הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ARGO Medical Technologies

עידן חדש הגיע: טכנולוגיית השלד החיצוני ReWalk זמינה לשימוש בבית

קלייר לומס הייתה לאדם הראשון שלקח הביתה מערכת שלד חיצוני לשימוש אישי

4/9/2012 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- חברת ARGO Medical Technologies, המובילה בטכנולוגיה של שלד חיצוני (Exoskeleton), וחברת Cyclone Technologies המספקת טכנולוגיות ניידות הודיעו היום כי קלייר לומס הייתה לאדם הראשון שלקח הביתה מערכת שלד חיצוני לשימוש אישי. קלייר הדגימה את מערכת ReWalk™ האישית שלה בוועידה השנתית של האגודה הבינלאומית לעמוד השדרה (ISCoS - International Spinal Cord Society) שנערכה במרכז הכנסים על שם המלכה אליזבט השנייה (Queen Elizabeth II Conference Center).

קלייר, בת 32 מלייצ'סטרשייר, נכה בגפיים התחתונות, נפצעה בשנת 2007 בתאונת רכיבה על סוס ונותרה משותקת מהחזה ומטה. היא השיגה אבן דרך משמעותית כאשר הייתה לאדם הראשון בעולם שהתחרה במרתון של לונדון בחליפה ביונית, באפריל 2012, וסייעה לגייס סכום של יותר מ-200,000 ליש"ט לחקר פציעות בעמוד השדרה. בעקבות הישג זה נבחרה קלייר להדליק את הלפיד החגיגי בכיכר טרפלגר בפתיחתה של אולימפיאדת הנכים בלונדון.

"אני שמחה מאוד לקחת את מערכת ReWalk הביתה ולשלב אותה בחיי היום יום שלי" אמרה לומס. "בעזרת מערכת ReWalk אני יכולה לעמוד, ללכת, לדבר עם חברים ובני משפחה בגובה העיניים, ולהתאמן בצורה שלא התאפשרה לי מאז הפציעה".

הטכנולוגיה החדשה, אשר מיוצרת על ידי Argo Medical Technologies ומסופקת בבריטניה באופן בלעדי על ידי חברת Cyclone Technologies, ספקית של פתרונות ניידות ממזרח יורקשייר, סייעה לקלייר להיות האדם הראשון בעולם שעושה שימוש בבית ובחיי היום יום בטכנולוגיה של שלד חיצוני. מערכת  ReWalkמאפשרת לה לעמוד, לעלות ולרדת במדרגות וכן להיכנס בדלתות ולצאת מהן בצורה עצמאית, על בסיס יום יומי.

קלייר השלימה לאחרונה אימונים במרכז השיקום והאימון של Cyclone, בעזרת דגם של ReWalk שפותח במיוחד לשימוש מוסדי. דגם זה מוצע כעת בקליניקות ובמוסדות רפואיים בבריטניה, איטליה, גרמניה, צרפת וספרד לצורכי אימון וטיפול.

לארי ג'סינסקי, מנכ"ל Argo Medical Technologies, ציין כי "שנים של מחקר ועבודה קשה של צוות מהנדסים מוכשר ביותר אפשרו ליצור את המוצר הזה. אנו מצפים שקלייר תגיע להישגים נוספים בעזרת הצוות של Cyclone, שלאימונים שלהם נודעת חשיבות רבה על מנת להבטיח שהמשתמשים יפיקו מהמוצר את מרב התועלת. אנו משיקים את ReWalk באופן רשמי כמערכת לשימוש אישי באירופה, החל בבריטניה. השאיפה שלנו היא שכמה שיותר אנשים יוכלו לשוב וללכת, וההשקה של ReWalk תאפשר ללקוחות להשתמש בטכנולוגיה במגוון פעילויות. זו תחילתה של הליכה מחדש (Rewalking) בחיי היום יום".

דייב הוקינס, מנהל Cyclone Technologies, מסר כי "הצוות של Argo הגיע להישג מרשים ביותר, ואני שמח מאוד לספק את המוצר המהפכני ולאמן אנשים כמו קלייר בשימוש בו. לראשונה אי פעם אפשר לראות אנשים משותקים בגפיים התחתונות משתמשים בטכנולוגיה של שלד חיצוני בחיי היום יום. מאז שהשקנו את הדגם המוסדי של ReWalk בבריטניה, במאי 2011, הוצפנו בבקשות מלקוחות שרצו לדעת מתי יוכלו להזמין בפועל מערכת  ReWalkמשלהם, ולקחת אותה הביתה בתום האימונים, ואני שמח לבשר שעכשיו הם יכולים לעשות זאת".

מערכת  ReWalk הומצאה על ידי היזם הישראלי והמייסד של חברת Argo Medical Technologies, ד"ר עמית גופר, שהפך לנכה בארבע גפיים בשנת 1998, והיא יכולה לסייע לאנשים בעלי נכות בגפיים התחתונות, דוגמת משותקי רגליים. היא מציעה לאנשים ניידות בהפעלת המשתמש באמצעות שילוב בין תמיכה קלה ונלבשת, מערכת בקרה ממוחשבת וחיישני תנועה.

ARGO Medical Technologies מפתחת, מייצרת ומשווקת אמצעים לשחזור הליכה לאנשים בעלי נכות בגפיים התחתונות. מערכת השלד החיצוני ReWalk™ של החברה מציעה חלופה אמבולטורית ושיקומית למשתמשים בכסאות גלגלים, ומאפשרת לאנשים בעלי נכות בגפיים התחתונות, דוגמת משותקי רגליים, לעמוד, ללכת ולעלות במדרגות. חברת ARGO מופעלת על ידי צוות של מומחים בתחומים של אמצעי שיקום, בקרה ומדעי מחשב, עם עשרות שנים של ניסיון משותף בתכנון ופיתוח, הנדסה וייצור של מערכות רב תחומיות. החברה מסתייעת במומחים בינלאומיים ידועים בתחומים של רפואה, הנדסה ביו-רפואית, רובוטיקה ושיווק. חברת ARGO הוקמה בשנת 2001 בצפון ישראל, וצמחה מחברת סטרט-אפ קטנה שעסקה במחקר ופיתוח לחברה בינלאומית עם משרדים ראשיים בארה"ב, גרמניה וישראל. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.argomedtec.com/.



אודות חברת Cyclone

Cyclone Technologies היא יצרנית מובילה של כסאות גלגלים קלי משקל בהתאמה אישית, והיא הספקית הבלעדית בבריטניה של ReWalk, פיתרון ניידות בטכנולוגיה של שלד חיצוני. החברה היא גם המומחית המובילה בבריטניה בטיפולים בשיטת Functional Electrical Stimulation (FES). חברת  Cycloneמנוהלת על ידי צוות מומחים בעל ניסיון משותף של יותר מ-100 שנים בכיסאות גלגלים, מה שמעניק לחברה יכולת מעל לכל תחרות להבין את הצרכים האישיים של לקוחותיה ולתת להם מענה. החברה הוקמה בשנת 1989, כאשר המייסד סטיוארט דון ייצר את כיסא הגלגלים קל המשקל הראשון של החברה בעקבות תאונת דרכים שאירעה בשנת 1985 והותירה אותו משותק בארבע גפיים. המנהל דייב הוקינס, שהוא משותק בשתי הגפיים התחתונות, הצטרף לחברה בשנת 2007, וכיום מציעה חברת  Cycloneמתקן הדרכה מתקדם וייעודי במשרדים הראשיים שבאוטרינגהם, מזרח יורקשייר. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.cyclonemobility.com.

פרטים נוספים על מערכת ReWalk אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.argomedtec.com או לקבל בטלפון 001 (508) 983 1449.

פרטים על תוכנית האימונים 3i ReWalk של Cyclone אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.cyclonemobility.com או לקבל בטלפון 01964 623 881.

 

המקור: חברת ARGO Medical Technologies
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
עבור ARGO Medical Technologies
קריסטן קולן, +1-617-391-9622
kcullen@rasky.com