הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Enterprise Rent-A-Car

חברת Enterprise מעמיקה את החדירה לאירופה עם זכיינים חדשים בפולין ובצ'כיה

19/7/2013 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- במסגרת האסטרטגיה המתמשכת לצמיחה באירופה, בחרה חברת Enterprise Rent-A-Car זכיינים חדשים בפולין ובצ'כיה, על מנת להציע ללקוחות יותר מבחר ויותר ניידות בכל נמלי התעופה הגדולים והערים הגדולות בשני השווקים האירופאים. ההסכמים החדשים מרחיבים את נוכחות החברה במרכז אירופה ובמזרחה, ומשפרים את הגישה ללקוחות.

בפולין, מונתה לשותפה זכיינית חברת HT Centrum Group Sp.z.o.o.. כאחת מקבוצות הרכב המוערכות ביותר בפולין, מביאה עמה הקבוצה 15 שנות ניסיון בענף הרכב במזרח אירופה, עם סוכנויות ומרכזי שירות, וכן שירותים של השכרת רכב.

בצ'כיה מונתה חברת Czechocar CZ Ltd.Czechocar  הוקמה בשנת 1993, במהלך המעבר של המדינה לכלכלת שוק, וביססה את מעמדה כמובילה בשוק השכרת הרכב בצ'כיה.

שתי החברות נבחרו בקפידה הודות למצוינות התפעולית והמחויבות האיתנה שלהן לשירות לקוחות, על מנת להבטיח שהתרבות והערכים של רשת הזכיינים המתרחבת של Enterprise תוסיף להתאים לערכים שעל בסיסם הוקמה החברה.

אסטרטגיית הצמיחה של Enterprise נועדה להגדיל את המבחר, התמורה והשירות לנוסעים ברחבי העולם ובאירופה באמצעות קשרים בני קיימא וארוכי טווח עם עסקים מקומיים מוערכים, ובמיוחד עם לקוחות Enterprise הקיימים, אשר מוקירים את אתיקת השירות של החברה.

שיתופי הפעולה החדשים ירחיבו עוד יותר את הרשת של Enterprise Rent-A-Car  באירופה. זאת באמצעות שילוב בין אתרים בבעלות החברה בבריטניה, אירלנד, צרפת, גרמניה וספרד, לבין הטריטוריות בהן פועלים הזכיינים, על מנת לקרב את המותג אל היעד - פעילות השכרה כלל אירופאית.

פיטר איי. סמית, סמנכ"ל זכיינות עולמית בחברת Enterprise, מסר כי "הסכמים אלה מבססים עוד יותר את מעמדו של מותג Enterprise Rent-A-Car באירופה ומציבים אותנו כמעט בכל אחד מהשווקים הגדולים בתחומי העסקים והתיירות באירופה. ההסכמים פותחים את הדלת להזדמנויות בהיקף נרחב עבור לקוחותינו, עובדי החברה והשותפים הזכיינים החדשים. גם הפעם, זיהינו ב- HT Centrum וב- Czechocarיזמים שדומים לנו הן במחויבות לשירות לקוחות והן בחזון למתן מענה לצורכי הניידות של הנוסעים באירופה. אנו מקדמים בברכה את שתי החברות והמדינות אשר מצטרפות למשפחתEnterprise ".

עם יותר מ-38 מיליון תושבים, כלכלת פולין היא השמינית בגודלה באיחוד האירופי ואוכלוסיית המדינה היא השישית בגודלה. כלכלת פולין צמחה פי עשרה מאז שנת 1991, וחשיבותה כשוק לנוסעים עסקיים ותיירות נכנסת גוברת. עם הצמיחה של כלכלת פולין גדל גם מספרם של הנוסעים היוצאים ממנה לכל רחבי אירופה.

"אנו עדים בשנים האחרונות לגידול מהיר בביקוש לשירותים של השכרת רכב בפולין, ואנו שואפים להשתמש בקשרים החדשים שלנו עם Enterprise כדי להמשיך ולקדם את הצמיחה" מסר תומס האלאט, נשיא HT Centrum. "אנו שמחים מאוד על בחירת Enterprise בנו כשותפים בפולין, ומצפים לשמור על הסטנדרטים של החברה בשירות הלקוחות. אנו יודעים שיחד נוכל להקים עסק איתן, אשר יתבסס על המורשת המשותפת שלנו ויעניק תמורה מצוינת ללקוחות".

צ'כיה משמשת כבית לחברות בת לייצור של יותר מ-1,200 תאגידים רב לאומיים, וכמרכז ייצור גדול באירופה. צ'כיה היא גם יעד תיירות פופולארי, שמושך אליו מדי שנה יותר מתשעה מיליון מבקרים. פראג, בירת צ'כיה, מדורגת באופן קבוע בצמרת יעדי התיירות של אירופה.

דייויד לוקש, מנכ"ל Czechocar CZ Ltd, מסר כי "צ'כיה מוסיפה למשוך עסקים מרחבי העולם למרכזים המסחריים שלנו, וכיעד תיירותי אנו מושכים תיירים רבים. הקשרים עם Enterprise הם דוגמה מצוינת לצמיחה שלנו באמצעות שיתופי פעולה. הם ממחישים שאנו יכולים גם לסייע לחברות ברחבי העולם להרחיב את הגבולות שלהן ולמצות את מרב ההזדמנויות שאנו מציעים. אנו שמחים על בחירת Enterprise בנו".

אודות חברת Enterprise Rent-A-Car

הבעלים והמפעילה של חברת Enterprise Rent-A-Car היא חברת Enterprise Holdings מסיינט לואיס, הספקית הגדולה בעולם של שירותים להשכרת רכב. חברת Enterprise Rent-A-Car מנהלת פעילויות בבעלות מלאה ברחבי בריטניה, גרמניה, אירלנד, צרפת, ספרד, ארצות הברית וקנדה, עם יותר מ-7,000 משרדים ברחבי העולם.

חברת Enterprise מרחיבה בקצב מהיר את פעילותה בנמלי תעופה ומרכזי תחבורה ברחבי העולם באמצעות זיכיונות והסכמים לשיתוף פעולה עם ספקים מקומיים עצמאיים. בכלל זה פורטוגל, איטליה, יוון, אוסטריה, הונגריה, סלובקיה, טורקיה, ברזיל וסין.

חברת Enterprise Holdings היא הבעלים והמפעילה של המותגים National Car Rental ו- Alamo Rent A Car באמריקה, וביחד עם החברה המסונפת Enterprise Fleet Management היא מציעה פתרון תחבורה כולל. יחדיו, החברותEnterprise Holdings  ו- Enterprise Fleet Management - אשר מציעות שירותים מקיפים של השכרת רכב ושיתוף רכב, השכרה של כלי רכב מסחריים ומשאיות, ניהול של ציי רכב ארגוניים, ומכירות קמעונאיות של כלי רכב - הניבו בשנת הכספים 2012 הכנסה כוללת של 15.4 מיליארד דולרים והפעילו 1.3 מיליון כלי רכב ברחבי העולם.

חברת Enterprise Holdings פועלת באמצעות חברות בת מקומיות, והיא החברה הגדולה בעולם להשכרת רכב לפי היקף ההכנסות, גודל הצי ומספר העובדים. ההכנסה השנתית של Enterprise Holdings מציבה אותה בצמרת תעשיית התיירות, מעל כל חברות השכרת הרכב האחרות ומרבית חברות התעופה, ספינות הנופש, בתי המלון, מפעילי הטיולים וסוכנויות הנסיעות המקוונות.

[את הודעה זו לעיתונות, לצד הודעות נוספות של חברת Enterprise Rent-A-Car, ניתן למצוא בחדר העיתונות של Enterprise Holdings].

המקור: חברת Enterprise Rent-A-Car
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Enterprise Rent-A-Car
ספנסר קינג,
44-1784-485733
spencer.king@erac.com