הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NetCracker

חברת NetCracker ו- yes, חברת הטלוויזיה בלווין, השיקו מערכת תמיכה עסקית (BSS) משודרגת המשפרת את שירותי אספקת התוכן של yes עבור לקוחותיה

4/12/2013 10:00

וולת'ם, מסצ'וסטס—(BUSINESS WIRE)—חברת NetCracker טכנולוגיות הודיעה היום כי חברת yes הישראלית הטמיעה את פתרונות מערכות החיוב ומערך קשרי הלקוחות (CRM) שלה.

 

המערכת החדשה תאפשר השקה מהירה של חבילות תוכן חדישות ותאפשר חווית לקוח רב ערוצית.

 

השקה זו היא הינה חלק מתכנית רב שנתית של yes ליישום מערכות תמיכה עסקית (BSS) ומערכות תמיכה תפעולית (OSS) קצה לקצה (end-to-end ) של NetCracker. תוכנית זו ממצבת אתyes  בשורה אחת עם מפעילות התקשורת המובילות בעולם. 

 

"שוק הטלוויזיה הדיגיטלית בתשלום ותוכן לפי דרישה ממשיך לגדול והופך לתחרותי יותר ויותר", אמרה רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות המידע ב-yes. "שדרוג יכולות OSS/BSS קצה לקצה בעזרת חברת NetCracker תאפשר לנו לספק הצעות תחרותיות חדשות במהירות ובמקביל להמשיך ולהוביל עם חווית הלקוח הטובה ביותר בשוק המקומי".

 

"אנו נרגשים לעבוד עם חברת yes משום שמאז ומתמיד הייתה החברה מובילה בתעשייה וממוקדת במתן שירותים חדשניים וכן יצירת חווית לקוח באיכות גבוהה", אמר סילבן סניור, סמנכ"ל אזורי אמריקה ואירופה בחברת NetCracker. "תכנית רב שנתית זו מעידה על חוזקה של השותפות ארוכת השנים עם yes ומחויבותנו לעזור לחברה לספק שירותים מובילי שוק ללקוחותיה, כיום ובעתיד".

 

אודות yes טלוויזיה בלווין

 

חברתyes  נוסדה בשנת 1998 והחלה את שידוריה לראשונה בחודש יולי yes .2000 היא החברה היחידה בישראל המספקת שידורי טלוויזיה רב-ערוציים באמצעות לווין, והיא גם החברה הראשונה שסיפקה שידורים דיגיטאליים ושירותי טלוויזיה אינטראקטיביים. מאז הקמתה עומדת yes בחזית החידושים הטכנולוגיים בתחומה ושירותיה משתווים לחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הגדולות בעולם.

 

מאז הקמתה צברה החברה כ-585 אלף לקוחות, המהווים 40% משוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל. yes מעסיקה כיום כ-2300 עובדים. היקף פעילותה השנתי של החברה ב-2011 עמד על כ-1.6 מיליארד ₪. חברת yes היא בבעלות משותפת של בזק וקבוצת יורוקום.

 

אודות NetCracker טכנולוגיות

 

חברת NetCracker טכנולוגיות, חברת בת של תאגיד NEC, המציעה פתרונות OSS/BSS קצה לקצה מקיפים, הינה השותפה המוכחת של ספקיות שירותי תקשורת וחברות כבלים  הודות להצלחתה בשוק העולמי, השימוש בטכנולוגיות מן החזית המובילה והצלחות יישום מוכחות.  NetCracker עוזרת למנוע תופעת "יחידות סגורות" (Silos) תפעוליות ועסקיות ומספקת חווית זמן אמת בעולם הצרכנות לפי דרישה. למידע נוסף, אנא ראו www.NetCracker.com.

 

NetCracker היא סימן מסחרי רשום של NetCracker Technology Corp. כל שאר שמות החברות או המוצרים המוזכרים בהודעה לעיתונות זו עשויים להיות סימולים מסחריים או סימני קניין רשומים של החברות הרלוונטיות אליהם הם קשורים.

 

אודות תאגיד NEC

 

תאגיד NEC הוא מוביל בתחום האינטגרציה של IT ורשתות, ומספק שירות המועיל לעסקים ואנשים בכל העולם. על ידי שילוב של מוצרים עם שירותים העושים שימוש צולב בניסיון ובמשאבים הבינלאומיים של החברה, הטכנולוגיות המתקדמות של NEC מספקות את הצרכים המורכבים והמשתנים תדירות של לקוחות החברה. תאגיד NEC מביא עימו מעל ל 100 שנות נסיון וחדשנות טכנולוגית המעצימה אנשים, עסקים ואת החברה בכללה. למידע נוסף בקרו באתר NEC שבכתובת http://www.nec.com.

 

NEC  הוא סימן רשום של תאגיד NEC. כל הזכויות שמורות. שמות מוצרים ושירותים אחרים המוזכרים בידיעה זו הינם סימנים רשומים של בעלי הסימנים הנידונים.  © 2013 תאגיד NEC.



 

המקור: NetCracker Technology

 

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50761966&lang=en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SmartMark Communications עבור NetCracker

for Juliet Shavit, +1-215-504-4272
jshavit@smartmarkusa.com
או
NetCracker Technology
Joanna Larivee, +1-781-419-3374
Joanna.Larivee@NetCracker.com