הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

SES וממשלת לוקסמבורג מתכננות לשגר לווין יחדיו בסוף 2017

14/1/2015 12:00
לוקסמבורג--(SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG הודיעה היום על תוכניתה לשגר לווין לשימוש ממשלתי בסוף 2017, בשיתוף עם ממשלת לוקסמבורג. חברה בבעלות משותפת של SES ושל ממשלת לוקסמבורג, שמקום מושבה יהיה בדוכסות עצמה, היא זו שתחזיק בבעלות על ספינת החלל החדשה ותפעיל אותה.

בחברה החדשה ישקיעו SES וממשלת לוקסמבורג 50 מיליון אירו כל אחת. במקביל לכך, עתידה החברה לקבל הלוואה בנקאית בסך 125 מיליון אירו מקונסורציום של בנקים בלוקסמבורג. הלוואה זו תסייע למימונם של רכש הלווין ושל שיגורו. באשר ל-SES, התחזית להשקעה המתוארת נכללת בתכנוני ההוצאה ההונית של החברה.

ספינת החלל תמוקם בקשת הלווינים האירופית ותכסה את אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומדינות אסיה והאוקיינוס השקט. נוסף על כך, הקיבולת של הלווין החדש תספק מענה לדרישותיה של לוקסמבורג בכל הנוגע לתקשורת לווינית בתדרים צבאיים. כמו כן, תהיה קיבולת הלווין זמינה ללקוחות ממשלתיים וארגוניים ליישומים בתחומי ההגנה והממשל. הלווין הרב-משימתי ישתמש בתדרים צבאיים ייעודיים (תחום התדרים X או ה-Ka הצבאי) ויספק אלומות ממוקדות בעוצמה גבוהה ובאפשרות כוונון מלאה לתמיכה במספר רב של פעולות ומבצעים.

"שותפות חדשה ושאפתנית זו בין המגזר הציבורי לבין המגזר הפרטי מעידה על חשיבותה של לוקסמבורג בסקטור החלל הבין-לאומי ועל הקשר הקרוב והמוצלח בין SES ללוקסמבורג. SES מכירה באופן מלא בחשיבות השתתפותה של ממשלת לוקסמבורג במיזם עתידי זה," אמר כרים מישל סבאג, נשיא SES ומנכ"לה והוסיף: "כמפעילת לווינים מסחרית, מיצובה של SES אידאלי לאספקת הידע וניסיון הנדרשים למיזם חדש זה, שעתיד לשרת קשת רחבה של לקוחות ממשלתיים וארגוניים ולהניב תשואה ורווח יזמי ניכרים ללקוחות אלה ולדוכסות עצמה."

כמו כן, ציין אטיין שניידר, סגנו של ראש ממשלת לוקסמבורג וכן שר הביטחון והכלכלה של הדוכסות: "מיזם זה, הצומח בסקטור החלל הלאומי, אינו רק תרומה חשובה של לוקסמבורג למערך ההגנה האירופי, אלא גם נדבך נוסף בתמיכה במדיניות הגיוון הכלכלי של הממשלה בהקשרו של סקטור טכנולוגי חשוב ביותר."

עקבו אחרינו ב:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים מופיעים בקישור הבא: http://www.ses.com/4245221/library

אודות SES

SES  היא מובילה עולמית בתחום הפעלת הלוויינים, המחזיקה בצי של יותר מ-50 לוויינים הנעים במסלול גיאוסטציונרי. החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית לערוצי שידור, לספקי תוכן ושירותי אינטרנט, למפעילי רשתות תקשורת סלולריות ונייחות וכן לארגונים עסקיים וממשלתיים ברחבי העולם.

SES  דוגלת בקשרים עסקיים ממושכים, בשירות באיכות גבוהה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה האזוריים של החברה מתאפיינים בגיוון תרבותי, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות כדי לענות על דרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לשירות ולרוחב פס לווייני.

לחברת אס.אי אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat  ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת   www.ses.com

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150113005329/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES
Markus Payer
Tel. +352 710 725 500
markus.payer@ses.com
or
Yves Feltes
+352 710 725 311
yves.feltes@ses.com