הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Staples

סטייפלס מרחיבה את פעילותה העסקית לדרום אפריקה ולרומניה

חוברת ל Bidvest Waltons ול Dacrisכדי להרחיב את נוכחותה למדינות ה-EMEA

13/5/2015 08:00
פראמינגהאם, מסצ'וסטס ואמסטרדם—(BUSINESS WIRE)—חברת סטייפלס (Staples, Inc.), אחת מקמעונאיות האינטרנט הגדולות בעולם, הודיעה היום על כניסתה לשותפות עם חברת Bidvest Waltons, חברת הציוד המשרדי המובילה בדרום אפריקה, ועם Dacris , מפיצה מרכזית של ציוד משרדי ברומניה.

שותפויות אלה יאפשרו ללקוחות בעלי נוכחות גלובלית להרחיב עוד יותר את תוכניות הרכש העולמי שלהם באמצעות שירות של ספק יחיד ובכך לפשט את תהליכי הזמנה, לזהות דרכים להפחתת עלויות ולהשיג תובנות טובות יותר בנוגע למגמות דפוסי ההוצאה שלהם.

"המטרה שלנו היא לעזור ללקוחות שלנו לייצב את ההוצאות שלהם על ידי מתן האפשרות לרכוש את כל הדרוש להם ממקור אחד ויחיד," אמר כריסטיאן הורן, סגן נשיא בכיר, סטייפלס אדוונטג', אירופה. "ההיצע הרחב שלנו ויכולתנו לשרת יותר לקוחות ביותר אזורים יסייעו לעסקים לנהל מקום עבודה יעיל ובר קיימא יותר בעלות האפשרית הנמוכה ביותר."

סטייפלס אדוונטג', החטיבה העסקית של סטייפלס המשרתת ארגונים בסדר גודל של החל מ-20 עובדים ומעלה ועד לחברות פורצ'ון 1000,  עוזרת ללקוחות לעשות יותר עם יותר מוצרים, לייעל את ההוצאות ואת הזמנות הציוד. החטיבה מספקת ללקוחותיה פתרון ספק יחיד שמציע טווח מוצרים ושירותים מקיף לרבות ציוד משרדי, טכנולוגיה, דפוס, מוצרי קידום מכירות, ריהוט וציוד משרד,  לצד תמיכת חשבון מותאמת אישית ושירות לקוחות מיטבי.

אודות חברת סטייפלס

סטייפלס (Staples ) היא החברה המובילה בעולם לציוד משרדי ואחת מקמעונאיות האינטרנט  הגדולות. מזה 30 שנים משרתת סטייפלס את הצרכים של לקוחות עסקיים וחזונה הוא לספק ללקוחות את כל הדרוש להם להצלחה. באמצעות הקמעונאות ברמה העולמית שלה, יכולותיה באינטרנט ובתחום המשלוח, סטייפלס מציעה ציוד משרדי, מוצרים ושירותי טכנולוגיה, מתקנים וציוד לחדר אוכל, ריהוט, שירותי צילום ודפוס ומגוון רחב של קטגוריות מוצר אחרות. יחד עם אלפי  שותפים ברחבי העולם, המחוייבים למשימתם להקל על עסקים מכל הגדלים, סטייפלס פועלת ברחבי אמריקה הצפונית והדרומית, אירופה, אסיה, אוסטרליה וניו זילנד. מטה החברה נמצא בקרבת בוסטון. למידע נוסף אודות סטייפלס (סימול: SPLS) אנא בקרו באתר החברה www.staples.com.

מקור: חברת סטייפלס

ראו הודעה זו לעיתונות בשפת המקור ב: http://www.businesswire.com/news/home/20150512005100/en



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
תקשורת:
חברת סטייפלס
Shweta Agarwal, 508-253-8249
shweta.agarwal@staples.com