הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
PerkinElmer

חברת PerkinElmer פותחת משרדים לפעילות בישראל

1/8/2013 01:00
וולטהאם, מסצ'וסטס –(Business Wire)—חברת PerkinElmer, מובילה עולמית המתמחה בשיפור איכות הסביבה, בריאות ובטיחות הציבור, הודיעה היום על פתיחת משרדים בתל אביב, לצורך ביסוס פעילותה בישראל. דרך מחלקות השירות והמכירות החדשות, PerkinElmer מתכוונת לשווק ולתמוך בפעילותה העסקית בתחומי מדעי החיים והטכנולוגיה, מדע אנליטי ושירותי מעבדה, על ידי אספקת טכנולוגיות חדשניות וידע יישומי נרחב בתחום בקרת האיכות והבטיחות לתעשיית הפארמה, למחקר מדעי החיים, לאקדמיה, ארגונים ממשלתיים, התעשייה הכימית, וחברות מזון ושתייה.

"ישראל מחויבת להמשיך ולהשקיע במחקר ופיתוח, ולתמוך בקהילת המחקר הגדולה המורכבת מחברות גדולות בתחום המסחרי, המו"פ, והאקדמיה," אמר ארון גייסט, מנכ"ל PerkinElmer ישראל. "העמקת ההשקעה במדינה המפגינה את אותה המחויבות לשיפור בריאות הציבור והסביבה המניעה את PerkinElmer היא הבחירה האסטרטגית הנכונה עבורנו, ומקדמת משמעותית את השירותים המוצעים ללקוחותינו."

התפתחות זו מאפשרת ל PerkinElmer ישראל להביא לידי ביטוי את פלטפורמת ®OneSource הזוכה להערכה רבה בעולם וכעת תתמוך גם בדרישה הגוברת בישראל לניהול משופר של נכסי מעבדה, בקרת והבטחת איכות, כמו גם תחזוקת מכשירים בתחום נרחב של תעשיות.

אודות PerkinElmer

PerkinElmer היא מובילה עולמית המתמחה בשיפור איכות הסביבה, בריאות ובטיחות הציבור. החברה דיווחה על הכנסות בסך 2.1 מיליארד דולר ב 2012, היא מעסיקה 7,500 עובדים המספקים שירות ללקוחות ביותר מ 150 מדינות, והיא חלק ממדד S&P 500. למידע נוסף ניתן לפנות למספר 1-877-PKI-NYSE, או בכתובת www.perkinelmer.com
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
משרדי PerkinElmer בישראל:

דוא"ל: cc.Israel@perkinelmer.com
טלפון: 1700-500-512
פקס: 1700-555-915
(מספר חינם החל מה 1 לאוגוסט, 2013)

לקבלת עדכונים מ PerkinElmer Israel, תנו לנו 'לייק' בפייסבוק והצטרפו לשיחה בלינקדאין.

פרטי קשר

Edelman (On behalf of PerkinElmer, Inc.)
Paul Barren, 404-460-9679
paul.barren@edelman.com
or
PerkinElmer, Inc.
Fara Goldberg, 781-663-5699
Senior Manager, Corporate Communications
fara.goldberg@perkinelmer.com