הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Marchon Eyewear מכריזה על רכישת Dragon Alliance

מלוויל, ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברת Marchon Eyewear הודיעה היום על רכישת Dragon Alliance, אחד המותגים המובילים בעולם למשקפיים ומשקפות בשוק של הספורט האתגרי.

2/5/2012 03:00
וויל הווארד, המייסד והמנכ"ל של Dragon מסר כי "זהו יום חשוב מאוד מבחינתה של Dragon. אנו שמחים מאוד להצטרף למשפחת Marchon. מאז שהוקם המותג, בחנייה שלי בחוף קאפו שבקליפורניה, בשנת 1993, שאפנו להוביל כמותג עצמאי למשקפיים ואביזרים בשוק של אורח החיים הצעיר והספורטיבי. לשם כך אנו מעניקים חסות לספורטאים הטובים ביותר ומספקים להם את המוצרים הטובים ביותר, תוך שמירה על קשר הדוק עם הקמעונאים המובילים והצרכנים. זהו הכוח המניע מאחורי הצלחתה של החברה. בעזרת Marchon ו-VSP, נהפוך לחברה חזקה עוד יותר, תוך נאמנות מלאה למורשתנו".

את הצמיחה של Dragon בתקופה האחרונה הזינו מוצרים חדשניים ומגוונים בכל קטגוריות המשקפיים. זאת תוך מתן דגש למוצרים איכותיים ושימושיים, שקוסמים לצעירים ודוחקים את גבולות הסטטוס-קוו. כך, למשל, הושקו לאחרונה משקפי השלג פורצי הדרך ונטולי המסגרת Advanced Projects Infinity.

קלאודיו גוטרדי, נשיא Marchon ומנכ"ל החברה, מסר כי "שיתוף הפעולה החדש עם הצוות הצעיר והדינמי של Dragon יגביר באופן משמעותי את הנוכחות של Marchon בשוק של הספורט האתגרי. Dragon הוא מותג מהמחלקה הראשונה בקטגוריה זו. הדגש ששמים ב- Dragonעל מוצרים איכותיים ועיצוב חדשני משתלב היטב בדגשים של Marchon. אנו מצפים להרחיב עוד יותר את הפרישה של Dragon ולבסס עוד יותר את מעמדו המוביל של המותג בכל הקשור לעיצוב וטכנולוגיה".

הצוות של Dragon יוסיף לפעול מקרלסבאד שבקליפורניה. וויל הווארד ימשיך לכהן כמנכ"ל ויוביל את הצמיחה והצוות גם בעתיד. מותג Dragon ימשיך להציע חשיבה עצמאית וחלופה קוסמת בשווקים של הספורט האתגרי ואורח החיים הצעיר.

פרטים נוספים על Dragon אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.dragonalliance.com.

אודות חברת  Marchon Eyewear

חברת Marchon Eyewear היא אחת היצרניות והמפיצות הגדולות בעולם של משקפיים איכותיות ומשקפי שמש. החברה משווקת את המוצרים תחת שמות מותג יוקרתיים ובכלל זה:

Calvin Klein Collection, ck Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Diane von Furstenberg, Emilio Pucci, Fendi, Flexon®, Jil Sander, Karl Lagerfeld, Lacoste, Michael Kors, Nautica, Nike, Nine West, Salvatore Ferragamo, Sean John ו-Valentino. המשרדים הראשיים של החברה שוכנים בניו יורק והיא מפעילה משרדים אזוריים באמסטרדם, הונג קונג, טוקיו וונציה. חברת Marchon מפיצה את המוצרים באמצעות משרדי מכירות מקומיים רבים שמשרתים יותר מ-80,000 חשבונות ביותר מ-100 מדינות.

אודות מותג  Dragon Alliance

מותגDragon  שהוקם בדרום קליפורניה בשנת 1993 מייצר משקפיים יוקרתיות עם מורשת עשירה בשוק של הספורט האתגרי. המותג מוכר ברחבי העולם כבעל ערכים של אורח חיים צעיר ומופץ ביותר מ-40 מדינות. למותגDragon  צוות עולמי מוביל של ספורטאים שמעניקים השראה לעיצוב ולטכנולוגיה, עבור שורה של מוצרים שכוללים משקפי שמש, משקפי שלג, משקפיים לספורט מוטורי ואבזרי אופנה נבחרים.

המקור: חברת Marchon Eyewear

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Marchon Eyewear
רוברט שיינברג, 631-629-3200
סגן נשיא בכיר לתקשורת עולמית
rschienberg@marchon.com