הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת וולץ' אלין מודיעה על שותפות שירות עם קבוצת TBS

ההסכם מביא לידי ביטוי את מחויבותה המתמשכת של חברת המכשור הרפואי למתן שירות מהמעלה הראשונה עבור מוצריה באזור המזרח התיכון

12/9/2013 08:00
12/9/2013


סקניאטלס פולס, ניו יורק –Business Wire—וולץ' אלין, חברה מובילה למכשור אבחון רפואי המתמחה בתמיכה במערך הרפואי על מנת להביא לתוצאות טיפול טובות יותר, הודיעה היום על כניסה לשותפות אסטרטגית במתן שירות מוצר עם קבוצת TBS (הנסחרת בבורסת AIM באיטליה), חברת שירות בינלאומית להנדסה קלינית אשר משרדיה בטריאסטה, איטליה. הסכם נותן שירות מורשה (Authorized Service Provider – ASP) זה נועד לספק שירותי תיקון מקיפים עבור לקוחות החברה באזור המפרץ הפרסי. וולץ' אלין חתמה על הסכם ASP נוסף לאחרונה, עם חברת Abdulrehman AlGosaibi G.T.C., עבור מתן שירות מורחב ללקוחות בערב הסעודית. הסכמים אלו מדגישים את מחויבות החברה אל לקוחותיה במזרח התיכון.

 

"שיתוף הפעולה עם קבוצת TBS מאפשר לנו להציע שירות מורחב ביחס עלות-תועלת משופר למפיצים שלנו וללקוחות, ולסייע להם בתחזוקה השוטפת של מוצרינו," אמר וויטק בולטוביץ', מנהל שירותים בוולץ' אלין. "הסכם ASP זה מאפשר לנו להאריך את חיי המדף של המוצרים, להפחית עלויות אחזקה, ולשפר עוד יותר את שביעות רצון המשתמשים. כל זאת חלק מהמחויבות והמשאבים שהקצתה החברה לאזור המפרץ ואזורים נוספים במטרה לשפר את השירות ללקוחות הנוכחיים והעתידים של החברה."

 

על ידי פריסת יכולות השירות של קבוצת TBS באזור המפרץ, ובגיבוי זרועות השירות והלוגיסטיקה של החברה, וולץ' אלין נמצאת בעמדה טובה יותר לתת מענה לדרישות הגבוהות ביותר של איכות שירות לה מצפים לקוחותיה. משמעות הדבר היא כאשר לקוחות ומפיצי מוצרי החברה נדרשים לתיקונים, זמן הטיפול עד חזרת המכשיר המתוקן מתקצר והגישה לצוות תמיכה מוסמך קלה יותר, כאשר כל זאת מגביר את זמינות המכשור הרפואי היכן ומתי שהצורך בו הוא קריטי.

 

"תפקידנו הוא לוודא שהמכשור הרפואי זמין עבור המטופלים, שהוא מתפקד כראוי, באופן בטוח ויעיל," אמר יו באזיל מרי, מנהל אזור האמירויות בקבוצת TBS. "אנו גאים בכך שחברת מכשור רפואי ברמתה של וולץ' אלין בחרה ב TBS כשותפה בשירותי התמיכה הטכנולוגיים. בשורה התחתונה, אלו המטופלים שירוויחו יותר מכל מגישה רציפה לטכנולוגיה המצוינת של וולץ' אלין בעלות סבירה. אני משוכנע שבעתיד נראה עוד שותפויות מסוג זה, מפני שזו הדרך לשיפור תוצאות רפואיות ויעילות בכל העולם."

 

אודות Welch Allyn

 

חברת Welch Allyn היא ספקית עולמית מובילה של ציוד לאבחון רפואי ומערך מלא של פתרונות דיגיטליים ומקושרים אשר מסייעים לצמצם סיכונים ולשפר את שטף העבודה במגוון סביבות רפואיות. Welch Allyn, שהוקמה בשנת 1915 ואשר משרדיה הראשיים שוכנים בסקניאטלס פולס, ניו יורק שבארצות הברית, היא חברה בבעלות משפחתית המעסיקה קרוב ל-2,500 עובדים ב-26 מדינות. החברה מתמחה בסיוע לרופאים, אחיות ואנשי מקצוע נוספים שפועלים בקו החזית ברחבי העולם, לשפר את הטיפול באמצעות פיתוח של מוצרים חדשניים, טכנולוגיות פורצות דרך ופתרונות מתקדמים אשר מסייעים להשיג תוצאות רפואיות טובות יותר ולהגביר את הבטיחות ושביעות הרצון. פרטים נוספים על חברת Welch Allyn ועל מלוא המגוון של המוצרים המקושרים והפתרונות אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.welchallyn.com. סמנו "לייק" ברשת Facebook ועקבו אחרינו בשירות Twitter.

 

אודות קבוצת TBS

 
קבוצת TBS, הנסחרת בבורסת AIM שבאיטליה, מנהלת שירותי הנדסה ו ICT לסביבות רפואיות במיקור חיצוני ומספקת פתרונות משולבים לבריאות מקוונת וממשל מקוון המבטיחים שימוש בטוח ויעיל יותר בטכנולוגיות ביו-רפואיות ותקשורת נתונים, פיתוח שיטות, הגבלה והתאמה מחדש של עלויות אספקת שירותים. לחברה משרדים ראשיים בטריאסטה (איטליה) והכנסותיה ב 2012 הגיעו לסך של 216.9 מיליון יורו. דרך חברות הבת, ל TBS נוכחות ב 17 מדינות – אוסטריה, בלגיה, צ'ילה, סין, צרפת, גבון, גרמניה, הודו, בריטניה, איטליה, הולנד, פרו, פורטוגל, סרביה, ספרד, שווייץ, ואמירויות המפרץ – והיא מעסיקה מעל ל 2,300 עובדים, מפעילה 26 מרכזי מומחים ויותר מ 300 מעבדות מקומיות הקשורות ליותר מאלף בתי חולים. למידע נוסף בקרו ב www.tbsgroup.com.



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Welch Allyn
Jamie Arnold, APR
Public Relations Manager
+1-315-685-4599
jamie.arnold@welchallyn.com