הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Actifio

חברת Actifio סוגרת את שנת 2012 עם צמיחה בשיעור שיא של 700 אחוזים בהשוואה לאשתקד

החברה המובילה באחסון עותקים של נתונים רשמה רבעון עשירי ברציפות של צמיחה בשיעור דו-ספרתי בהשוואה לרבעון הקודם

8/1/2013 12:00
וולתהאם, מסצ'וסטס --(BUSINESS WIRE)-- Actifio™, החברה המציעה פיתרון פשוט ביותר לאחסון עותקים של נתונים, הודיעה היום כי היא סגרה את שנת 2012 עם צמיחה בשיעור של 700 אחוזים בהזמנות בהשוואה לאשתקד. החברה דיווחה על צמיחה בשיעור שיא בכל האזורים הגיאוגרפיים החשובים, ובכלל זה צפון אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, ישראל ומזרח אסיה; ועל רבעון עשירי ברציפות של צמיחה בשיעור דו-ספרתי בהשוואה לרבעון הקודם הודות לביקוש בשוק לכלים טובים יותר לניהול הצמיחה הבלתי מבוקרת של עותקי נתונים, אשר ניצבת בלב הגאות העצומה בנפח האחסון של מרבית הלקוחות הארגוניים. ארגונים בכל סדר גודל - מחברות שנמנות על רשימת Fortune 1000 ועד לחברות בסדר גודל בינוני - מאמצים כיום את הפיתרון הפשוט ביותר של Actifio, על מנת להחליף יישומים מסורתיים שיוצרים אזורים נפרדים לגיבוי, תצלום מצב, התאוששות מאסונות, המשכיות עסקית וכן פיתוח ובחינה, במערכת בודדת וייעודית לאחסון עותקים של נתונים, על מנת לאפשר שחזור מיידי של כל נתון בעלות נמוכה בשיעור של עד 90 אחוזים.

כיום Actifio היא החברה בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר לאחסון ארגוני, מאז הקמתה, והיא מדווחת על אבני דרך חשובות נוספות שהושגו בשנת 2012:

- שישה רבעונים רצופים של צמיחה רבעונית בשיעור של יותר מ-500 אחוזים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד;

- 62 עסקאות חדשות ברבעון הרביעי של שנת 2012, בסכום ממוצע של יותר מ-210,000 דולרים;

- פעילות של מכירה ישירה ב-16 מדינות בסך הכל;

- לקוחות חדשים באזורים חשובים ובהם איחוד הנסיכויות הערביות, ישראל, אוסטרליה, יפן, קנדה ובריטניה;

- המשך התנופה בערוצי השיווק, כאשר המקור ל-84 אחוזים מההכנסות הוא כיום במערכת האקולוגית של השותפים ברחבי העולם;

- למעלה מ-100 לקוחות לדוגמה ב-5 אזורים ברחבי העולם.

בחברת המחקר IDC מעריכים כי הבעיה של עותקי הנתונים, שעמה מסייע הפיתרון של Actifio להתמודד, יוצרת הזדמנות לשוק של 34 מיליארד דולרים ברחבי העולם. ארגונים יוצרים כיום עותקים כפולים רבים של אותם נתונים אלקטרוניים לצורכי ניתוח, שיתוף והגנה על העסקים מפני איומים משולבים של תקלות תשתית, עמידה בתקנות ואסונות טבע. לפי המודל המסורתי יושמו כלים נפרדים שחייבו תשתיות כפולות, אחסון כפול ואנשי צוות מיוחדים לניהול. הנתח שמייצגת העלות של מערכות אלה מההכנסות הכוללות גדול יותר, לעתים קרובות, מהנתח שלהן ברווח הנקי, והן צורכות כמויות עתק של הון ומשאבי תפעול.

למרות שבשוק הוצעו מגוון פתרונות לטיפול בתסמינים של הגאות בעותקי הנתונים, הרי שהפתרונות פורצי הדרך של Actifio לאחסון עותקים של נתונים הם הראשונים שמרפאים את המחלה עצמה, תוך יישום של טכנולוגיית וירטואליזציה על מנת לנהל נתונים בצורה יעילה לאורך מחזור החיים, באמצעות לכידה של השינויים בלבד, ושימוש חוזר בעותק בודד של נתוני ייצור עבור יישומים עסקיים מרובים. המערכת המתקבלת כה יעילה, עד שאנשי המיחשוב יכולים לשחזר נתונים חשובים - אפילו בנפח של טרה-בתים מרובים - תוך שניות במקום תוך שעות או ימים.

"במקרים רבים מגלים לקוחותינו כי הם תומכים ב-10, 25 ואפילו 150 עותקים מיותרים של נתונים שעליהם הם צריכים להגן, ושהם משקיעים בכך הון בלתי מבוטל" אומר אש אשוטוש, מייסד Actifio ומנכ"ל החברה. "אך לפני שלוש שנים החלטנו למצוא דרך יעילה יותר, לקדם את הניהול של הנתונים הארגוניים אל המאה ה-21 ולהחזיר את השליטה לידיהם של המשתמשים. עם מסד הולך וגדל של לקוחות מרוצים וצוות ברמה עולמית שפועל כיום ברחבי העולם, אנו בדרך להקים את מה שאנו מאמינים שיהפוך למותג הגדול הבא של הטכנולוגיה הארגונית".

אודות Actifio

Actifio מציעה פיתרון פשוט ביותר לניהול עותקים של נתונים. הפלטפורמה שלנו לאחסון עותקים של נתונים (copy data) מאפשרת לעסקים לשחזר מיד כל נתון, בעלות נמוכה בשיעור של עד 90 אחוזים. Actifio מונעת מאגרים נפרדים של יישומים להגנה על נתונים, מבצעת וירטואליזציה של ניהול הנתונים ומציעה פיתרון מוכוון יישומים, שמבוסס על הסכמים לרמת שירות (SLA), תוך ניתוק הניהול של הנתונים מתשתיות האחסון, הרשת והשרתים. Actifio סייעה לשחרר את מחלקות המיחשוב וספקיות השירות, בכל סדר גודל, מהכבילה לספקיות, ולהתמודד עם אתגרי הניהול הכרוכים בגאות העצומה בנפח הנתונים. המשרדים הראשיים של חברת Actifio שוכנים בוולתהאם, מסצ'וסטס והחברה מפעילה משרדים ברחבי העולם. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.actifio.com או לקבל בפנייה לכתובת הדואר האלקטרוני info@actifio.com.

###

כל הזכויות שמורות לחברת Actifio © 2013. כל שאר שמות המותגים, שמות המוצרים או סימני המסחר שייכים לבעלים המתאימים.

המקור: חברת Actifio
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

fama PR
גייל סקיבלי, +1 617-986-5019
actifio@famapr.com