הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES משיקה פלטפורמה חדשה לשידורי טלוויזיה דיגיטאליים במערב אפריקה

24/7/2014 11:30
לוקסמבורג ולאגוס --(BUSINESS WIRE)—חברת  אס אי אס  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) וספקית השירותים Computer Warehouse Group ( NSE Nigerian Stock Exchange: CWG  ) הודיעו היום במשותף על השקת פלטפורמה חדשה לשידורי טלוויזיה דיגיטאליים במערב אפריקה על סיפונו של לוויין ASTRA 2F של SES הממוקם ב-28.2 מעלות מזרח.

פלטפורמה זו לשידורי טלוויזיה בלתי תלויים ונייטרליים בניגריה תהיה פלטפורמת ה-DTH (ישירות לבית הלקוח) הראשונה במדינה לשידורי טלוויזיה דיגיטאליים ללא תשלום (FTA). כמו כן, עתידה הפלטפורמה לספק לגופי השידור נגישות למיליוני בתי אב במערב אפריקה, שצלחות הלווין בהם מכוונות ל-28.2 מעלות מזרח. פרט לאספקת הזדמנויות נוספות לצמיחה עבור גופי שידור מקומיים ובין-לאומיים, ניתן יהיה להיעזר בפלטפורמה להאצת קצב התעבורה הדיגיטאלית.

בהמשך לכך, מספקת הפלטפורמה גם פתרונות מקצה לקצה ושירותים בחלל ועל פני האדמה לערוצי טלוויזיה מקומיים, אזוריים, לאומיים ובין-לאומיים במערב אפריקה. בהקשר זה, תהיה SES אחראית לשירותי החלל ולשירותים ספציפיים על פני האדמה בשעה ש-CWG תנהל את שירותי הטלפורט כמפעילת טלפורט הפועלת בשיתוף עם SES ומתגאה בסטנדרטים ביצועיים גבוהים. השירות יחל בספטמבר 2014. 

המיקום 28.2 מעלות מזרח במסלול הלווין הוא המיקום המרכזי של SES בכל הנוגע למערב אפריקה. נוסף על כך, כיסוי ה-FTA של החברה הוא אחד הכיסויים הנרחבים ביותר באיזור זה. כבר היום מעבירה SES את שידוריהם של 28 ערוצי FTA ממיקום זה.

אוסטין אוקרה, מייסד CWG ומנכ"לה, ציין: "מזה שנים, הייתה חווית השידור הדיגיטאלי חסומה בפני מרבית משקי הבית במערב אפריקה. אנו ו-SES נרגשים לספק לגופי השידור אפשרות להעברת תכניהם למיליוני משקי בית ברחבי האיזור באיכות טכנית מעולה לצד חיסכון בעלויות".

במקביל לדבריו של אוקרה, אמר פרדיננד קייזר, המנהל המסחרי הראשי של SES: "שידור באמצעות לוויין מאפשר איכות תמונה טובה יותר וכיסוי מושלם, גם באזורים המרוחקים ביותר. שותפותנו ארוכת הימים עם CWG תציע אפשרויות חדשות לגופי שידור מקומיים ובין-לאומיים ותאפשר להם להפיק תועלת מדיגיטציה תוך הגעה לקהלי היעד שלהם במערב אפריקה במהירות ותוך חיסכון בעלויות".

עקבו אחרינו:





ניתן למצוא תמונות ווידאו: http://www.ses.com/4245221/library

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 55 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א), ורשת ענפה של תחנות קרקע. תשעה מלווייני החברה מכסים את יבשת אפריקה ומספקים שירותי שידור לוויין לרשתות שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום, עסקים וארגוניים ממשלתיים ברחבי היבשת.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת אס אי אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

אודות CWG Plc

Computer Warehouse Group Plc  (NSE:CWG) הינה ספקית מובילה של פתרונות בתחום טכנולוגיות התקשורת והמידע. החברה פועלת במערב אפריקה, במרכזה ובמזרחה.

CWG PLC, העומדת בגרסת 2008 של תקני ISO 9000, מתגאה בסל פתרונות מגוון המאפשר ללקוחותיה ביטחון בתכנון, בתיכון, באופטימיזציה ובביצוע של חזונם העסקי תוך שימוש בטכנולוגיות מוכחות המאפשרות התנהלות יעילה וחסכונית בסביבה התחרותית של המחר. 

כספקית המובילה של שירותים לעסקים באיזורה, נשענת החברה על טכנולוגיה המניעה יותר מ-80% מהעסקים המנהלים פעילות פיננסית בתעשייה הניגרית ו-50% מתעשיית הטלקום במדינה. נוסף על כך, זיכה הפורום הכלכלי העולמי (WEF) את CWG בתואר "חברה עם נתוני צמיחה גלובאלית גבוהים" (WEF-GGC) במסגרת המפגש שערך באפריקה ב-2014. לפרטים נוספים, בקרו באתר www.cwlgroup.com.

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור


 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Markus Payer
SES Communications
Tel: +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com