הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
קוונטום

כרטיס רכבת ישמש כרטיס כניסה לתערוכת אנרג'יטק 2011

רכבת ישראל וקוונטום קבוצת עסקים משתפים פעולה לקראת התערוכה הבינלאומית השניה לאנרגיה מתחדשת והתייעלות אנרגטית שתתקיים בתארכים 21 - 22 בספטמבר בגני התערוכה בת"א.

7/8/2011 03:00
מארגני התערוכה, קוונטום קבוצת עסקים, סיכמו על שיתוף פעולה עם רכבת ישראל. לפי כך, המבקרים שמגעיים ברכבת ומציגים כרטיס נסיעה תקף, יכנסו לתערוכה ללא לתשלום.
"אנו בשמחה רבה משתפים פעולה עם רכבת ישראל ורואים ברכבת ישראל פרטנר אסטרטגי חשוב לקידום נושא הירוק בארץ. שימוש בתחבורה ציבורית מטיב עם הסביבה וכן חוסך זיהום אוויר ובהחלט תורם להתייעלות אנרגטית. שיתוף פעולה מסוג זה הוא צד נכון לעידוד אנשים להשתמש בתחבורה הציבורית. מקום התערוכה – מרכז הירידים – נמצא ליד תחנת הרכבת תל-אביב האוניברסיטה ונוח מאוד להגיע מכל מקום בארץ", אמר מנכ"ל קוונטום קבוצת עסקים, ולדימיר בודיאנסקי.
מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "לצד המשמעויות המאקרו-כלכליות מרחיקות הלכת של הרכבת כגורם מחולל צמיחה במשק, תורמת רכבת ישראל לשיפור איכות החיים גם בהיבטים הקשורים באיכות הסביבה, כפועל יוצא מהורדת אלפי כלי רכב מזהמים מכבישי הארץ. מבחינה זו, שיתוף הפעולה של הרכבת עם יוצרי התערוכה הנו טבעי ביותר".
המידע נוסף על התערוכה אפשר לקבל באתר הרשמי www.energytech.co.il
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
שלמה זדירן, דובר קוונטום קבוצת עסקים
054-545-83-81
zadiran@qbizgroup.com