הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Xe Services, ספקית מובילה של שירותים לאימון ואבטחה, מודיעה כי שמה החדש הוא ACADEMI

השם החדש נשען על המסורת של החברה ומשדר את המאפיינים החדשים של מנהיגות, ממשל תאגידי ואסטרטגיה

12/12/2011 03:30
ארלינגטון, וירג'יניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת USTC Holdings, קונסורציום השקעות שרכש בדצמבר 2010 את חברת Xe Services, ובכלל זה האחזקה העיקרית - חברת U.S. Training Center (USTC), הכריזו היום כי שם המותג החדש של Xe Services הוא ACADEMI. השם החדש (אותו מבטאים "אקדמי") נבחר כדי לשדר את הדגש שתשים מעתה החברה על צמיחה עתידית.
"החברה עברה שנה של שינויים יוצאי דופן ובסיומה היא חברה חדשה וטובה יותר" אמר הנשיא והמנכ"ל טד רייט. "השם החדש ACADEMI משקף הן את המסורת של החברה והן את הכיוון בו היא תתקדם בעתיד. אין מדובר אך ורק בהחלפת שם גרידא" הוסיף רייט. "מדובר בביטוי חיצוני לשינויים הפנימיים שעשינו תוך שמירה על השאיפה שהביאה אותנו עד הלום - להיות הטובים בתחומנו".
ההכרזה על השם החדש היא השיא בשנה של שינויים במסגרת הפרק החדש בסיפור הצמיחה של החברה. לאחר הרכישה של Xe Services והחברות הבנות העיקריות שלה בדצמבר 2010, ציינה חברת USTC כי בכוונתה לכונן מועצת מנהלים חדשה, שתכלול דירקטורים עצמאיים ונטולי פניות, על מנת לנהל את החברה, לשפר את הממשל ולהגביר את הפיקוח. מועצת המנהלים החדשה, בראשות היו"ר רד מק'קומבס, כוללת צוות יוצא דופן של אנשים שבאים מרקע שונה, ובכלל זה היועץ לשעבר לבית הלבן ג'ק קווין והתובע הכללי לשעבר ג'ון אשקרופט, אשר ינחו את קבלת ההחלטות בחברה וינווטו את פעילותה.
במקביל מונתה הנהלה בכירה חדשה, בראשות המנכ"ל טד רייט, אשר כוללת מומחים עם ניסיון הן מהמגזר הממשלתי והן מהמגזר הפרטי, על מנת לפתח תרבות של מצוינות תפעולית, ממשל תאגידי, אחריות וצמיחה אסטרטגית.
במסגרת הדגשים החדשים של החברה מונתה סוזן ריץ' פולסום כמנהלת הראשית הראשונה של החברה לרגולציה ועמידה בתקנות, והוענק לה מלוא הגיבוי לגיבוש תוכנית מובילה בתחומה לממשל תאגידי ועמידה בתקנות.
בחודש יולי הועברו המשרדים הראשיים של החברה לארלינגטון שבווירג'יניה כדי להדק עוד יותר את הקשרים עם הלקוחות באזור וושינגטון.
לבסוף נבחר השם ACADEMI שמייצג את הדגש האסטרטגי החדש ששמה החברה על שירותים לאימון ואבטחה.
בשבע השנים האחרונות אימנה חברת ACADEMI למעלה מ-50,000 אנשי סגל וביצעה למעלה מ-60,000 משימות של אבטחה והגנה ברחבי העולם. אף לא אדם אחד שזכה להגנתה של החברה נהרג או נפצע קשה, שיא מצוינות שאף חברה אחרת שפועלת בתחום אינה יכולה להשתוות אליו.
"זהו רגע מכונן בתולדות החברה" הוסיף רייט. "אין לי ספק שכולם ב- ACADEMIשותפים למחויבות לקדם סטנדרטים גבוהים של התנהלות אתית, עמידה בתקנות וביצוע מושלם בכל פעילויותינו. מבחינה מבצעית, אנו כבר הטובים ביותר. כעת עלינו להפוך לטובים ביותר גם בתחום של הממשל התאגידי. המלאכה שנותרה עדיין רבה, והשם ACADEMI מייצג את המחויבות שלנו להשלים אותה".
באקדמיה של אפלטון, שהוקמה במאה השלישית לפני הספירה, הוכשרו מיטב ההוגים והלוחמים. זו הייתה יחידה עילית של אנשים שהוכשרו להתמודד עם אתגרי התקופה באמצעות שילוב בין אימונים, אסטרטגיה ועוצמה - הן רוחנית והן פיזית.
חברת ACADEMI מייצגת את ההתגלמות המודרנית לחזונו של אפלטון.
חברת ACADEMI היא ספקית מובילה של שירותים לאימונים ואבטחה אשר פועלת ברחבי העולם, הן בשירות הממשל האמריקני והן בשירותם של לקוחות נוספים. החברה מוסיפה להפגין ביצועי שיא ולהציג את הנכסים הטובים בתחום.
אודות חברת ACADEMI
חברת ACADEMI היא ספקית עולמית מצטיינת של אימונים ושירותים טכניים ללוחמה בטרור, הגנה על כוחות, אכיפת חוק ופעילויות אבטחה. באמצעות ארבע החטיבות המשולבות של החברה - אימונים מקומיים, אימונים בינלאומיים, שירותי אבטחה ולוגיסטיקה - מעניקה החברה שירותים למשרד החוץ של ארצות הברית, למשרד ההגנה של ארצות הברית, לצי של ארצות הברית, לרשויות אכיפה רבות ולגורמי ממשל נוספים. היכולת המוכחת של ACADEMI לספק אימונים מקיפים ושירותים טכניים מוכנים, לצד רקורד מוכח של ביצועים יוצאי דופן מעל לכל תחרות, מאפשרים לחברה להציע ללקוחותיה יתרון תחרותי שזוכה להערכה רבה.
המקור: חברת USTC Holdings
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Gibraltar Associates
ג'ון פרוקטר,+1 (703) 587-9967