הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Digi-Key

חברת Digi-Key מייחסת את אחוז הצמיחה הדו-ספרתי בהכנסותיה בצפון אמריקה לרלוונטיות הרבה של מודל ההפצה הייחודי שלה

עם עלייתן של טכנולוגיות IoT ("האינטרנט של הדברים") חדשות המניעות חדשנות ו-NPI (השקת מוצרים חדשים), דורשים הלקוחות מבחר רכיבים גדול, שירותי ערך מוסף וביצועים מהירים

15/1/2015 01:00
Thief River Falls, מינסוטה  Digi-Key Corporation, מפיצה כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים, המובילה בתעשייה מבחינת מגוון הרכיבים האלקטרוניים, זמינותם ומשלוחם, דיווחה היום על עלייה של יותר מ-11 אחוז בהכנסותיה ממכירות בצפון אמריקה ב-2014, בהשוואה לשנה הקודמת. בשעה שחברות בתעשייה מדווחות על אחוז צמיחה חד-ספרתי במכירותיהן, מייחסת Digi-key את הצלחתה לעלייה חדה בחדשנות החברה כתוצאה מהופעתן של טכנולוגיות חדשות ומדרישה הולכת וגוברת למודל הפצת המוצרים של החברה, המתאפיין בגישה ממוקדת-מהנדס, במהירות וביעילות.

Digi-Key הבחינה ב-2014 בדרישה ייחודית וניכרת לטכנולוגיות IoT או לחיבוריות התקן להתקן. את הדרישה הזו הניעו הישגים בכל הנוגע למחשבי סינגל בורד (בעלי לוח אחד) אלחוטיים הכוללים מערכות משובצות-מחשב ובתחום החיישנים וויסות התנועה. כמו כן, נלווה לדרישה זו ביקוש ליישומים התואמים שירותי ענן. את העלייה בדרישה למוצריה מייחסת החברה גם למודולים מורכבים מראש ולערכות פיתוח, או פתרונות מסוג "קנה במקום לייצר", המושתתים על מחשבי סינגל בורד עם טכנולוגיות נוספות המשובצות בהם. 

"השנה חווינו דרישה מונעת-חדשנות לטכנולוגיות טריות שיתמכו בפיתוח יישומים חדשים," אמר כריס ביסון, סגן נשיא בכיר למכירות ולניהול ספקים ב-Digi-Key והוסיף: "המודל שלנו הסתגל באופן יוצא דופן לעלייה בפעילות ה-NPI בשל היותו אידאלי למחזורי ייצור מהירים ולהזמנות של מוצרים מגוונים בכמויות קטנות. התאמה מתמדת לצרכי הלקוחות אפשרה לנו להימנות עם קומץ מפיצים המסוגלים לספק מענה מהיר לדרישותיהם המדויקות: זמינות של מוצרים חדשים, משאבי תכנון ומשלוח מהיר."

מכירותיה הכלל-עולמיות של Digi-Key בשנת 2014 הסתכמו ב-1.76 מיליארד דולר, נתון המשקף שיעור צמיחה גדול כמעט פי שלושה ביחס לממוצע המקובל בתעשיית האלקטרוניקה. את ביצועיה החזקים זוקפת החברה למודל ההפצה ההיברידי שלה, המושתת על הבטחתה להיצע הרכיבים הזמינים במלאי הרחב ביותר בתעשייה, על יכולתה הייחודית להתמודד עם הזמנות של מוצרים מגוונים בכמויות קטנות ועל משלוח מוצרים מהיום למחר.

דייב דוהרטי, סגן נשיא בכיר לתפעול ב-Digi-Key ציין: "התקופה הנוכחית היא תקופה של צמיחה יוצאת דופן בתעשייה. במקומות רבים, ובייחוד כאן, בצפון אמריקה, אנו חוזים בשילוב מגמות בשוק המניע את פיתוחם ואת השקתם של מוצרים חדשים וחדשניים. מוצרים אלה עתידים לשנות, פשוטו כמשמעו, את האופן בו אנו עובדים ומשחקים. לצד עלייתן של טכנולוגיות אלחוטיות ומשובצות-מערכת פורצות דרך, ממשיכה עלות הרכיבים לצנוח כך שכלי אוטומציה מתקדמים (EDA) זמינים כעת במחירים סבירים. כמו כן, גורמים משני-משחק נוספים, כגון תוכנות עם קוד פתוח ומשאבים למימון המונים, מסירים כיום חסמים שניצבו בעבר בפני מהנדסי התכנון. למזלה של Digi-Key, כל המגמות המובילות בשוק מצביעות על צורך בדור הבא של מודלים להפצה, כלומר, במודלים המעניקים משנה חשיבות למבחר, למהירות ולשירות עצמי."

המודל העסקי של Digi-Key מתמקד בחווית משתמש ממוקדת-מהנדס. גישה זו מייעלת את תהליך התכנון ומציעה חווית משתמש אינטרנטית יוצאת מגדר הרגיל. התמיכה בצרכיהם של מהנדסים מקצועיים אפשרה ל-Digi-Key להיות מפיצת הקטלוגים המסורתיים הראשונה, שפיתחה את מודל העבודה שלה כך שיתמוך בתהליך תכנון המוצר על כל שלביו – החל באב טיפוס וכלה בייצור. החברה, שהתמקדה בתשתית מוכחת למסחר אינטרנטי כלל-עולמי, הרחיבה את ההיצע שלה כך שיכלול מכירות ותמיכה מותאמות-אישית, שירותי ערך מוסף וכן שירותי ניהול לשרשרות אספקה.

מאפיין ייחודי של Digi-Key הוא הנגישות שהיא מספקת למהנדסי התכנון בכל הקשור לעזרים רבי חשיבות במחירים סבירים המאפשרים להם לתכנן סכמות חשמליות ומעגלים מודפסים. כמו כן, מספקת החברה נגישות לספריה ברת-חיפוש של מאמרים ודוגמאות תכנון, לסרטוני הדרכה, לדיונים על יישומים חדשים בפלטפורמת Google Hangouts, למרכזי שיווק עתירי-מולטימדיה של ספקים ואף למספר רב של קהילות אינטרנטיות המאפשרות לקיים שיחות עמיתים.

"הקשבה ללקוחותינו לימדה אותנו שהם מעוניינים במהירות, במבחר ובהתאמה לצרכיהם במסגרת שתתמוך בהם באמצעות משאבים מקצועיים להקניית ידע," אמר פול דוסר, סגן נשיא לפיתוח עסקי      ב-Digi-Key. לדבריו, "ספקים ולקוחות כאחד מייחסים חשיבות רבה למיומנותנו במשלוח הזמנות של מוצרים מגוונים בכמויות קטנות. כמו כן, ממנפים יצרנים בכל ההיקפים את גמישות המודל שלנו להגברת יעילותם, להפחתת סיכוני מלאי ולהאצת הזמן הנדרש משלב התכנון עד שלב הייצור כדי להקדים את עיתוי ההגעה לשוק. אותם ספקים ולקוחות רואים ב-Digi-Key שותפה חיונית לפעילותם בעת שהם מאמצים את שלל ההזדמנויות החדשות שיוצרת החדשנות הטכנולוגית."

Digi-Key מתגאה ביכולתה להציע ללקוחותיה משלוח מוצרים מהיר ויעיל תוך הבטחה שכל ההזמנות המתקבלות עד השעה 20:00 בשעון מרכז ארה"ב ישוגרו עוד באותו היום ממטה החברה הממוקם       ב-Thief River Falls שבמינסוטה.

Digi-Key, המדורגת דרך קבע כמפיצת הרכיבים האלקטרוניים המועדפת ביותר בצפון אמריקה, מציעה מספר יכולות ושירותים בלעדיים, ובכללם:

• יותר ממיליון רכיבים זמינים במלאי ומוכנים למשלוח

• משלוח מהיום להיום לכל ההזמנות המתקבלות עד השעה 20:00 בשעון מרכז ארה"ב

• תמיכה טכנית מסביב לשעון ממהנדסים מיומנים ביותר

• באתר האינטרנט של Digi-Key מתנהלים 38 אחוזים ממכירות הרכיבים האינטרנטיות בצפון אמריקה

• משאבים יקרי ערך, כגון ספריית וידיאו הכוללת 2,700 הדרכות והדגמות, יותר מ-1,200 דוגמאות תכנון ולמעלה מ-2,300 משאבי מולטימדיה להדרכה בנוגע למוצרים

• עזרים רבי חשיבות במחירים סבירים לתכנון סכמות חשמליות ומעגלים מודפסים, שפותחו בשיתוף Mentor Graphics ו-Aspen Labs

• מחולל אינטרנטי של רשימות חלקים (BOM) עם קישור ישיר למלאי זמין ולמידע על מחירים - כלי המאפשר למשתמשים ליצור רשימות חלקים, לשמור, לערוך ולייבא אותן

אודות Digi-Key Corporation

חברת Digi-Key Corporation, הממוקמת בת'יף ריבר פולס, מינסוטה, היא ספקית כלל-עולמית עם שירות מלא של רכיבים אלקטרוניים הן לצורכי הכנת אב-טיפוס או תיכון והן לצורכי ייצור בכמויות גדולות. החברה מציעה מעל שלושה מיליון מוצרים של יותר מ- 650 יצרנים איכותיים ובעלי מוניטין. עם יותר מ- 1,000,000 מוצרים במלאי ומבחר מרשים של משאבים מקוונים, Digi-Key מחויבת להחזיק במלאי את מגוון הרכיבים האלקטרוניים הגדול ביותר בתעשייה ולספק את השירות הטוב ביותר האפשרי ללקוחותיה. מידע נוסף וגישה להיצע המוצרים הרחב של Digi-Key ניתן למצוא באתר www.digikey.co.il.

המקור: Digi-Key Corporation

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150113006251/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Editorial Contacts for Digi-Key Corporation
Michelle Gjerde
Corporate Communications Director
Michelle.gjerde@digikey.com
Office: 1-800-338-4105 x2543
Cell: 218-416-2482
or
Kayla Krosschell
Corporate Communications Specialist
1-800-344-4539 x1098
Kayla.Krosschell@digikey.com
publicrelations@digikey.com