הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

פרוקטר אנד גמבל וקונסטליישן מודיעות על הקמת אחד ממתקני הביומסה לאנרגיה מתחדשת הגדולים במדינה

פסולת עץ תספק 100% מהקיטור הדרוש להפעלת אחד ממתקני ייצור הנייר הגדולים של פרוקטר אנד גמבל

15/2/2015 12:20
אלבני, ג'ורג'יה—(BUSINESS WIRE)—חברת פרוקטר אנד גמבל  (NYSE:PG) ו-קונסטליישן, חברת בת של תאגיד אקסלון (NYSE:EXC), הודיעו היום על פיתוחו של מתקן ביומסה של עד ל-50 מגה-ואט שיספק אנרגיה לאחד מהמתקנים הגדולים של פרוקטר אנד גמבל בארצות הברית. המפעל יגביר באופן משמעותי את היקף השימוש של פרוקטר אנד גמבל באנרגיה מתחדשת ויעזור לחברה להתקרב ליעד הצפוי בשנת 2020 לפיו מקור שלושים אחוז מסך האנרגיה יהיה ממשאבי אנרגיה מתחדשים.

חברת קונסטליישן תבנה ותפעיל את מפעל הקוגנרציה בשווי 200 מיליון דולר שיהיה בבעלותה ושיספק קיטור למתקן ייצור הנייר של פרוקטר אנד גמבל באלבני, ג'ורג'יה, וייצר חשמל עבור חברת החשמל המקומית, Georgia Power.

במשך מעל לשלושים שנה השתמש המתקן באלבני בהצלחה בדוד ביומסה קטן יותר כדי להפוך פסולת עץ למשאב קיטור מתחדש, וסיפק כשלושים אחוז מסך האנרגיה. המתקן החדש יחליף את הדוד המתבלה של פרוקטר אנד גמבל ביחידת ביומסה משולבת חום והספק יעילה מאד. אספקת הביומסה תספק מאה אחוז מכוח הקיטור ועד ל60-70 אחוז מסך האנרגיה הדרושה לייצור מגבות הנייר באונטי ונייר הטואלט צ'רמין.

"אנחנו בפרוקטר אנד גמבל מחויבים לשיפור הקיימות הסביבתית של המוצרים שלנו לאורך כל שלבי מחזור החיים שלהם – החל מתהליך הייצור, האריזה, המשלוח והשימוש של הצרכן," אמר מרטין ריאנט, מנהל חסות לקיימות ונשיא קבוצת מוצרי הטיפוח למשפחה, לאישה ולתינוק העולמית בפרוקטר אנד גמבל. "פרויקט זה מאפשר לנו להפעיל את אחד המתקנים הגדולים שלנו בעולם בעזרת משאב אנרגיה מתחדש והוא יקטין את טביעת הרגל הסביבתית של שני מותגים מובילים – באונטי וצ'רמין. אנו רואים בזה הישג לעסק שלנו, לצרכנים, לשותפים ולסביבה."

המתקן הוא הפרויקט החדש ביותר של קונסטליישן במסגרת פריסת פעילותה העסקית הפעילה והצומחת, ובו יותר מ300 מגה-ואט של נכסים בפעולה או בפיתוח.

"קונסטליישן נמצאת בעמדה מיוחדת במינה המאפשרת לה לעזור ולתמוך במטרות האנרגיה המתחדשת של פרוקטר אנד גמבל הודות להובלה שלנו בתחום אספקת האנרגיה הקמעונאית וההפקה המחולקת", אמר סגן נשיא בכיר בקונסטליישן לאנרגיה מחולקת, גארי פרומר. "הלקוחות שלנו זקוקים במידה הולכת וגדלה לפתרונות אנרגיה כוללים המשפרים את היעילות ואת הקיימות התפעולית. קונסטליישן יכולה לספק פתרונות חדשניים לאנרגיה נקייה התורמים לערך חברות לקוחותינו."

כבר בתכנון המקורי של המתקן כללו פרוקטר אנד גמבל וקונסטליישן "תקני רכש" בפרויקט. אספקת הדלק של המתקן תגיעה מביומסה שלולא שימושה הייתה מיועדת לריקבון, שריפה או למילוי מטמנות, הכוללת גזם צמרות עצים, ענפים, גזעים ופסולת מפעולות ייעור מקומיות, שאריות יבול כגון קליפות אגוזי פקאן ואגוזים וכן פסולת מטחנה כגון נסורת.

תקנים אלה משלימים את מדיניות הרכש האחראי של סיבי עץ של פרוקטר אנד גמבל לעסקי ממחטות הנייר, מגבות הנייר והנייר הסופג, כמו גם את המחויבות של קונסטליישן לחלופות אנרגיה שאינן מזיקות לסביבה עבור לקוחותיה.

"אנו מריעים למאמצי פרוקטר אנד גמבל לתמוך באנרגיה מתחדשת כחלק ממחויבותה לקיימות ולהעדפת משאבים בעלי אחריות סביבתית שהם חלק חיוני של הפרויקט," אמרה סוזאן אפל, סגנית נשיא בכירה למעורבות הסקטור הפרטי ב-WWF (World Wildlife Fund). WWF ופרוקטר אנד גמבל עובדים ביחד מזה ארבע שנים על פיתוח שיטות עבודה עסקיות מקיימות, לרבות הפחתת הפליטות של החברה ועידוד אנרגיה מתחדשת.

רכישת האנרגיה של Georgia Power מקונסטליישן, במחיר עלות נחסכת או אף מתחת לה, היא חלק מהאסטרטגיה רבת הפנים של החברה לעודד ולייצר משאבי אנרגיה מתחדשת בג'ורג'יה והתאפשרה הודות לתכנית שפותחה בשיתוף פעולה עם, ובאישור של, מועצת השירות הציבורי של ג'ורג'יה. לקונסטליישן יש כיום חוזה למכירת 42 מגה-ואט של קיבולת ואנרגיה מתוך מתקן ה-50 מגה-ואט ל- Georgia Power.

"אנו מחויבים לעבודה עם הלקוחות שלנו, בכללם עסקים מובילים בג'ורג'יה כגון פרוקטר אנד גמבל, ליצירת דרכים חדשות לחדשנות בתחום האנרגיה המתחדשת," אמר נורי מקנזי, סגן נשיא פיתוח אנרגיה מתחדשת ב-Georgia Power. "הפרויקט באלבני הוא הדגמה מצוינת למאמץ מתמשך זה."

הפרויקט גם כלל שיתופי פעולה עם Albany-Dougherty Payroll Development Authority, מנהיגים עירוניים, מחוזיים ומדיניים מקומיים, לרבות הובלה ותמיכה מתמשכת של מועצת השירות הציבורי של ג'ורג'יה, כמו גם עם חברות אנרגיה. DCO Energy תחזיק במניות מיעוט בפרויקט ותספק שירותי הנדסה, רכש ובנייה. שותפתה של קונסטליישן, Exelon Generation, תפעיל ותתחזק את המתקן. Sterling Energy Assets עבדו עם קונסטליישן על פיתוח הפרויקט.

"אנו גאים להיות חלק מפרויקט שיעזור לעצב את השימוש המקיים באנרגיית ביומסה ושיש לו השפעה כה משמעותית על פרוקטר אנד גמבל ועל אלבני, להם מערכת יחסים בת יותר מארבעים שנה," אמרה דורות'י הברד, ראש העיר של אלבני ויושבת ראש Albany-Dougherty Payroll Development Authority. "פרויקט זה יחזק את המתקן של פרוקטר אנד גמבל באלבני וייצור משרות והזדמנויות עסקיות עבור אלבני ודרום מערב ג'ורג'יה."

הבנייה באתר כבר החלה והמתקן צפוי להחל בפעילות מסחרית ביוני 2017. הבנייה צפויה ליצור עד ל-500 משרות חדשות במהלך השנתיים הקרובות בנוסף ל-50 עד 70 משרות מקומיות קבועות לתפעול המתמשך מרגע תחילת עבודתו השוטפת של המתקן.

אודות פרוקטר אנד גמבל

 חברת פרוקטר אנד גמבל משרתת קרוב לחמישה  מיליארד בני אדם ברחבי העולם באמצעות  מותגיה. לחברה יש את אחד ממערכי המותגים האמינים , האיכותיים והמובילים הכוללים את Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®,     Wella®  ואת  Whisper®. קהילת P&G מאגדת פעילות בלמעלה מ 70 מדינות. בקרו באתר http://www.pg.com  עבור חדשות החברה ומידע מקיף אודות P&G ומותגיה.  למדו עוד על מטרות הקיימות של  פרוקטר אנד גמבל באתר  http://www.pg.com/sustainability

אודות קונסטליישן

קונסטליישן היא ספקית מובילה בשוק אספקת הכוח, הגז הטבעי ושירותי ומוצרי אנרגיה לבתים ולעסקים ברחבי יבשת ארצות הברית. קבוצת העסקים הקמעונאיים של קונסטליישן משרתת יותר מ -2.5 מיליון לקוחות ממגזר המגורים, המגזר הציבורי והמגזר העסקי, בכללם יותר משני שליש מרשימת Fortune 100. מטה חברת קונסטלשיין יושב בבולטימור והיא חברת בת של Exelon Corporation (NYSE: EXC). היא ספקית האנרגיה המובילה בארצות הברית ובשנת 2013 הציגה הכנסות של כ-24.9 מיליארד דולר ויותר מ-35,000 מגה-ואט של קיבולת בבעלותה ומהווה אחת מציי ייצור חשמל הנקיים ובעלות הנמוכה במדינה. למידע נוסף בקרו באתר החברה www.constellation.com או עקבו אחריה בטוויטר ב @ConstellationEG.

המקור: Procter & Gamble and Constellation

גלריית מולטימדיה חכמה

לוגו של פרוקטר אנד גמבל

לוגו של קונסטליישן

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150212005459/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Constellation
Kelly Biemer, 410-470-9700
or
Procter & Gamble
Lisa Popyk, 513-374-7967