הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
unitedprint.com SE

United Shop Services ביריד Photokina

תכניות שותפים אטרקטיביות שמזמינות אתכם להרוויח כסף

9/9/2014 11:50


יריד Photokina לשנת 2014

ראדבויל, גרמניה--(BUSINESS WIRE)-- תכניות השותפים של United Shop Services  USS מציעות גישה נוחה וקלה למסחר מקוון עבור תעשיית ההדפסות ועסקי הקריאייטיב. תכניות אלה מאפשרות לשותפים פוטנציאל לרווחים עצומים, ללא כל עלות או סיכון. United Shop Services, מותג שלSE  unitedprint.com, עתידה להציג את תכניות השותפים האטרקטיביות האלה לראשונה ביריד Photokina, שייערך בקלן בתאריכים 21-16 בספטמבר, 2014.

יריד Photokina  הוא יריד מסחר בין-לאומי מוביל בתחום ההדמייה. ביריד זה, יוכלו המעוניינים לפנות לדוכן D019 באולם 9.1 כדי לקבל ייעוץ מקצועי לגבי התכניות השונות: "הפכו למפיצים", "הפכו לחנות הדפסה מקוונת", "רכשו ומכרו עיצובים ותצלומים" וכן "הרוויחו כסף משיתוף עיצובים ותצלומים".

הפכו למפיצים

המפיצים מנהלים את מכירותיהם באמצעות חנות הדפסה מקוונת משלהם ונהנים מיתרונות הניסיון ומיכולות ההפקה של אחד ממפעלי ההדפסה המקוונים המצליחים ביותר באירופה. הודות למגוון רחב של מוצרים ושירותים, שגדל ללא הרף, למחירים נמוכים, למשלוח מהיר, לאיכות גבוהה ולשירות מותאם אישית מסביב לשעון, מאפשרת הגישה הישירה לשוק להגיע לנפח מכירות גלובאליות של 100 מיליארד אירו ללא כל צורך בהשקעת כסף מצד המפיץ – בקלות, בחינם ומיד!

הפכו לחנות הדפסה אינטרנטית

חברות המספקות שירותי הדפסה מקוונים מתגאות ביכולות הדפסה עצמיות. את מכירותיהן הן מנהלות באמצעות חנות הדפסה מקוונת משלהן בה מוצגים מוצריהן. ההזמנות המגיעות אליהן מנוהלות בזמן אמת תוך החלטה האם יופקו על ידי החברה עצמה או יופנו לספק חיצוני. חברות אלה נהנות מהטכנולוגיות העדכניות ביותר בכל הנוגע לחנויות ולעריכה ומחבילות שירותים מקיפות – כל זה ללא עלויות הקמה, עמלות, תנאים או מחזור מינימליים – בקלות, בחינם ומיד!

רכשו ומכרו עיצובים ותצלומים

רכשו עיצובים ותצלומים ספציפיים ממעצבים ומצלמים מקצועיים או מכרו אותם לקהל יעד זה. תכנית זו מאפשרת גישה לשוק בין-לאומי עצום בהיקפו. זירת המכירות, שבה אנו מציעים את שירותי הקריאייטיב שלנו, מעניקה ללקוחות הזדמנות לפרסם מכרזים, שאנשי קריאייטיב מכל רחבי העולם יכולים להשתתף בהם.

הרוויחו כסף משיתוף עיצובים ותצלומים

שתפו את העיצובים והתצלומים שלכם והרוויחו כסף. עבודותיכם ייכללו בגלריות העיצוב והצילום במספר רב של חנויות הדפסה מקוונות ויוצעו לשימושם של לקוחותיהן. בדרך זו, תוכלו ליהנות מגישה לשוק בין-לאומי עצום בהיקפו, לתמחר בעצמכם את עבודותיכם ולהרוויח כסף מהעיצובים והתצלומים שלכם – בקלות, בחינם ומיד!

לגלריית תמונות ומולטימדיה

http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140908005567/ en

 

המקור : unitedprint.com SE

גלריית תמונות

מסמך

לוגו

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140908005567/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
unitedprint.com
Maria Lehmann, 0049(0)351/27225388
presse@unitedprint.com