הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
unitedprint.com SE

חברת Unitedprint משתלטת על Easyprint.com

חנות הדפוס המקוונת ממשיכה במאמצי הגלובליזציה

21/9/2014 11:30
רדבויל, גרמניה—(BUSINESS WIRE)—חנות הדפוס המקוונת unitedprint.com השתלטה על דומיין האינטרנט www.easyprint.com תמורת סכום לא נקוב בן שש ספרות, ובכך שיפרה את נגישותה לשווקים הגלובליים.

ההשתלטות על כתובת הדומיין Easyprint.com עבור מותגה Easyprint תשפר עוד יותר את מצבה של unitedprint.com בתחרות השוק האמריקאי העזה – כשמטרתה להפעיל לחץ על מתחריה בשוק הווב טו פרינט (W2P) הבינלאומי בכלל ומתחריה בארצות הברית בפרט. Easyprint מבדילה עצמה מחנויות דפוס מקוונות אחרות רבות: היא לא רק מציעה ללקוחותיה יחס מחיר-ביצועים הוגן אלא גם מציעה כלי עיצוב חינמי ובו, בין היתר, שלל תבניות עיצוב ותמונות.

Easyprint מייעדת עצמה בעיקר לעסקים קטנים,למשפחות ולאנשים פרטיים. תיק המוצרים שלה כולל מוצרי דפוס קלאסיים כגון גלויות, פלאיירים, כרטיסי ביקור וניירת משרדית כמו גם מוצרי טקסטיל באיכות גבוהה. במהלך השבועות והחודשים הקרובים תשיק Easyprint  מקבץ ראשוני של שמונה קווי מוצר (בתחומי הצילום, הטקסטיל, הפרסום, הגסטרונומיה, הציוד המשרדי ושירותי הפרסום והאינטרנט) בהם נכללים מעל ל-100 מוצרים חדשים.

מוצרים חדשים אלה ישלימו וירחיבו את מבחר המוצרים האיכותיים הנוכחי של החברה הכולל הדפס תמונות, ספרי תמונות, לוחות שנה מודפסים, כרטיסי פלסטיק וספרים (בכריכה רכה או קשה) כמו גם חולצות טריקו, חולצות פולו ותיקים. בין מוצרי הפרסום החדשים ניתן יהיה למצוא דוכני תצוגה ודגלים, שלטי תצוגה ובאנרים כמו גם תחתיות בירה, כוסות שתייה ותפריטי שתייה/אוכל לתעשיית ההסעדה. בעתיד יתווסף מבחר מקיף של מוצרי קידום מכירות שישלימו את מגוון המוצרים כגון עטים, מחזיקי מפתחות וזיכרון נייד USB כמו גם מוצרי ציוד משרדי שונים כמו פנקסים, מארזי כרטיסי ביקור וערכות פתקים נדבקים. בנוסף, שירותי אינטרנט כגון בניית דפי בית, אפליקציות, ושיווק בדואר אלקטרוני ישרתו את המגזר העסקי הדיגיטלי החדשני.

Unitedprint.com SE, על שלל מותגיה – print24, easyprint, unitedprint, firstprint, getprint, ו printwhat, היא בין המובילות העולמיות בתחום ההדפסה המקוונת. החברה מציעה ללקוחותיה עלונים באיכות גבוהה, פוסטרים, גלויות, חוברות, כרטיסי ביקור נייר מכתבים ועוד, זמן משלוח קצר ומחירים נמוכים. לחברה מעל 700 עובדים הפועלים מסביב לשעון באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר על שטח ייצור של מעל 10 אלף מ"ר, והיא פרושה ב 26 מדינות בכל רחבי העולם – אוסטריה, בלגיה, ברזיל, קנדה, סין, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שבדיה, שוויץ, בריטניה וארצות הברית.

המקור: Unitedprint

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140919005393/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
unitedprint.com SE
Contact person:
Ms Maria Lehmann, 0049 (0)351 / 27225388
presse@unitedprint.com