הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NJOY

חברת NJOY גייסה מימון בסכום של 75 מיליון דולרים

על המשקיעים בחברה המובילה בשוק של הסיגריות האלקטרוניות נמנים היזם הסדרתי והמשקיע שון פרקר ודגלאס טייטלבאום מבנק Homewood Capital הסכום שגויס ישמש לשיווק, ניסויים קליניים, מחקר ופיתוח והרחבת הפעילות בעולם

12/6/2013 12:00
סקוטסדייל, אריזונה --(BUSINESS WIRE)-- המותג של הסיגריות האלקטרוניות NJOY, אשר מציע את ‘NJOY King’ - הסיגריה האלקטרונית הפופולארית ביותר באמריקה, גייס מימון בסכום של 75 מיליון דולרים, הודיע היום מנכ"ל חברת NJOY קרייג ווייס. על המשקיעים נמנים היזם הסדרתי והמשקיע שון פרקר; ודגלאס טייטלבאום - מנהל בנק Homewood Capital. טייטלבאום יצטרף למועצת המנהלים של חברת NJOY.

הסכום שגויס ישמש לשיווק, ניסויים קליניים, מחקר ופיתוח והרחבת הפעילות בעולם.

"משקיעים אלה נמנים על האנשים המובילים בעולם בזיהוי הזדמנויות להשקעה בטכנולוגיות המיועדות לצרכנים פרטיים שהן בבחינת שינוי פרדיגמה, וההשקעה שלהם היא הבעת אמון במודל של NJOY" אמר ווייס. "ההשלמה המוצלחת של גיוס ההון מדגישה את פוטנציאל הצמיחה של חברת NJOY, אשר מוסיפה להוביל בשוק של הסיגריות האלקטרוניות, ואת האמון המתמשך שלנו בהבטחה העצומה הגלומה בפעילותנו".

טייטלבאום ציין כי "הקטגוריה של הסיגריות האלקטרוניות, ובמיוחד מותג NJOY, מייצגים פוטנציאל גדול. לאחר מחקר ממושך, שון ואני השתכנענו כי חברת NJOY תוסיף לחדש ולהרחיק את המעשנים מכל ההשלכות השליליות של הבעירה אשר נלוות למוצרי העישון המוכרים. כמעשן לשעבר, ולאחר שניסיתי מוצרים רבים בחיפוש אחר חלופות אטרקטיביות לסיגריות, מצאתי כי הסיגריות האלקטרוניות NJOY King ניצבות בליגה משלהן מבחינת הטעם, המותג וחוויית המוצר. בארצות הברית ישנם 46 מיליון מעשנים, ומרבים מגלים עניין, מסיבות שונות, בחלופות לסיגריות שמעניקות טעם דומה ומהימנות של המותג. הסטנדרטים של NJOY מבססים את מעמדו של המותג כמי שיוביל את המעשנים לעתיד טוב יותר. לכבוד הוא לנו להשקיע הון במאמץ החשוב".

"כיזם וכמשקיע אני מחפש חברות מהפכניות בשווקים חדשים ומבטיחים" אמר פרקר. "המכנה המשותף לחברות אלה הוא תשוקה וחזון למנף את הטכנולוגיה על מנת לשנות את העולם. אני אופטימי ומאמין שהיישום החכם של הטכנולוגיה עשוי להפוך יום אחד את הסיגריות הבעירה למיותרות, והנזק הנלווה אליהן יעבור מן העולם" הוסיף פרקר. "כדי לפתור את הבעיה נחוץ צוות ניהולי מהמעלה הראשונה, אשר מאחד מנהלים ממגוון תחומים - מהנדסת חשמל וכימיה ועד שיווק לצרכנים. ההוכחה לפנינו: המוצר NJOY King הצליח להגיע למעמד המוביל בשוק. בדומה לחברות טכנולוגיה גדולות אחרות, הפגינה NJOY נכונות להמציא את עצמה מחדש פעם אחר פעם. הודות להשקעה בחדשנות נוצרה החלופה המבטיחה אי פעם לסיגריות הבעירה. אנו שמחים להשקיע בחברה ולקחת חלק בצמיחה הגדולה של פלח השוק".

חברת NJOY הפגינה מחויבות למחקר ולהבנה מדעית של הקטגוריה של הסיגריות האלקטרוניות, ולאחרונה הודיעה כי הממונה לשעבר על בריאות הציבור בארצות הברית, ד"ר ריצ'רד כרמונה, מונה כחבר במועצת המנהלים של NJOY וכיו"ר המועצה המדעית המייעצת של החברה.

אודות חברת NJOY

NJOY הוא המותג הפופולרי ביותר של סיגריות אלקטרוניות באמריקה, והוא ידוע כ-"תקן הזהב" של הענף הודות למוצרים הטובים מסוגם, הטכנולוגיה שלגביה הוגשו בקשות לפטנטים, המיתוג המעולה, הצוות הניהולי המנוסה וההתנהלות העסקית האחראית ביותר. NJOY היא החברה העצמאית הראשונה לסיגריות אלקטרוניות שתומכת בתוכנית הארצית We Card Program ואשר המועצה המייעצת שלה לייצור מצטרפת למאמצים למניעת שימוש של קטינים במוצריה. מוצרי NJOY מוצעים כיום בקרוב ל-60,000 חנויות ברחבי ארה"ב, ובכלל זה 24 מתוך 25 הרשתות הארציות המובילות של חנויות הנוחות. NJOY מציעה מגוון מוצרים של סיגריות אלקטרוניות - עם סוללות רגילות או נטענות - אשר מיוצרים עבור מעשנים מבוגרים. מוצרים אלה מספקים ניקוטין בטעם עשיר של טבק או מנטול, ללא עשן או ריח. NJOY הוא סימן מסחרי רשום של סיגריות אלקטרוניות. המשרדים הראשיים של NJOY שוכנים בסקוטסדייל, אריזונה. פרטים נוספים על מוצרי NJOY אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.NJOY.com.

אודות שון פרקר

שון פרקר הוא יזם עם רקורד מוכח בהשקת חברות שמגדירות את הז'אנר, אשר המציא מחדש דרכים להפיץ מידע באינטרנט. בשנת 1999, בגיל 19, היה שון אחד המקימים של Napster ושינה את האופן שבו אנשים חושבים על מוזיקה ומפיצים אותה. שנתיים לאחר מכן היה שון אחד המקימים של Plaxo, טכנולוגיה ויראלית וחלוצית לעדכון פרטים של אנשי קשר. שון כיהן כנשיא Plaxo עד שנת 2004, שבה הצטרף למרק צוקרברג בפיתוח של הרשת החברתית Facebook. שון כיהן כנשיא המייסד של Facebook וסייע להפוך את הסטרט-אפ הקטן לחברת ענק. בשנת 2007 היה שון אחד המקימים של חברת Causes אשר מקדמת פילינתרופיה ברשת. בשנת 2010 הוביל שון את ההשקעה הראשונה בארצות הברית ב-Spotify, שירות הענן המהפכני למוזיקה, בו הוא מוסיף לכהן כדירקטור.

אודות בנק Homewood Capital

Homewood Capital הוא בנק מסחרי מניו יורק שהוקם על ידי דגלאס טייטלבאום, מנהל לשעבר של פירמת Bay Harbour Management, LC. עם רקורד מוכח של מעורבות בעלים עם צוותי הניהול הטובים ביותר, יוצר בנק Homewood Capital ערך במגוון רחב של ענפי תעשייה, דוגמת זיהוי מוקדם של השינוי בשווי של תחומי התדרים הדיגיטליים עם המעבר לתקשורת נתונים במכשירים ניידים, השקעה בהקמת NextG Networks, הצמיחה של Barneys New York, Planet Hollywood Casino בלאס וגאס ו-Total Outdoor. בבנק Homewood שואפים לסייע לחברות שבתיק ההשקעות לפעול על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

המקור: חברת NJOY

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת Sloane & Co
מישל פיטרס, 212-446-1889
mpeters@sloanepr.com