של בתי מסחר הלוקחים חלק בשירות.

גם בעת תשלום בעזרת אפל פיי ימשיכו מחזיקי הכרטיס לקבל  את כל שירותי הלקוחות והאבטחה להם הם מצפים מחברת אמריקן אקספרס.

"הודות לפריסה הגלובלית שלנו אנחנו מסוגלים להביא את שירות אפל פיי במהירות למחזיקי הכרטיסים שלנו בארצות חשובות אלה," אמר טוני פרנטיס, סגן נשיא למוצרי מובייל ותשלומים באמריקן אקספרס. "אנחנו מאמינים שחיוני להיות בחזית שירותי פתרונות התשלום החדשניים והנוחים עבור מחזיקי הכרטיס שלנו ואנחנו שמחים להיות מסוגלים לספק זאת בעזרת אפל פיי."

"הלקוחות שלנו אוהבים את חוויית השימוש באפל פיי ואנחנו רוצים להביא את החוויה לכמה שיותר מלקוחותינו ברחבי העולם," אמרה ג'ניפר ביילי, סגנית נשיא באפל פיי. "עם חברה מנפיקה גלובלית כמו אמריקן אקספרס לצידנו, אנחנו מתרגשים להביא את אמצעי התשלום הבטוח, הנוח והפרטי שלנו ליותר ויותר לקוחות ברחבי העולם."

בדומה לארצות אחרות בהן מקובל תשלום אפל פיי, מחזיקי כרטיס שישתמשו בכרטיס אמריקן אקספרס מתאים [1] עם אפל פיי, ייהנו מהשירותים הבאים:

• עדכונים בזמן אמת ופירוט הרכישות

• חיבור ישיר לאפליקציית המובייל Amex® למעקב משופר אחר התנהלות החשבון, שירותים וגישה למבצעים והנחות

בטחון ואבטחה אמינים

בין אם הלקוח מעביר כרטיס, מקליק או מקליד כדי לשלם, אמריקן אקספרס מגנה עליו. אמריקן אקספרס מגנה על לקוחותיה הגנה מקוונת מהונאות ותרמיות.

אבטחה ופרטיות עומדים במרכז שירותי אמריקן אקספרס ואפל פיי. כשלקוח מצרף את הכרטיס לאפל פיי, מספר הכרטיס עצמו לא נשמר במכשיר. תחת זאת, מוקצה מספר מכשיר ייחודי, מוצפן ומאוחסן באופן בטוח ברכיב המאובטח במכשיר שלהם. כל עסקה מאושרת בעזר קוד אבטחה חד פעמי, ייחודי ודינמי.

למידע נוסף על אודות אפל פיי בקרו באתר www.amex.co/applepay

אודות אמריקן אקספרס

אמריקן אקספרס היא חברת שירות גלובלית המספקת ללקוחותיה גישה למוצרים, תובנות ולחוויות מעשירות חיים ובונות הצלחה עסקית. למידע נוסף בקרו באתר החברה בכתובת americanexpress.com והתחברו אלינו ברשתות החברתיות-  facebook.com/americanexpress, foursquare.com/americanexpress linkedin.com/company/american-express , twitter.com/americanexpress, וב-youtube.com/americanexpress.

 קישורי מפתח למוצרים ושירותים: כרטיסי חיוב ואשראי, כרטיסי אשראי עסקיים, שירותי תיירות, כרטיסי מתנה, כרטיסים משולמים מראש, שירותי סוחר, נסיעות עסקים וכרטיסי תאגידים .

[1] "כרטיס אמריקן אקספרס מתאים" פירושו כרטיס אמריקן אקספרס לצרכן, לעסקים קטנים או כרטיס אשראי או חיוב לחברות שלא בוטל ושהונפק על ידי חברת בת של אמריקן אקספרס. כרטיסים ומוצרים משולמים מראש אינם זכאים. לכרטיסים ממותגי-אמריקן אקספרס שהונפקו על ידי מוסדות פיננסיים אחרים, אנא צרו קשר עם המוסד המנפיק כדי לבדוק אם הוא משתתף בשירות אפל פיי.

מקור: American Express

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
American Express
Bradley Minor, 212-640-2274
bradley.r.minor@aexp.com