הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ארניקס

ארניקס מכריזה על גירסה 6.0 כפריצת דרך בתחום החיזוי האנליטי לשירותים פיננסיים

19/2/2013 04:00
תל אביב, פברואר 19, 2013 - ארניקס, ספקית תוכנה מובילה של פתרונות אנליטיים ואופטימיזציה עבור תמחור מוצרים פיננסיים והתנהגות צרכנים בתחום הביטוח והבנקאות, הודיעה היום על השקת גירסה 6.0 המאפשרת חיזוי, מידול ואופטימיזציה של החלטות בתחום המוצרים הפיננסיים.

ארניקס מספקת פלטפורמת תוכנה המאפשרת לחברות ביטוח ובנקים להתאים מחירים ומוצרים בצורה אישית או קבוצתית על פי הסיכון והביקוש של כל לקוח או פלח האוכלוסיה. לתוכנה של ארניקס יכולת חיבוריות בזמן אמת אל מערכות הליבה של ספק השירותים הפיננסיים והיא מאפשרת להגדיל את הריווחיות והצמיחה בשווקים תחרותיים.

גירסה 6.0 מחדשת ביכולת הקרויה אופטימיזציה מקושרת (Relational Optimization™ ) המאפשרת לבצע אופטימיזציה בצורה מהירה ויעילה של מוצרים פיננסיים המורכבים ממספר מרכיבי משנה. יכולת זו באה לידי ביטוי במספר תרחישים:

• ביטוח רכב: חברות ביטוח יכולות לבצע אופטימיזציה של מחירים כאשר יש מספר רכבים תחת פוליסה אחת, מספר נהגים ומספר כיסויים.

• ביטוח נכס: חברות ביטוח יכולות לבצע אופטימיזציה על מחירי ביטוח של בעלי מספר נכסים המהווים סגמנט לקוחות רווחי במיוחד.

• ביטוח לעסקים: חברות ביטוח יכולות לבצע אופטימיזציה על עסקים הכוללים מספר כיסויים וכן ביטוחי משנה לעובדים במספר אתרים שונים.

• בנקאות: אפשרות לתמחר עמלות ותנאי ריבית על מספר חשבונות של לקוח או בית-אב בו זמנית בצורה אופטימלית כיתרון תחרותי.

אופטימיזציה מקושרת (Relational Optimization™ ) מאפשרת לחברות ביטוח ובנקים לעבור מתמחור מבוסס מוצר דיסקרטי לתמחור מבוסס חבילת לקוח, וכתוצאה מכך לאפשר שימור לקוחות טוב יותר ורווחיות גדולה יותר.

לגירסה 6.0 עוד מספר יכולות חדשות כגון הרחבת חיבוריות לאופטימיזציה בזמן אמת, אפשרויות נוספות לפילוח קהל היעד וכן סוגים נוספים של חישובי רגרסיות.

"עם השקת גרסה 6.0 של ארניקס אנחנו ממשיכים במחויבות שלנו לתעשייה הפיננסית לתת את הכלים האנליטיים הטובים ביותר, הרבה מעבר לאנליטיקה בדור הנוכחי" אומר דויד שפירא, מנכ"ל ארניקס. "בארה"ב יש בממוצע למעלה מ 2 רכבים בכל בית-אב ואנחנו מאמינים כי אופטימיזציה מקושרת תאפשר מיקסום של הרווחים מפוליסות מורכבות אלו."

גירסת ארניקס 6.0 זמינה להפצה מיידית  ויכולה להיות מותקנת באתר הלקוח או על שרתי הענן.

אודות ארניקס

תוכנת ניתוח הלקוחות והאופטימיזציה של מחירי מוצרים של ארניקס מעצימה חברות פיננסיים ומאפשרת להם לחזות את ביקוש הצרכנים והשפעתו על הביצועים העסקיים על-פי נתוני השוק המשתנים וליצור תמחור אופטימלי לצמיחה ורווחיות. ארניקס משלבת מודלים מתקדמים של חישוב סיכון וביקושים, יחד עם קישוריות למערכות מידע של הארגון והענן, ומביאה את הכוח של החלטות מבוססות ניתוח נתונים לכל אינטראקציה עם הלקוח. נכון להיום, ארניקס מסייעת לבנקים וחברות ביטוח מובילים לתמחר פיקדונות, הלוואות ופוליסות ביטוח.

למידע נוסף אנא בקרו באתר www.earnix.com.

המקור: ארניקס בע"מ
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אביב כהן, סמנכ"ל שיווק
Earnix Ltd.
aviv@earnix.com
+972-3-753-8292