הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Pathway Genomics

חברת Pathway Genomics משיקה בדיקות סרטן מקיפות בטכנולוגיית Next-Generation Sequencing-NGS, כולל בדיקות לגילוי מוטציות בגנים BRCA1 ו-BRCA2

17/6/2013 12:00
סאן דייגו --(BUSINESS WIRE)-- חברת Pathway Genomics, אשר מפעילה מעבדת בדיקות מתקדמת שמציעה לרופאים מערך נרחב של בדיקות גנטיות, אשר מכסה מגוון רחב של מחלות, מודיעה על השקה קרובה של בדיקות לגילוי מאפיינים גנטיים שקשורים לסרטן, ובכלל זה בדיקות לגילוי מוטציות בגנים BRCA1 ו-BRCA2.

הבדיקה Hereditary Cancer DNA InsightSM של Pathway Genomics מבוססת על טכנולוגייתNext-Generation Sequencing-NGS ומיועדת לניתוח גנים הקשורים לסוגים שונים של סרטן תורשתי, ובכלל זה סרטן השד, סרטן השחלות, סרטן המעי הגס ועוד. החברה הוסיפה וציינה כי בכוונתה להשיק את כל הבדיקות הקשורות לסרטן בחודש אוגוסט 2013.

"אני שמחה לראות שמעבדות כמו Pathway מציעות בדיקות גנטיות לסרטן תורשתי" אמרה ד"ר לינדה וסרמן, המנהלת לשעבר של היחידה הקלינית לטיפול בגנטיקה של הסרטן (Clinical Cancer Genetics Care Unit) במרכז ללוחמה בסרטן UCSD  על שם מורס (Moores UCSD Cancer Center). "טכנולוגיית Next-generation sequencing היא צעד קריטי להנגשת מידע גנטי שניתן לפעול על פיו עבור הרופאים, לתועלת המטופלים".

המוטציות התורשתיות בגן BRCA אחראיות לכחמישה אחוזים מכלל המקרים של סרטן השד, ולכ-10 אחוזים עד 15 אחוזים מכלל המקרים של סרטן השחלות. מטופלים בעלי מוטציות מזיקות בגן BRCA עשויים להימצא בסיכון מוגבר גם לסוגים נוספים של סרטן.

ג'ים פלנטה, הנשיא והמנכ"ל של חברת Pathway, ציין כי "אנו בחברת Pathway מחויבים לטיפולים רפואיים חדשניים, לשיפור הבריאות של מיליוני מטופלים בעלי סיכון מוגבר לפיתוח סרטן. אנו מאמינים כי Hereditary Cancer DNA InsightSM של Pathway Genomics היא בדיקה חשובה במערך הגנטי שלנו, אשר תאפשר לקהילת הרופאים להתקדם לקראת התאמה אישית ברמה גבוהה יותר של הטיפול הרפואי, במחיר סביר".

הבדיקות הגנטיות של Pathway Genomics מסייעות לסקור את ה-DNA של מטופלים בטכנולוגיות מתקדמות, על מנת לספק מידע בעל תוקף מדעי שניתן לפעול על פיו במגוון רחב של מחלות גנטיות ותורשתיות, ובכלל זה מחלות רצסיביות, מאפיינים גנטיים שמשפיעים על בריאות הלב, תגובה לתרופות ותזונה.

אודות חברת Pathway Genomics

כמעבדה קלינית מוכרת על ידי CAP ו- CLIAבסן דייגו שבקליפורניה, מספקת Pathway Genomics לרופאים ולמטופליהם מידע גנטי מדויק שאפשר לפעול על פיו כדי לשפר את הבריאות והרווחה או לשמור עליהם. מאז שהוקמה בשנת 2008, צברה Pathway Genomics מוניטין כחברה שמחויבת לחדשנות ולאחריות רפואית - וכמובילה בבדיקות גנטיות מסחריות. שירותי הבדיקה של Pathway Genomics כוללים מגוון מצבים רפואיים ובכלל זה לב וכלי דם, סיכון לסרטן, מחלות תורשתיות, תזונה ותגובה לאימון, וכן תגובות לתרופות ספציפיות ובכלל זה תרופות המשמשות לשיכוך כאבים ובריאות נפשית.

פרטים נוספים על חברת Pathway Genomics אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.pathway.com.

המקור: חברת Pathway Genomics

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברתPathway Genomics
קיילין אואן
+1-858-229-1070
klene.oen@pathway.com