הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Business Wire

פטריס לה-טול מונה לתפקיד מנהל אזורי לדרום אירופה ולמזרח התיכון בחברת Business Wire

3/4/2013 12:00
פריז--(BUSINESS WIRE)-- פטריס לה-טול מונה לתפקיד מנהל אזורי לדרום אירופה ולמזרח התיכון בחברת Business Wire, והוא יופקד על חיזוק מעמדה הדומיננטי של החברה בשווקים אלה, בעלי החשיבות האסטרטגית.

הוא ידווח לקן בוטון (Ken Bouton), סגן נשיא בכיר למכירות עולמיות, אשר הודיע  על קידומו של לה-טול.

לה-טול, שדובר צרפתית, אנגלית וערבית, הצטרף לחברת Business Wire בשנת 2008 כמנהל חשבון, ועמד בקביעות ביעדי הביצועים שלו. הוא בוגר NEGOCIA ובית הספר INSEEC למינהל עסקים בפריז, בו קיבל תואר מוסמך בעסקים בינלאומיים וניהול.

לה-טול ינהל את המשרד בפריז של Business Wire, אשר מחזיקה בנתח השוק המוביל בענף שלה בצרפת. מלבד היותה המובילה בהפצת חדשות, מרבית החברות ברשימת CAC 40 - החברות הציבוריות הגדולות בצרפת - נעזרות ב- Business Wire כדי לעמוד בדרישות הפרסום של הרשויות.

לה-טול ישמש גם כאיש הקשר המקומי עם Agence France-Presse, סוכנות הידיעות הבינלאומית הידועה שעמה מנהלת Business Wire מזה תקופה ארוכה קשרי הפצה מועדפים.

בתפקידו החדש יעבוד לה-טול בשיתוף פעולה הדוק עם שותפי Business Wire באזור, ובכלל זה סוכנויות הידיעות The News Services Group/ME Newswire.

The News Services Group - NSG, הנציגה הבלעדית של Business Wire במזרח התיכון ובצפון אפריקה, (פרט לישראל) ביססה את מעמדה כספקית השירות המובילה באזור, הודות לשילוב בין רשת הפצה מקיפה לבין דוחות הניטור המקוון ברמה שנמצאת מעל לכל תחרות.

בישראל מיוצגת Business Wire על ידי מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בניהולו של יאיר מרפיש.

 "אני שמח מאוד שפטריס ינהל את הצוות שלנו בפריז" אמר בוטון. "ההתלהבות המדבקת שלו והמנהיגות שהפגין מבהירים היטב כי הוא יקדם עוד יותר את ההצלחה שלנו בשווקים בינלאומיים חשובים אלה".

"דרום אירופה והמזרח התיכון מזמנים ל- Business Wire פוטנציאל עצום לצמיחה" אמר לה-טול בתגובה להודעה על המינוי. "היעד שלנו הוא להגביר את המודעות למותג באזור ולהסביר את היתרונות הרבים של השירותים שאנו מציעים".

אודות חברת Business Wire

חברת Business Wire, מקבוצת Berkshire Hathaway, היא המובילה העולמית בהפצה של הודעות לעיתונות (press release distribution) ופרסומים לפי דרישת הרשויות (regulatory disclosure). אנשי יחסי ציבור, קשרי משקיעים, מדיניות ציבורית ושיווק נעזרים בשירותיה של Business Wire כדי להפיץ בצורה מדויקת חדשות שעשויות להשפיע על השוק ומולטימדיה, לארח חדרי עיתונות מקוונים (online newsrooms), להקים פלטפורמות של תוכן שיווקי (content marketing platforms) ולספק ניתוח קהל להגברת המעורבות בשוקי יעד מסוימים. חברת Business Wire, שהוקמה בשנת 1961, היא מקור מהימן לארגוני חדשות, עיתונאים, אנשי השקעות וגופי רגולציה. החברה מספקת ידיעות ישירות למערכות החדשות ולמקורות מובילים של חדשות באינטרנט, תוך הגברת האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) והמעורבות ברשתות חברתיות באמצעות פלטפורמת NX Network המוגנת בפטנטים מרובים. לחברת Business Wire למעלה מ-30 משרדים ברחבי העולם אשר נותנים מענה מאובטח לצרכים המשתנים של אנשי התקשורת וצרכני החדשות.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט BusinessWire.com  ובבלוג BusinessWire blog; עקבו אחר העדכונים שלנו בשירות טוויטר - https://twitter.com/businesswire או ברשת Facebook.

כדי להירשם לקבלת עדכונים מחברת Business Wire במכשירים ניידים לחצו על הקישור הבא: Mobile Alerts for Business Wire. 

מידע נוסף בעברית ניתן למצוא באתר www.newswire.co.il.

המקור: חברת Business Wire

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום (Photo)

פטריס לה-טול, מנהל אזורי לדרום אירופה ולמזרח התיכון בחברת Business Wire (תצלום: Business Wire)

לוגו (Logo)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

טום בקטולד,
+ 1-310-820-9473
ניל הרשברג,
+1-212-752-9600
neil.hershberg@businesswire.com
בישראל:
יאיר מרפיש
03-7613151
052-3312678
yair@mgm.co.il