הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Forza Silicon

חברת פורזה סיליקון מכריזה על המשך שיתוף הפעולה האסטרטגי עם טאואר-ג'אז

השותפות משלבת את המומחיות של פורזה בתכנון חיישן התמונה CMOS עם טכנולוגיות העיבוד הייחודיות של טאואר-ג'אז, על מנת לעמוד בדרישות השוק לפיתוח ולשיווק מהיר של מוצרים חדשים

14/11/2013 10:00
14/11/2013

חברת פורזה סיליקון, חברת מוליכים-למחצה שאינה בעלת מפעל ייצור עצמאי, וחברת טאואר-ג'אז, מתקן הייצור המוביל בעולם, הודיעו היום בכנס העולמי השנתי השמיני של טאואר-ג'אז על המשך שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהן, שמטרתו לתכנן ולהפיק שבבים משולבים לקליטת אותות ותמונה באמצעות יכולות הייצור, ההנדסה והטכנולוגיה של פאואר-ג'אז.

 

ההכרזה מציינת שיתוף פעולה בן 11 שנה המתקיים בין שתי החברות, שבמהלכן השלימה פורזה סיליקון מספר פיתוחים תוך שימוש בתהליכי הייצור של טאואר-ג'אז. הפיתוחים האחרונים כוללים:


  • חיישן של 133 מגה-פיקסל במהירות של 60 פריימים בשנייה
  • מעבד תמונה עם צמצם גלובאלי בהספק נמוך
  • מקבץ חיישני רנטגן לתחום רפואת השיניים
  • חיישן אנדוסקופי זעיר
  • חיישן בעל צמצם גלובאלי מהיר


 

פורזה סיליקון מתכננת חיישני תצורה CMOS המותקנים בטכנולוגיית הפוטו דיודה המתקדמת (APD) של טאואר-ג'אז ועושה שימוש בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון של פאב2. טכנולוגיה זו מאפשרת ביצועים אופטיים וחשמליים משופרים של פיקסלים זעירים תוך שימוש בטכנולוגיות עיבוד תת-מיקרוניות, ומאפשרת ייצור של פתרונות חיישנים קטנים בעלות כדאית.

 

"הצטרפנו לתכנית מרכז התכנון של טאואר-ג'אז לפני מספר שנים, וראינו שקיימת התייעלות משמעותית מאז שסינכרנו את התהליכים העסקיים שלנו כך שיעמדו בדרישת השוק שמייצרים לקוחותינו", אמר ד"ר ברמק מנסוריאן, נשיא פורזה סיליקון. "שיתוף הפעולה הזה משלים באופן טבעי את המודל העסקי שלנו, של אספקת שירותי התכנון והייצור מאל"ף עד ת"ו, מתכנון מעגלים חשמליים ועד לבקרת ייצור".

 

"אנו נרגשים מהעבודה עם שותפים כמו פורזה סיליקון, שהוכיחו שהם פורצי דרך אמיתיים בכל הקשור לתחום חיישני התמונה CMOS", אמר ד"ר אבי שטרום, סגן הנשיא, המנכ"ל וסגן מנהל מחלקת חיישני CMOS אירופה. "הכישרון המרהיב של פורזה סיליקון והיכולת המוכחת של החברה לעבוד בצמוד על הלקוח על רעיון, לשתף פעולה בנושא התכנון ולייצר ייצור המוני הינו קריטי להפקת פתרונות מתקדמים. ביחד, אנו מחויבים לייצור מוצרים חדשניים למגוון יישומים".

 

אודות פורזה סיליקון

פורזה סיליקון הינה חברת סמי-קונדוקטור פרטית שאינה בעלת מפעל ייצור עצמאי, המתמחה בתכנון אות אנלוגי/משולב וחיישני תמונה CMOS. תכנון המעגלים המשולבים ומודל שירותי הייצור הממוזגים של פורזה מציע ללקוחות נבחרים פתרון כולל, החל מתכנון מעגלים וכלה בייצור חלקי תפוקה איכותיים. הגישה הייעוצית שלנו כלפי לקוחות, ההבנה העמוקה של טכנולוגיית תצורת CMOS ותהליך התכנון המוכח מצמצמים סיכונים ומפחיתי עלויות ייצור, ויחד עם זה מספקים תכנון עדכני ביותר וזמן שיווק מואץ. למידע נוסף, היכנסו ל- www.forzasilicon.com

 

אודות טאואר-ג'אז

טאואר סמי-קונדוקטור בע"מ וחברות הבת שברשותה, ג'אז סמי-קונדוקטור ארה"ב בע"מ וטאואר-ג'אז יפן בע"מ, פועלות תחת שם המותג טאואר-ג'אז, מתקן הייצור המוביל בעולם. טאואר-ג'אז מייצר מעגלים משולבים ומציע מגוון רחב של טכנולוגיות ייצור, ביניהן: SiGe, BiCMOS, Mixed-signal CMOS, RFCMOS, חיישן תצורה CMOS, BCD ויכולות MEMS. בנוסף, טאואר-ג'אז מספקת פלטפורמה תכנון עולמית ומאפשרת מחזור תכנון מהיר ומדויק. כמו כן, טאואר-ג'אז מספקת שירותי עיבוד טכנולוגי אופטימלי (TOPS) לחברות IDM וחברות ללא בית יציקה הזקוקות להרחבת קיבולת. החברה מחזיקה שני מתקנים בישראל, אחד בארה"ב ואחד ביפן. מידע נוסף תוכלו למצוא ב- www.towerjazz.com

 

 

Forza Silicon Corporationהמקור:
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Forza Silicon, Inc.
אנני סוויד, +1.626.796.1182
annie@forzasilicon.com