הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Gilat Satcom

גילת סאטקום זכתה במכרז של החשב הכללי במשרד האוצר בישראל

המכרז הינו לאספקת ציוד ושירותי תקשורת באמצעות תיווך לווייני ושירותי תחזוקה עבור משרדי הממשלה

7/1/2013 12:00
תאריך 7 ינואר 2013 – גילת סאטקום, ספקית פתרונות תקשורת מובילה, המציעה קישוריות המבוססת על סיבים ולוויין בכל רחבי אפריקה, אסיה והמזרח התיכון, זכתה במכרז של החשב הכללי במשרד האוצר לאספקת ציוד ושירותי תקשורת באמצעות תיווך לווייני ושירותי תחזוקה עבור משרדי הממשלה. במסגרת המכרז תספק גילת סאטקום שירות תקשורת ניידת ונייחת באמצעות לווין אשר כוללים שירותים על רשתות Iridium ו- Inmarsat, לתקופה של 36 חודשים עם אפשרות להארכה על ידי החשב הכללי ל-18 חודשים נוספים.

המכרז מכיל בתוכו מרכיבים הן של תקשורת לוויינית ניידת והן של תקשורת לוויינית נייחת, באמצעות רשת תקשורת רחבה הכוללת פלטפורמות לווייניות נייחות וניידות, גילת סאטקום מספקת  שירותי תקשורת ברמה הגבוהה ביותר. היצע הפתרונות של גילת סאטקום מתאים לשווקים שונים ומגוונים, ומאפשר להתאים לכל לקוח את הפתרון המיטבי עבורו. אנו מחויבים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. באמצעות צוות טכנאים מיומן ומומחה ומרכז תמיכה ללקוחות, אנו מוודאים כי תקלות הלקוח נפתרות במהירות וביעילות לשביעות רצונו. מוקד התמיכה הטכנית פעיל וזמין לפניות הלקוח 24/7 בכל ימות השנה.

"הנהלת החברה רואה חשיבות אסטרטגית וכלכלית בזכייתה במכרז של גוף מוביל, מבוסס ומרכזי כגון החשב הכללי בישראל" ציין עמי שניידר, סמנכ"ל תקשורת לוויינית ניידת והוסיף "זכייה במכרז זה מקבעת את מעמדנו כספק מוביל של שירותי תקשורת לוויינית ניידת למגזר הציבורי, אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו את שירותי התקשורת המתקדמים ביותר בשגרה ובחירום"

 

מק ור: גילת סאטקום
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
שרית זיידנר
מהלת שיווק ותקשורת שיווקית
saritz@gilat.net
03-9255174
054-6636566