הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ActivePath

חברת ActivePath מינתה את ג'ף קופיצקי לתפקיד המנכ"ל

המנהל הוותיק והמנוסה יוביל את הרחבת החדירה של הפלטפורמה המאובטחת והאינטראקטיבית לדואר אלקטרוני לשוק של הצרכנים הפרטיים ולשוק הארגוני

9/1/2012 02:50
ניו יורק ותל אביב --(BUSINESS WIRE)-- חברת ActivePath™, מפתחת הפלטפורמה הייחודית, האינטראקטיבית והמאובטחת לדואר אלקטרוני, אשר מאפשרת לבצע פעולות ישירות מתוך הודעות הדואר ומיועדת לחברות עסקיות וצרכנים פרטיים, הודיעה על מינויו של ג'פרי ס. קופיצקי לתפקיד מנכ"ל החברה. קופיצקי מצטרף לחברת ActivePath כשמאחוריו ניסיון של קרוב לעשרים שנים ביזמות ובתפקידי ניהול בכירים, על מנת להרחיב את החדירה של טכנולוגיית ActiveMail® לשווקים אנכיים נוספים.
אריה מרגי, יו"ר ActivePath ואחד ממייסדי החברה, אמר כי "אנו מברכים על הצטרפותו של ג'ף לצוות הניהולי שלנו. ActivePath מציעה טכנולוגיה ייחודית ורבת עוצמה שמסייעת לצרכנים פרטיים להשתמש בדואר אלקטרוני כדי ליצור קשר בקלות רבה עם חברות עסקיות. הרקע של ג'ף בתחומים של מדיה דיגיטלית, שירותים מקוונים ושיווק לצרכנים פרטיים, בשילוב עם הרקורד המוכח שלו בחדירה לשווקים חדשים והרחבת הפעילות של חברות, יסייע ל- ActivePathלהוביל אימוץ מהיר של הפלטפורמה שלנו לדואר אלקטרוני אינטראקטיבי, בכל השווקים האנכיים".
"אני שמח מאוד להצטרף לחברת ActivePath" אמר קופיצקי. "הטכנולוגיה שלנו לדואר אלקטרוני, שלגביה הוגשה בקשה לרישום פטנט, יכולה לסייע מאוד הן לחברות עסקיות והן לצרכנים פרטיים. אנו מאפשרים לצרכנים ליהנות מתכנים דינמיים בהתאמה אישית, בסביבה של מדיה עשירה, ולבצע פעולות ישירות מתוכנת הדואר, ללא צורך בלחיצה על קישור או פתיחת חלון חדש של דפדפן. כך הצרכנים חוסכים זמן ומעשירים את חוויית האינטרנט".
קופיצקי הוסיף כי "מבחינתם של שולחי הדואר, מספקת הפלטפורמה של ActivePath ערכת כלים שמשנה את כללי המשחק, תומכת בתכנים אינטראקטיביים ומסייעת לצרכנים לבצע פעולות בהודעות דואר שכוללות מדיה עשירה. בעזרת פלטפורמת ActivePath אפשר לשלוח בצורה מהירה ובטוחה, בזמן אמת, הצעות ותכנים אינטראקטיביים. הפלטפורמה של ActivePath מגבירה את המעורבות של הצרכנים, מגדילה את המכירות ומעצימה את הערך של הלקוח לאורך מחזור החיים. אני מצפה להרחיב את האימוץ של הפלטפורמה רבת העוצמה".
לפני שהצטרף לחברת ActivePath כיהן ג'ף קופיצקי כנשיא ומנכ"ל Oversee.net, חברה מובילה בשווקים של מדיה דיגיטלית ושירותי מתחם ששוויה מוערך ב-200 מיליון דולרים. הוא ניהל את פעילותה של החברה ברחבי העולם והוביל את צמיחתה.
קודם לכן, בחברת Digital Insight (Intuit), היה ג'ף מופקד על כל המוצרים המיועדים לצרכנים פרטיים, ובכלל זה פרויקטים של צמיחה ושימור. הוא היה ממייסדי Sales.com, חברה בת של Siebel Systems (Oracle), וכיהן גם כמנהל כללי להנדסת מערכות ופתרונות עסקיים בחברת Loudcloud/Opsware (Hewlett-Packard). בתחילת הקריירה שימש ג'ף כיועץ בחברת McKinsey & Co. וגיבש אסטרטגיות עסקיות עבור לקוחות מענפי התוכנה, הביטוח והבנקאות. לקופיצקי תואר MBA בהצטיינות (high distinction) מבית הספר למינהל עסקים של הרווארד ותואר B.A. בכלכלה בהצטיינות (Summa Cum Laude) מאוניברסיטת קולומביה.
אודות חברתActivePath
חברת ActivePath היא המפתחת של ActiveMail® (הוגשה בקשה לרישום פטנט), פלטפורמה דינמית ואינטראקטיבית אשר מחוללת מהפכה באופן שבו יוצרים משווקים קשר עם לקוחות ומאפשרים להם לבצע עסקאות. הטכנולוגיה של ActivePath מסייעת לחברות לשלוח בדואר אלקטרוני הצעות אינטראקטיביות עם תכנים עשירים בהתאמה אישית. ההצעות מערבות את הצרכנים בצורה פרו-אקטיבית, מאפשרות לבצע רכישות בלחיצה בודדת ומובילות לשיעורי היענות גבוהים יותר - ללא צורך בלחיצה על קישור או פתיחת חלון חדש של דפדפן. הצרכנים זוכים בחוויה עשירה יותר של אתר אינטרנט ויכולים לבצע פעולות בצורה קלה ובטוחה, מתיבת הדואר הנכנס, בכל מקום ובכל עת. פלטפורמת הדואר האלקטרוני רבת העוצמה של ActivePath משפרת את ההיענות, מגבירה את המעורבות של הלקוחות, מגדילה את המכירות ומעצימה את הערך של הלקוחות לאורך מחזור החיים. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.activepath.com.

כל הסימנים המסחריים המוזכרים כאן שייכים לחברות המתאימות.
הערה לעורכים:
לריאיון עם ג'ף קופיצקי ו/או תצלום נא לפנות לגרייס כהן, +01 603-428-6640
המקור: חברת ActivePath
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מדיה:
משרד יחסי ציבור Anthorne Group PR
גרייס כהן, (603) 428-6640
gcohen@anthorne.com
או
חברת ActivePath
מנהל הכספים הראשי
ג'ייסון שוורץ, (212) 946-4904
jason.schwartz@activepath.com