הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Equities Israel

Equities Israel פרסמה מדריך דיגיטלי חדש של חברות ציבוריות הנכללות במדד ת"א-100

המדריך מופץ למשקיעים זרים וכולל פרופילים של חברות ציבוריות מובילות במדד ת"א-100

26/2/2012 11:30
(הרצליה Business Wire) -  מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ, המו"ל המוביל בישראל בהפצת מידע באנגלית על חברות ציבוריות מישראל למשקיעים זרים, הודיעה היום על פרסום מדריך נוסף בסדרת המדריכים הדיגיטליים למשקיעים – מדריך חברות מדד ת"א-100.

המדריך הינו השני בסדרת המדריכים הדיגיטליים על חברות ציבוריות אשר מניותיהן נסחרות בבורסה לני"ע בת"א ובבורסות אחרות ברחבי תבל.

המדריך הדיגיטלי מופץ בדיוור אלקטרוני לרשימת תפוצה מבוקרת של משקיעים מוסדיים ופרטיים בעולם אשר מתעניינים במניות של חברות ישראליות, בעיקר כאלה המשקיעים על פי שווי שוק ובמדדים מובילים.

המדריך כולל פרופילים של החברות המובילות הנכללות במדד ת"א-100, כולל קישורים לנתוני מסחר במניה, לאתרי החברות, ולפרופילים מפורטים באתר www.equities.co.il. בנוסף מופיע מידע מקוצר על כל החברות במדד, קישורים למידע רקע על כלכלת ישראל, הבורסה בתל אביב, מידע על המדד, מידע ממשרד האוצר ועוד.

בנוסף למידע באנגלית על החברות, ניתן למצוא באתר את תאור החברות ומסר למשקיעים גם בגרמנית, צרפתית וספרדית.

בין החברות המציגות פרופיל במדריך ניתן למצוא חברות מובילות כמו אלביט מערכות, בנק הפועלים, בנק לאומי, סלקום, הראל ביטוח, טבע, פז, שופרסל, קבוצת דלק, אפריקה ישראל, אלוני חץ, אלרוב, ביג, גזית גלוב, מבני תעשיה, כלכלית ירושלים ועוד.

עדכונים שוטפים באנגלית על הודעותיהן של כל החברות המציגות פרופיל, ניתן לקבל ללא תשלום במסגרת הניוזלטר Israel Update על ידי הרשמה באמצעות טופס ההרשמה.

המדריך הדיגיטלי על חברות ת"א-100 הינו השני בסדרת המדריכים הדיגיטליים. הראשון התמקד בחברות נדל"ן ציבוריות.

אודות Equities Israel

Equities Israel הינו שירות של מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ. Equities Israel  הינה פלטפורמת המידע המובילה במתן מידע למשקיעים זרים באנגלית, צרפתית, גרמנית וספרדית על חברות ציבוריות מישראל אשר מניותיהן רשומות למסחר בבורסת תל אביב, נאסד"ק, בורסת ניו יורק-יורונקסט ובבורסות מובילות אחרות ברחבי תבל. Equities Israel מספקת מידע באמצעות אתר www.equities.co.il, מדריכים דיגיטליים והניוזלטר Israel Update.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
יאיר מרפיש
טל: 03-7613151
סלולרי: 052-3312678
yair@mgm.co.il
www.equities.co.il