הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
גרופון

חנות Grouponicus מוסיפה נופך מקומי לקניות באינטרנט לקראת חגי סוף השנה

שיקאגו--(BUSINESS WIRE)-- זו השנה השנייה ברציפות, העניקה חנות Grouponicus Holiday Shop (http://www.groupon.com/grouponicus) של חברת Groupon (NASDAQ: GRPN) לצרכנים בארצות הברית חוויה בלתי נשכחת של קניות מקומיות ביום שישי השחור (Black Friday) וביום השני הראשון שלאחר חג ההודיה (Cyber Monday). למעלה מ-400 סוחרים, שהציעו מנסיעה במזחלת ועד פינוקי ספא, חסכו מהקונים את הדוחק וחיפושי החניה בסוף השבוע הראשון של עונת הקניות שלקראת חגי סוף השנה ואפשרו להם לערוך קניות בעסקים מקומיים מהכורסה הנוחה שבבית.

1/12/2011 05:20
למרות שעונת הקניות רק החלה, ניתן ללמוד מהקניות של לקוחות Groupon בסוף השבוע הראשון של העונה כמה תובנות מעניינות לגבי המגמות המסתמנות השנה ביחס למתנות:
קניות מקומיות הן האופנה החדשה
יום שישי השחור אינו חגן הבלעדי של רשתות השיווק הארציות הגדולות, בעלות תקציבי הפרסום הגדולים. את אחד המבצעים המקומיים הפופולאריים ביותר לרכישת מתנה הציעה חברת GT Dream Cars מניו ג'רזי. למעלה מ-860 קונים ניצלו את ההזדמנות ורכשו ליקיריהם נסיעה מהירה באסטון מרטין או למבורגיני תמורת 59 דולרים בלבד. תושבי סן פרנסיסקו עשויים למצוא מתחת לעץ חג המולד סיור ב-Segway של חברת Angel Island - למעלה מ-1,000 בני אדם רכשו את הסיור במסגרת המבצע. ובמסגרת תוכנית Small Business Saturday®, את כל המבצעים שהתפרסמו ב- Grouponבשבת האחרונה, 26 בנובמבר, הציעו סוחרים מקומיים.
זהירות: אנו עלולים לקלקל לכם את ההפתעה!
אם אתם מכירים מנוי של Groupon, סביר מאוד להניח שתקבלו אחת מהמתנות הבאות:
- 9,000 בני אדם יקבלו שמיכה חשמלית Coz-e עם שרוולים
- כדאי שתציצו לחניה, אולי ממתינה לכם שם מכונית חדשה (אם לשפוט לפי 17,000 החבילות שנרכשו לשטיפת רכב והברקתו)
- למעלה מ-7,000 קונים מחפשים כעת מקומות מסתור גדולים במיוחד כדי להחביא את ציוד הספורט שרכשו בסוף השבוע האחרון
- למעלה מ-90,000 ציפורניים באצבעות הידיים והרגליים ישויפו, ייגזרו וייצבעו (לחג מטופח במיוחד)
צרכנים אוהבים להתפנק
אולי עקב התורים המצפים בקניונים או לקראת סעודת החג עם כל הדודות והחותנות, בחרו רבים מהקונים ב- Grouponחבילות מרגיעות במיוחד:
- 25,000 בני אדם יקבלו השנה עיסוי בגב, בקרקפת ובנשמה
- 8,000 דודות בצפון אמריקה רכשו טיפולי פנים כדי שיוכלו להגיד פעם נוספת שהפנים שלכם בכלל לא השתנו
- מה משקשק שם אצלכם בכיס? סביר להניח שאחת מבין יותר מ-8,000 חפיסות הוויטמינים שנמכרו תוך ארבעה ימים בלבד
מבצעים באינטרנט מסייעים לגשר על מרחקים בין נותני המתנות למקבלים
חברת Vistaprint, שמציעה מתנות עם תמונות, הגיעה למקום השלישי בין כלל המתנות הפופולאריות ביותר, וחנות Sony Store של ענקית האלקטרוניקה מכרה ב- Cyber Monday למעלה מ-5,000 (המספר הסופי עדיין אינו ידוע) מצלמות Sony Bloggie Touch תוך 18 שעות, אשר מספיקות לצילום 10,000 שעות של פרודיות תוצרת בית על הסרט "חבורת הזבל" (Garbage Pail Kids). כן נמכרו אלפי חבילות יינות, אלפי ערכות סכינים ואלפי אוזניות.
"עם למעלה מ-2 מיליון גרופונים שנמכרו ברחבי העולם, ובכלל זה 650,000 גרופונים שנמכרו בחנות Grouponicus, רשמנו השנה גידול של 500 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה בחנות Grouponicus. אנו פותחים את עונת הקניות בתנופה אדירה, ובהוכחה נוספת לכך שצרכנים אוהבים לקנות קרוב לבית" אמר אהרון קופר, מנהל מתנות בחנות Grouponicus ומחבר The Gift of Chiefing. "אנו מסייעים לצרכנים למצוא את המתנות הטובות ביותר באינטרנט, ומציגים לקונים את בתי העסק הרלוונטיים והאיכותיים ביותר שנמצאים סמוך אליהם".
בחנות Grouponicus Holiday Shop מוצעים מבצעים מקומיים על מוצרים ושירותים שמתאימים במיוחד לשמש כמתנה, ב-40 שווקים שונים. למנויים ברחבי ארצות הברית מוצע תמהיל מיוחד של מבצעים מרשתות שיווק ארציות וחנויות אינטרנט ובכלל זה Old Navy ו-Sony, מבצעים של פעם בחיים מ- Epic Dealsוכן חופשות וגיחות קצרות. במהלך חודש דצמבר יתווספו לחנות Grouponicus מבצעים מקומיים וארציים ומבצעים של חנויות אינטרנט. פרטים נוספים על ההיסטוריה של Grouponicus אפשר למצוא בכתובת http://lore.groupon.com.
אודות חברת Groupon:
חברת Groupon (NASDAQ: GRPN), שהוקמה בנובמבר 2008 בשיקאגו, מציעה מבצעים יומיים על מיטב החוויות - ארוחות, מופעים וקניות - ב-45 מדינות ברחבי העולם. חברת Groupon נסמכת על עוצמת הקנייה הקבוצתית כדי להציע הנחות ענק ומבצעים שמהם יוצאים נשכרים הן הצרכנים והן בתי העסק, עם למעלה מ-1,000 מבצעים מדי יום ברחבי העולם. כדי ליהנות ממיטב המבצעים בעיר שלכם הירשמו בכתובת http://www.groupon.com. פרטים נוספים לבתי עסק אפשר למצוא בכתובת http://www.grouponworks.com.
המקור: חברת Groupon
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ג'ולי מוסלר
חברת Groupon
312.242.2033
press@groupon.com