הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NanoString

חברת NanoString השיקה מוצר אבחון מסחרי ראשון באיחוד האירופאי ובישראל

בדיקת Prosigna™ שמבוססת על PAM50 לגילוי חתימה של הגן לסרטן השד מסייעת לקבל החלטות טיפול; את הבדיקה אפשר לספק במעבדות פתולוגיה מוסמכות

19/2/2013 12:00
סיאטל --(BUSINESS WIRE)-- חברת NanoString Technologies, ספקית פרטית של כלים למדעי החיים למחקר תרגומי ומוצרים לאבחון מולקולרי, הודיעה היום כי השיקה באיחוד האירופאי ובישראל מוצר מסחרי ראשון לאבחון חוץ גופי - בדיקת Prosigna™ Breast Cancer Prognostic Gene Signature Assay עבור מערכת האבחון nCounter®.

בדיקת Prosigna , שמבוססת על חתימת הגן PAM50 שהתגלה לראשונה על ידי ד"ר צ'רלס פרו ועמיתיו, מספקת סיווג של תת-סוג על בסיס הביולוגיה היסודית של גידול בחזה של אדם (intrinsic subtyping) ודירוג פרוגנוזה (שאליו מתייחסים כאל סיכון להישנות, risk of recurrence - ROR). דירוג ROR מספק הערכה של הסבירות להישנות של סרטן במשך 10 שנים בנשים לאחר גיל המעבר עם סרטן שד בשלבים מוקדמים עם קולטן הורמון חיובי אשר קיבלו טיפול אנדוקריני בלבד. בדיקת Prosigna אומתה בשני מחקרים קליניים עם יותר מ-2,400 דגימות מטופלים והתוצאות הוצגו בכינוסי San Antonio Breast Cancer Symposium בשנים 2011 ו-2012.

בדיקת Prosigna כרוכה בזמן ביצוע מינימלי וניתן להציע אותה במעבדות פתולוגיה מוסמכות, על מנת לסייע לאונקולוגים ופתולוגים לנהל בצורה מקומית הערכות אבחוניות במטופלות בסרטן השד. בדיקת Prosigna מבוצעת במערכת nCounter הקניינית של NanoString, אשר מציעה דרך יעילה, חסכונית והדירה לאפיון בו-זמנית של מאות יעדים, ברמות גבוהות של רגישות ודיוק. מערכתnCounter Analysis System  מוצעת כיום בצפון אמריקה לשימוש מחקרי בלבד (Research Use Only). 

"בדיקת Prosigna מספקת לרופאים ולמטופליהם גישה למידע גנומי שאומת בצורה אנליטית וקלינית ויכול להשפיע על החלטות טיפול חשובות, ללא צורך במשלוח של דגימות יקרות ערך למעבדה מרכזית, שבחלק מהמקרים נמצאת במדינות רחוקות" אמר בראד גריי, הנשיא והמנכ"ל של NanoString Technologies. "ההשקה שלנו באיחוד האירופאי ובישראל מציינת את תחילת הפעילות שלנו לשיווק Prosigna ברחבי העולם. זהו ציון דרך חשוב עבור NanoString, משום שאנו משיקים את פעילות האבחון המסחרית ופועלים לקבל אישורים רגולטוריים נוספים לשיווק".

ד"ר ג'יי. וויין קוונס, מנהל רפואי ראשי של NanoString Technologies, הוסיף כי "אני מבקש להודות מקרב לב לחוקרים ולמטופלים שלקחו חלק בשני הניסויים החשובים של Prosigna. אנו מצפים להציע את Prosigna למטופלות רבות בסרטן השד, אשר זקוקות לה באיחוד האירופאי ובישראל".

אודות הבדיקה Prosigna™ Breast Cancer Prognostic Gene Signature Assay

ההתוויה של הבדיקה Prosigna™ Breast Cancer Prognostic Gene Signature Assay היא להערכת סיכונים בשלבים מוקדמים במטופלות בסרטן השד בשלבים מוקדמים לאחר גיל המעבר עם קולטן הורמון חיובי בשלבים I ו-II של המחלה. הבדיקה מספקת סיווג של תת-סוג על בסיס הביולוגיה היסודית של גידול בחזה של אדם (intrinsic subtyping) ודירוג פרוגנוזה (שאליו מתייחסים כאל סיכון להישנות, risk of recurrence - ROR). דירוג ROR מספק הערכה של הסבירות להישנות של סרטן במשך 10 שנים בנשים לאחר גיל המעבר עם סרטן שד בשלבים מוקדמים עם קולטן הורמון חיובי אשר קיבלו טיפול אנדוקריני בלבד.

הבדיקה Prosigna מאושרת לשימוש על ידי אנשי מקצוע בתחומי הרפואה באיחוד האירופאי ובישראל; היא אינה זמינה בצפון אמריקה. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.prosigna.com.

אודות חברת NanoString Technologies

NanoString Technologies היא ספקית פרטית של כלים למדעי החיים למחקר תרגומי ומפתחת של מוצרים לאבחון מולקולרי. מערכת nCounter® Analysis System של החברה, אשר יושמה במחקרים בסיסיים ותרגומיים מאז שהושקה לראשונה בשנת 2008, ומוזכרת ביותר מ-180 פרסומים שנסקרים על ידי עמיתים (peer-reviewed publications), עברה כעת אופטימיזציה כפלטפורמת אבחון. המערכת מציעה דרך יעילה וחסכונית לאפיון קל של ביטוי של מאות גנים, miRNAs, או העתקה של מספר וריאציות, בו-זמנית, ברמות גבוהות של רגישות ודיוק. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת מגוון רחב של יישומים של מחקר בסיסי ורפואה תרגומית, ובכלל זה גילוי ואימות של סמנים ביולוגיים. הבדיקה Prosigna™ Breast Cancer Prognostic Gene Signature Assay שמבוססת על מערכת nCounter היא הערכה הראשונה לאבחון חוץ גופי שתשווק באמצעות פעילות האבחון שהקימה החברה לאחרונה.

מערכתnCounter Analysis System  מוצעת כיום בצפון אמריקה לשימוש מחקרי בלבד (Research Use Only).  פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.nanostring.com.

הלוגו של NanoString Technologies, השמות NanoString ו- NanoString Technologiesוהשם nCounter הם סימני מסחר רשומים, והשם Prosigna הוא סימן מסחר, של חברת NanoString Technologies.

המקור: חברת NanoString Technologies
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בשם NanoString Technologies
מוריסה מסיה, 760-539-7417 1+
Maurissa@bioscribe.com