הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GI Dynamics

בישראל יינתן שיפוי בגין טיפול EndoBarrier®‎

7/4/2014 12:00
לקסינגטון, מסצ'וסטס וסידני, אוסטרליה – 7 אפריל  2014 – GI Dynamics, Inc. (ASX: GID‏) הודיעה היום ששירותי בריאות כללית, ארגון הבריאות הגדול בישראל (HMO) ואחד מהגדולים בעולם, החליט על  מתן שיפוי בגין טיפול EndoBarrier®, שמבוסס על החדרה אנדוסקופית של התקן ואושר לטיפול בסוכרת מסוג 2 ובהשמנת-יתר.

 

מדיניות הכיסוי מאפשרת לבתי-חולים בישראל זכאות לנהל עם 'שירותי בריאות כללית' מו"מ בנוגע לסכום החיוב הכולל בגין טיפול EndoBarrier. חולים בסוכרת מסוג 2 ובהשמנת-יתר אשר מבוטחים ע"י 'שירותי בריאות כללית' ושהצטרפו לתוכנית הביטוח המשלים 'מושלם' יהיו זכאים לשיפוי בגובה 50% לפחות מסכום החיוב הכולל שעליו הוסכם עם 'כללית' עבור טיפול EndoBarrier. כ-2.7 מיליון איש מבוטחים בתוכנית 'כללית מושלם', תוכנית הביטוח המשלים הגדולה, הנרחבת והמקיפה ביותר בישראל.

 

לדבריו של סטיוארט איי רנדל, נשיא ומנכ"ל GI Dynamics, "השגת השיפוי בישראל באה בעקבות הקצאת השיפוי NUB Status 1 בגרמניה ומחזקת את ההשפעה האסטרטגית של הגישה העקרונית שאנו נוקטים בשווקים מוּנעי-שיפוי. אנו שמחים שאחד מארגוני הבריאות המתקדמים והגדולים בעולם הפך לארגון הראשון שמאמץ באופן נרחב את הטכנולוגיה החדשנית שלנו, מה שמדגיש את הערך הכלכלי והרפואי של טיפול ה-EndoBarrier בטיפול בסוכרת מסוג 2 ובהשמנת-יתר. אנו נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם 'כללית' ועם 'מדיסון', המפיצה שלנו באזור, כדי להגדיל את הזמינות של EndoBarrier לרופאים וחולים בישראל".

 

עפ"י נתוני האגודה הישראלית לסוכרת, חיים כיום בישראל כ-600,000 חולי סוכרת מבוגרים, כשליש מהם טרם אובחנו.[1]

 

"אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם GI Dynamics בהגדלת הנגישות להליך להורדת רמת הסוכר בדם וירידה במשקל אשר לדעתנו הוא מאוד יעיל ופחות פולשני, למען החולים בסוכרת בלתי-נשלטת", אמר מאיר יעקובסון, מנכ"ל 'מדיסון'. "כבר זיהינו דרישה ניכרת לטיפול EndoBarrier בקרב גברים ונשים ישראלים שזהו מצבם הבריאותי. אנו מרוצים מההחלטה של 'כללית' להכליל את המוצר בביטוח 'מושלם', החלטה שתהפוך עכשיו את טיפול ה-EndoBarrier ללנגיש יותר ותאפשר לאנשים לשפר את בריאותם ואת איכות חייהם".

מעל ל-1,300 חולים ברחבי העולם עברו טיפול EndoBarrier, הטיפול הראשון בעולם בסוכרת מסוג 2 ובהשמנת-יתר אשר מבוסס על החדרה אֶנדוֹסקוֹפּית של התקן. EndoBarrier אושר  על ידי משרד הבריאות להכללה בפנקס האמ"ר בפברואר 2012, עבור טיפול בסוכרת מסוג 2 ובהשמנתיתר לתקופה של עד 12 חודשים. הציוד אושר לשימוש גם באירופה ואוסטרליה, וכן במספר הולך וגדל של מדינות בדרום אמריקה ובמזרח התיכון.


 [1] האגודה הישראלית לסוכרת (http://www.sukeret.co.il/en/enInfo.asp?info_id="26810)

אודות GI Dynamics

GI Dynamics, Inc.‏ (‏ASX: ‎‎GID‏) היא המפתחת של EndoBarrier®, הטיפול הראשון שאושר עבור סוכרת מסוג 2 ו/או השמנתיתר ומבוסס על החדרה אֶנדוֹסקוֹפּית של התקן. EndoBarrier אושר וזמין מסחרית במספר מדינות מחוץ לארה"ב. EndoBarrier טרם אושר למכירה בארה"ב, והוא מוגבל ע"י החוק הפדרלי בארצות הברית לשימוש לצורכי מחקר בלבד. GI Dynamics עורכת בארה"ב ניסוי מַפתח קליני (pivotal trial) עבור EndoBarrier, לטיפול בחולים בסוכרת בלתי‑נשלטת מסוג 2 ובהשמנת-יתר. GI Dynamics נוסדה בשנת 2003, ומשרדה הראשי נמצא בלקסינגטון, מסצ'וסטס.

לפרטים נוספים בקרו באתר  http://www.gidynamics.com/

 אודות 'מדיסון'

'מדיסון פארמה' היא קבוצת השיווק הרפואי המובילה בישראל, המשמשת כנציגתם של מוצרי נישה חדשניים בתחום הבריאות עבור חברות כגון Biogen Idec‏, Amgen‏, Shire ו-Ipsen.  במשך שנים רבות 'מדיסון' בונה ומתחזקת יחסים עם ארגוני בריאות (HMOs) (קופות חולים), מרכזים רפואיים ורופאים מקומיים. 'מדיסון', שמאחוריה שלושה דורות של ניסיון בענף הבריאות מאז 1937, היא בעלת הסמכה מיוחדת לספק את מלוא קשת השירותים המשולבים לחברות בינלאומיות אשר מנסות לחדור לשוק הישראלי או להגדיל את נוכחותן בו. ל'מדיסון' משרד ברומניה, והיא מאוד פעילה במדינה זו. לפרטים נוספים, בקרו באתר www.medisonpharma.com.

הצהרות לטווח הארוך


הודעה זו מכילה הצהרות לטווח הארוך (forward-looking statements) לגבי: תוכניות הפיתוח והמסחור שלנו; ההכנסות, העלויות, הרווחיוּת והביצועים הכספיים הפוטנציאליים שלנו; יכולתנו להשיג שיפוי עבור מוצרינו; הניסויים הקליניים שאנו עורכים, וכן הבקשות והאישורים הקשורים אליהם בתחום התקינה; המספר והמיקום של מרכזים מסחריים ש-EndoBarrier® מוצע בהם; וכן עמדתנו בנוגע לקניין רוחני. ההצהרות לטווח הארוך מבוססות על ההערכות והציפיות של הנהלת GI Dynamics, Inc. ביחס לאירועים נכון למועד הודעה זו, והן כפופות למספר סיכונים ואי-ודאויות אשר עלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי ושלילי ביחס לאלו המצוינות בהצהרות לטווח הארוך או נרמזות בהן. הסיכונים והאי-ודאויות כוללים (אך אינם מוגבלים אל): סיכונים המזוהים עם הסיכוי שניסויים קליניים ייכשלו או שהם לא יאששו תוצאות קודמות; סיכונים הקשורים להשגה של מימון צד שלישי; סיכונים הקשורים לעיתוי והעלויות של ניסוי קליני, לתוצאות של ניסויים קליניים, לעיתוי הפניות לגופי התקינה, לעיתוי והקבלה של אישורי תקינה, להיקף ההוצאות האחרות ועיתוין; סיכוני ביצוע; תחרות; סיכונים הקשורים להתקבלות המוצרים בשוק; סיכונים הקשורים לקניין רוחני; וכן הנחות בנוגע לגודל השוק הנוכחי, ליתרונות של מוצרינו, לתמחור המוצרים, לעיתוי השקת המוצרים, לתוצאות הכספיות העתידיות ולגורמים אחרים. בהתחשב באי-ודאויות אלו, אין להסתמך באופן מופרז על ההצהרות לטווח הארוך. איננו נושאים במחויבות כלשהי לעדכן או לתקן ברבים הצהרות לטווח הארוך, בין אם עקב מידע חדש, אירועים עתידיים וכדומה – אלא אם כן הדבר נדרש עפ"י חוק.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ארצות הברית
רוברט קריין (Robert Crane), סמנכ"ל כספים
‎+1 (781) 357-3250

אוסטרליה
דיוויד אלן (|David Allen) או ג'ון גראנגר (John Granger)‏, Hawkesbury Partners Pty Limited
‎+61 2 9325 9046

Itzik Mishaeli
Key Account Manager
T: + 972 3 9250 232
F: + 972 3 9265 626
M: +972 54 6787000
E: itzikm@medison.co.il
www.medisonpharma.com