הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ריטליקס

אבי נאור ימונה ליו"ר ריטליקס

אלי גלמן, אשר מונה למנכ"ל ונשיא אמדוקס,ימשיך לשמש כחבר דירקטוריון החברה

6/9/2010 09:30
רעננה, ישראל, 6 בספטמבר 2010, ריטליקס (NasdaqGS: RTLX, TASE: RTLX) ספקית בינלאומית של פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים מודיעה היום (ב') על מינויו של אבי נאור, חבר הדירקטוריון ליו"ר החברה, זאת בהמשך לבקשתו של אלי גלמן לפרוש מהתפקיד עם מינויו למנכ"ל ונשיא אמדוקס. יודגש כי גלמן ימשיך לכהן כחבר דירקטוריון החברה. נאור וגלמן מכהנים בדירקטוריון ריטליקס החל מ- 2009, עם כניסתה של קבוצת אלפא לחברה. אלפא רכשה 20% מהון מניות החברה וחולקת הסכם בעלי מניות עם קרן פימי. יצוין, כי נאור ייכנס לתפקידו במהלך הרבעון הראשון לשנת 2011.

אבי נאור: "אני שמח מאד על ההזדמנות לשמש כיו"ר מועצת המנהלים שתמשיך להוביל את ריטליקס בהתאם לדרך שקבוצת אלפא התוותה. בתקופה שחלפה מאז כניסתה של הקבוצה לחברה אנו מצליחים לצעוד באופן סדור ובטוח במתווה האסטרטגי שהגדרנו ואנו בהחלט שבעי רצון מקצב ועומק ההתפתחות. בשם דירקטוריון ריטליקס אני מבקש להודות לאלי גלמן על ההובלה והתרומה בעלת המשקל לריטליקס עד עתה. אלי ימשיך לשמש כחבר הדירקטוריון ולתרום מהידע, הניסיון והמקצועיות לטובת ריטליקס. אנו מאחלים לו הצלחה רבה במשימה שנטל על עצמו כמנכ"ל ונשיא אמדוקס"

אבי נאור, 62, היה בין מייסדי ענקית התוכנה אמדוקס ומילא שורה של תפקידים בכירים בחברה בהם מנכ"ל ונשיא החברה במשך כ-7 שנים עד שנת 2002. במסגרת תפקידו הוביל את החברה להנפקה ראשונה בשנת 1998 ולהנפקות נוספות וכן להגדלת היקף המכירות והפעילות של החברה ליותר מפי עשר, בזמן שירותו, תוך חדירה לשווקים חדשים ולתחומי פעילות חדשים. נאור פרש מפעילותו העסקית בשנת 2002 ומאז מתרכז בעיקר בפעילות חברתית ופילנתרופית בעלת מטרה ואופי לאומי. בשנת 1997 ייסד נאור את עמותת אור ירוק הדוגלת בשינוי תרבות הנהיגה בישראל בה הוא מכהן כיו"ר, ובנוסף את קרן רן נאור העוסקת בקידום מחקר לבטיחות בדרכים. בשנת 2002 הקימה משפחת נאור את קרן אורן לתמיכה בילדים ונוער בסיכון ומאז משמש נאור כיו"ר במספר כפרי נוער המיועדים לסיוע לטיפול בצרכים המיוחדים של אוכלוסייה זו. משנת 2004 חבר נאור בחבר הנאמנים של הסוכנות היהודית ונמנה על מועצת המנהלים שלה. נאור היה בין מייסדי תנועת "הכל חינוך", העמותה לקידום החינוך בישראל ונמנה עם מועצת המנהלים שלה וכך בארגונים נוספים.

קשרי משקיעים  בע"מ

שד' רוטשילד 19, תל אביב , 66881 , טל: 03-5167620 , פקס: 03-5167619 , מייל: oded@km-ir.co.il , www.km-ir.co.il

אודות ריטליקס

ריטליקס הינה מפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם. פתרונות החברה מספקים את הדרישות של רשתות מרכולים, חנויות נוחות ותחנות דלק, מפיצים של מוצרי מזון וצריכה וכן מרכולים פרטיים. החברה מציע שורה של פתרונות תוכנה אשר ממכנות ומסנכרנות את פעולות הקמעונאי ושרשרת האספקה, מחסנים ומטות. משרדיה הראשיים של החברה נמצאים ברעננה ומטה החברה בארה"ב ממוקם בדאלאס, טקסס.

למידע נוסף: www.retalix.com

מסמך זה מהווה תרגום נוחות בלבד להודעה לעיתונות באנגלית שפורסמה בארה"ב, המחייבת מבחינת החברה.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
עודד בן חורין
קשרי משקיעים בע"מ
טל: 03-5167620
מייל: oded@km-ir.co.il
אתר : www.km-ir.co.il